╚» 𝙀𝙭𝙩𝙧𝙖 𝘾𝙡𝙖𝙨𝙨 «╝

3.5K 370 350
                                    

Kalau notice sebarang typo , ayat tunggang langgang tu boleh komen k sbb sejak habis exam ni otak tak berfungsi dengan betul ;')

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kalau notice sebarang typo , ayat tunggang langgang tu boleh komen k sbb sejak habis exam ni otak tak berfungsi dengan betul ;')

"Eh?! Takkan baru habis belajar terus nak buat?"

Soal Jimin , nadanya tidak terlalu kuat kerana dia tak mahu Taehyung yang duduk di atas lantai tepi tingkap tu dengar.

Jungkook dan Seoyun memandang sesama sendiri , wajah dikerutkan semampu yang boleh.

Jungkook menghantar telepathy kepada Seoyun.

"Aku syak cikgu ni gila"

Seoyun membalas dengan anggukkan.

Kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.

(dah author tak larat tekan i)

"Eh masa saya dah habis. Jom lah pergi sekali dengan saya. Saya pon kena jumpa dengan Sir Sheeran" Ujar Jimin yang sudah mula mengemas begnya.

"Okay kelas masa dah tamat. Saya keluar dulu. Balik buat ekspe-- Maksud saya buat latihan m/s 1" Arah Jimin yang hampir tersasul.

Punca dia sebab tak khusyuk. Bila crush ada dekat memang angau jauh dah.

"Itu ja?!" Soal Yoongi , terkejut? Ya dia terkejut , kali pertama dapat kerja 1 muka surat ja.

"Aku cakap m/s 1 ja kan" Jimin menjeling matanya.

Budak perempuan yang lain ada jugaklah yang dah cair sebab jelingan Jimin paduuuu.

"Y-ya. Btw saya sayang cikgu!" Jerit Yoongi yang sudah berlari keluar daripada kelas.

Nak pergi dating dekat rooftop -..-

"Tuan!" Panggil Taehyung yang baru terjaga daripada tidurnya.

Jimin cepat-cepat menjegilkan matanya ke arah Taehyung yang terpanggil dia 'Tuan'.

"Eh bukan! Woi Jimin! Tunggu aku" Taehyung mengambil kesempatan di atas peluang yang dia ada untuk panggil Jimin apa sahaja pon janji bukan 'Tuan'.

SKIP

Sebaik masuk sahaja dalam bilik Si Sheeran , Jungkook dan Seoyun terus menepuk mejanya.

"Detention?" Soal Seoyun dan Jungkook serentak.

"What?! I'm not calling you because of that bruh" Ujar Ed Sheeran sambil membuat lambang pangkah menggunakan jarinya.

Jungkook dan Seoyun mengembangkan hidung mereka buat kali yang kedua untuk harini.

"Story talk talk now" Arah Jungkook dengan broken Englishnya.

"Since your midterm exam's result wasn't that good obviously cuz you two only scored 39% and 40% so I think maybe Mr.Park can help you"

"Help?" Jimin dekat tepi acah acah clueless padahal dia yang suruh Si Sheeran tu cakap macamtu.

Jimin mengamalkan rasuah dalam hidup dia daripada dalam perut omma dia sehinggalah hari ini 🌚👌🏻

"You should make an extra class for this two kids-- No I mean just Seoyun because--"

"Extra class?!" Potong Seoyun yang dah jungshook.

"Yes, extra class for you , Seoyun and Jeongguk , you don't have to go because you got 40% , right? That's good tho. Keep it up" Puji Sir Sheeran yang membuatkan Jungkook kembang sehidung.

"Itu je kan? Okay bye blah dulu" Jungkook dan Seoyun berlari keluar daripada bilik Sheeran , bila nak keluar diorang memang tak akan speaking.

"Good job" Jimin bersalaman dengan Ed Sheeran dan terus meninggalkan Ed Sheeran bersama Taehyung.

"Can I get my money?" Soal Ed Sheeran kepada Taehyung.

"Here" Taehyung menyerahkan sebuah beg yang mengandungi wang bernilai $1M kepada Ed Sheeran Si mata duitan.

TBC

short chapter sebab sakit perut -,- nvm janji update 👀

short chapter sebab sakit perut -,- nvm janji update 👀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now