Sbb chapter yg lepas , aku rasa berdosa. Chapter kalini kurang berdosa syukur.
SKIP - beberapa minggu kemudian -
"Weh weh! Sinilah tengok new gossip dekat papan kenyataan ni!" Panggil Jungkook , wuish dia bab-bab gossip no.1.
"Mana mana?!" Soal Samuel , kalut jugak nak tahu gossip terhangat minggu ni.
Makin ramai yang berkerumun pada papan kenyataan tersebut.
"Weh tepi sikit! Aku tak nampak , kau tinggi sangat" Marah Woozi , budak paling pendek dekat sekolah tu.
"Seoyun selalu pergi ke dorm lelaki untuk berjumpa dengan En.Park. Adakah mereka mempunyai hubungan yang kita tidak tahu?"
"Pada minggu lepas , Seoyun dikatakan tidur di bilik Jimin. Dan beberapa orang pelajar lelaki terdengar Seoyun menjerit nama Jimin berkali-kali dan merayu-rayu menyuruh Jimin memakai bajunya semula? Apakah maksud disebalik semua ini? Apakah perkara yang telah berlaku diantara mereka semasa berada di dalam bilik tersebut?"
"Nantikan Gossip MYG minggu hadapan! Untuk mengetahui apa yang berlaku diantara mereka! Sekian daripada kami pembaca Gossip OTW , Min Yoongi , Min Yoongay dan Min Yoongs"
Kertas yang terdapat gambar Seoyun di tangan Yoongi dirampas oleh Jungkook.
"Bapaklah kawan aku seorang ni! Woi Seoyun mana kau! Sini kau! Dah gatal eh kau sekarang!" Jerit Jungkook sambil mencari-cari kelibat Seoyun.
"Dia ni mesti dekat stor sukan" Gumam Jungkook lalu bergerak ke stor sukan di blok belakang.
Seoyun POV
Bangangnya huwaa😭
Sekarang semua orang tahu aku ni suka pergi asrama lelaki! Tak guna punya 3 orang adik beradik Min!
Sanggup diorang tulis gossip pasal aku T_T
Aku mencari sapu tanganku di dalam beg tapi nasib tak baik , sebab aku memang tak bawa sapu tangan ke sekolah.
Aku hanya menunduk dan mengelap air mataku menggunakan jari.
"Hey kenapa menangis ni?"
Asudah , siapa tegur aku ni? Aku rasa aku masuk stor ni seorang diri tadi ;-;
Pintu pon tak terbukak lepas aku masuk tadi. Dah lah aku tak bukak lampu stor ni.
YOU ARE READING
SU : Pervert Teacher | pjm
Hayran Kurgu[ ON GOING ] Pervert Teacher | pjm Aku pon tak tahu apa dah jadi dengan story line selepas mengambil 9 bulan cuti shshhshssh Start : 021118 End : Tanya Jimin tu OHOHOH