╚» 𝘾𝙡𝙪𝙗 «╝

2.9K 288 227
                                    

CHAPTER 17

Sorry , lambat update gif buat hal ugh.

SKIP

Jimin berlegar-legar di dalam biliknya. Memikirkan sama ada mahu meneruskan ideanya ataupun tidak.

"Ishhh" Bentak Jimin secara tiba-tiba. Rambutnya yang semakin hari semakin memanjang itu diraup ke belakang menampakkan dahinya yang sangat mengaumkan itu.

Dia duduk di atas sofa dan mula mengurut pelipis kepalanya. Serabut otak dia hah.

"Nak buat macam mana ni?!"

Jimin membaringkan badannya ke atas sofa dan mula membenamkan mukanya ke dalam bantal yang berada di atas soda itu.

Dia mengangkat mukanya semula selepas beberapa saat dan mula menghentukkan kepalanya ke bahagian penyandar sofa.

"Macam mana nak masturbate kalau aku tak horny?!" Jerit Jimin , tangan kiri dia tu dia guna untuk tampar diri sendiri.

Jadi itulah masalah yang Jimin fikirkan daripada pagi sampai malam pada hari ini.

Dia fikir nak culik Seoyun tapi tak boleh lah pulak sebab Jungkook dah bawak Seoyun balik rumah dia sebab sekarang cuti sekolah.

"Huwaaaaa! Aku perlukan video!"

Jimin menaip 'porn' di Safari telefonnya.

"Trending! 2019 Happy New Year Porn Video! Click Here To Watch!"

Jimin menekan link itu dan terpapar lah satu video yang mempunyai thumbnail yang amatlah tidak senonoh di mata Jimin yang suci itu.

SKIP

"Arghhhh! Kenapa tak keluar ni?!" Jimin menumbuk dick nya yang masih lembik itu. Dari tadi tak tegang stress dia dibuatnya.

Ding Dong

Jimin menyarung semula boxer dan seluarnya yang sudah lama terlantar di atas lantai itu sebelum membuka pintu rumahnya.

"Yowww Jimin hyung!" Sapa Yeonjun yang baru balik daripada uruskan mayat Kang Daniel yang ditemui mati dibunuh di tepi tong sampah.

AHAHAHAHAH YEONJUN KIYOT DO AKU STAN AKU STAN!

p/s : part ni aku edit sbb sepatutnya Daniel yg cakap but bighit pegi umukan org baru jadi apa salahnya aku rasmikan nama dia ann

"Kau nak apa hah budak?" Soal Jimin yang masih serabut memikirkan 'masalah terbesar' dalam hidupnya itu.

"Lahh apa hyung ni asal nampak stress ja? Chill chill sudah lah. Dah lah sekarang hyung jarang balik rumah. Dah balik stress pulak , pelik-pelik" Ujar Yeonjun sambil menggeleng-gelengkan kepalanya berkali-kali.

Dia berlalu ke ruang tamu dan terus menghempaskan dirinya ke atas sofa lalu patung beruang yang berada di hujung sofa diambil da dipeluk.

"Apa motif kau datang sini? Baik bagitahu cepat sebelum aku rog---"

"Lepak kelab jom" Ajak Yeonjun.

"Hmm...jom lah" Jimin mula mengambil kesemua barang yang dia perlukan sebelum berlalu keluar.

Yeonjun sudah tersenyum kemenangan sambil membontoti Jimin keluar daripada rumahnya.

Kelab Malam

"Eh bukan ke tu En.Park?" Soal Jungkook , jari dia menunjukkan ke arah Jimin yang sedang minum di bahagian hujung bar.

"Maaaanaaa?" Soal Seoyun sambil memandang ke arah yang bertentangan.

"Bongok. Kau mabuk sangat ni weh. Aku tak nak tanggung kau kalau ada orang rogol kau. Nanti muda-muda dah jadi pak sanggup. Euw aku tak mahu gitu. Aku muda dan kacak ni tak boleh jadi pak sanggup nanti jatuh maruah aku." Bebel Jungkook bila dia perhati kawan dia yang tak lama lagi boleh down tu.

Prutttt

Jungkook memandang lantai , lalu menyentuh perutnya yang tetiba berasa senak.

Jungkook merapatkan kakinya dengan perutnya untuk mengurangkan rasa sakit perutnya tetapi malangnya petua itu tidak berkesan.

"Haihh Seoyun aku terpaksa. Meh sini kau" Jungkook mula mengheret Seoyun ke arah sesuatu tempat.

"Jangan buat maksiat weh" Bisik Jungkook ke telinga kawannya.

"Ehh Jungkook? Macam mana kamu boleh masuk sini--Eh Seoyun pon ada sekali?" Soal Jimin acah-acah terkejut lah dia ni.

"Alah En.Park nanti saya story keyh. Sekarang...." Jungkook menolak Seoyun ke atas riba Jimin yang sedang bersandar pada kerusi.

"En.Park jaga dia kejap tau. Saya tak tahan nak terberak ni. Saya chaw japppp" Jungkook sudah berlari lingtang-pukang ke tandas tanpa sempat Jimin memberi respon.

SKIP - lepas Kook melepas -

Jungkook memandang ke arah meja Jimin dan Seoyun yang sudah diepnuhi dengan botol arak itu. Dia agak dah benda ni akan berlaku tapi nak buat macam mana kan.

Tahi tak boleh diatahan pftttt---

"Ha baguslah dua-dua mabuk. Ni kalau tak pisahkan terjadilah maksiat diantara dua makhluk Tuhan ni" Jungkook berjalan ke arah Seoyun dan Jimin yang duduk di salah satu meja di bar itu.

Tang

"Arghhh!" Jerit Jungkook lalu memegang kepalanya yang terasa seperti baru diketuk oleh seseorang.

"K-kenapa b-basah?...." Jungkook menggosok kepalanya yang terasa sakit itu sebelum memandang ke arah tangannya semula.

"....D-darah?...." Tergagap Jungkook dibuatnya bila dia nampak darah , dia juga dapat merasakan beberapa titis darah sedang mengalir dipipinya.

"S-Seoyun.." Panggil Jungkook namun tiada sahutan daripada Seoyun memandang ke tempat Seoyun semula

Pandangannya semakin kabur dan kepalanya semakin terasa berat.

Badump

Akhirnya dia terbaring lemah di atas lantai kelab malam itu.

"Takda siapa boleh rosakkan plan aku lah ahahahahahhaha" Gelak si dia yang sedang mengheret keluar badan Jungkook melalui pintu belakang kelab malam itu.

TBC

Pray for Jungkook 2K19

Idea tahun baru aku ni sangat pelik + tah pape lmao.

Jimin : Pada tahun 2019 ini , aku berazam untuk buat kesemua readers PT curang sama husband mereka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin : Pada tahun 2019 ini , aku berazam untuk buat kesemua readers PT curang sama husband mereka.

SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now