"Macam mana sedap?"
"Seda--"
"Ikut saya pergi bilik saya sekarang" Arah Jimin tegas. Jelingan maut sengaja diberikan kepada Jungkook.
"Aiyok! Dia marah aku tak tahu! Padan muka kau ahahaha" Seoyun tergelak macam orang gila melihat wajah Jungkook yang sudah pucat.
"Kamu , Seoyun ikut sekali"
Terkejut Seoyun dibuatnya. Dia sudah lah tak buat apa-apa kesalahan tiba-tiba kena ikut sekali.
Jungkook mengemamkan mulutnya , perhatiannya tertumpu pada Jimin fokus menulis laporan dihadapannya.
"S-saya main-main ja tadi En.Park.... Saya ni baik budaknya dan saya masih ada teruna tahu! Saya tak buat benda macam tu..."
Jungkook bermain-main dengan jarinya , tak tahu nak letak tangan dia dekat mana.
Jimin berhenti menulis dan memandang ke arah Jungkook yang duduk dihadapannya.
"Kamu dah boleh balik ke bilik. Jangan keluar dah"
Jungkook bangun , diikuti juga Seoyun tapi Jimin pantas menghalang Seoyun daripada keluar.
"Seoyun kamu tunggu sini" Bisik Jimin pada telinga Seoyun.
Seoyun dapat merasakan hatinya sedang berdegup dengan sangat kencang.
Entah kenapa sejak hari pertama dia nampak Jimin , dia ada satu perasaan yang dia sendiri tak paham.
"Good luck ahahaha" Gelak Jungkook yang sudah terlepas daripada sesi soal jawab bersama Jimin.
Seoyun menunjukkan penumbuknya yang kecil kepada Jungkook lalu terus duduk di sofa.
"En.Park nak cakap apa dengan saya?" Soal Seoyun sambil menggaru hidung.
Bagi Jimin garu hidung pon comel tau. Hati dia tu kalau boleh dah nak terkeluar daripada badan disebabkan oleh kecomelan Seoyun yang menghantui dirinya.
"Saya nak awak jadi first presenter untuk tajuk baru nanti" Ujar Jimin yang mula fokus semula.
Takut jadi macam-macam pula nanti kalau dia tak fokus.
Dah lah berdua-duaan ja dalam bilik tu ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
"S-saya?"
"Ya awak. Dan sekarang saya nak kamu sediakan bahan untuk pembentangan esok"
"Kenapa saya?!" Agak meninggi nada Seoyun , dia dah lah jenis yang pemalas ni kena pulak buat kerja.
YOU ARE READING
SU : Pervert Teacher | pjm
Fanfiction[ ON GOING ] Pervert Teacher | pjm Aku pon tak tahu apa dah jadi dengan story line selepas mengambil 9 bulan cuti shshhshssh Start : 021118 End : Tanya Jimin tu OHOHOH