Night Club
"Weh Kook" Panggil Seoyun separa berbisik.
"Apa benda do"
"Kau bawak tak ID kad tu?" Soal Seoyun.
Jungkook memandang Seoyun lalu membuka dompet yang dibawanya.
Dia mencari 'fake id card' yang ditempah khas untuk mereka berdua supaya dapat masuk ke dalam kelab malam itu.
"Ada ke tidak weh?" Soal Seoyun sekali lagi.
"Kejaplah aku tengah cari"
Jungkook mencari di dalam poketnya pula dan akhirnya dia jumpa jugak.
"Tadaaaa~~~ Jom masuk!" Jungkook menarik tangan Seoyun ke arah pintu kelab malam itu dan terus menyerahkan 'kad' mereka kepada pengawal disitu.
Pengawal itu memerhatikan kad mereka buat beberapa saat sebelum menayangkan riak pelik.
Jungkook dan Seoyun sudah kecut perut dekat tepi tu. Sebelum ni takda pula pengawal yang perhatikan kad mereka sampai macamtu sekali.
Pengawal tadi mendekatkan kad Jungkook ke mukanya dan tergelak kerana muka Jungkook yang amat comel di dalam gambar kad itu.
"Comelnya kamu ahahaha" Gelak pengawal itu sambil menyerahkan kad itu kepada Jungkook.
"O-oh te-terima k-kasih" Tergagap Jungkook sebab pengawal tu agak creepy bagi dia.
"Oh sila masuk" Pengawal itu membukakan pintu kelab untuk Jungkook dan Seoyun.
SKIP
Splash
"Oof maaf! Saya tak sengaja! Saya tak nampak awak tadi!" Gelabah Seoyun yang mula mengelap kot lelaki yang dilanggarnya tadi.
"It's okay girl" Ujar Jimin sambil memerhatikan figura Seoyun daripada atas sampai bawah.
"Excuse me" Seoyun terus berjalan melepasi Jimin.
Jimin hanya memerhatikan Seoyun daripada jauh.
SKIP
"I'm so excited for tonight babygirl"
"Pervert... I like it" Ujar Seoyun yang sudah tidak sedar itu sambil memeluk seorang lelaki yang dia sendiri tidak kenali.
Jimin yang terdengar apa yang dikatakan oleh Seoyun terus terfikirkan sesuatu.
"Taehyung!" Panggil Jimin.
Taehyung yang sedang bergaul mesra dengan perempuan-perempuan yang tidak dikenalinya terus bangun dan berlari ke arah Jimin.
"Ya Tuan!"
"Aku nak kau cari semua maklumat berkaitan perempuan tu"
Taehyung mengikut arah yang Jimin tunjukkan dan terus mengangguk.
YOU ARE READING
SU : Pervert Teacher | pjm
Fanfic[ ON GOING ] Pervert Teacher | pjm Aku pon tak tahu apa dah jadi dengan story line selepas mengambil 9 bulan cuti shshhshssh Start : 021118 End : Tanya Jimin tu OHOHOH