Pt3 dah habis syukur😌 Aku tak tahulah siapa yg still tunggu update aku main update je🌞
SKIP
"Awakkkk....Jimin bangunlah" Panggil Seoyun buat kali ke-72.
"Tidur mati ke apa bakal suami aku ni?" Getus hati Seoyun bila Jimin masih tak sedar.
"Kalau awak taknak bangun , saya pergi sendiri je lah"
Belum sempat Seoyun bangun daripada katil , tangan kanannya ditarik dan dia jatuh ke dalam dakapan Jimin.
"Nak pergi mana seorang diri?" Soal Jimin , matanya masih tertutup. Mengantuk sangatlah tu.
"Kedai. Tak perlu ikut , awak kan nak tidur" Tegas Seoyun yang suda mula merajuk.
Dia meloloskan dirinya daripada pelukan Jimin dan menjauhkan diri daripada Jimin.
"Kedai? Sorang-sorang?!" Terus membuntang mata Jimin. Dia bangun daripada pembaringan dan terus memeluk Seoyun erat.
"No no no. Nanti kalau ada lelaki tengok badan awak atas bawah macam mana?! Kalau dia ikut awak lepastu dia rogol awak macam mana?! Nanti ada jimin junior dengan junior penyangak mana pulak!" Jimin bingkas bangun daripada katil dan terus mengambil kain tualanya lalu berlari masuk ke tandas.
SKIP
Skruppppp
"Ermm Jimin" Panggil Seoyun sebaik Jimin melangkah keluar daripada tandas.
"Ya sayang" Sahut Jimin yang sedang mengelap rambutnya yang basah—-auch
"S-saya tak jadilah nak pergi kedai" Kata Seoyun kekok. Takut Jimin marah sebenarnya.
"Seriously sayang?" Soal Jimin kedengaran fed up.
"Saya penat-penat mandi lepastu awak cakap tak jadi. Air tu dahlah sejuk , shower pulak rosak. Beku saya dalam tu tadi , hope sperm saya tak bekulah. Lepastu boleh pulak awak kejut saya pagi-pagi buta ganggu tidur saya padahal kita boleh pergi petang nanti—-"
"Awak nak cakap saya menyusahkan awak ke?" Soal Seoyun sayu. Sampai hati Jimin. Air mata ditahan daripada jatuh.
Jimin baru sedar yang Seoyun agak terasa hati denga—-bukan agaklah tapi memang terasa dengan ayat yang baru Jimin lontarkan.
Jimin hanya memerhatikan Seoyun yang berlari ke luar daripada bilik tidur mereka.
Nak gi makan lah tu. Biasanya perempuan mengandung ni merajuk je makan emo je makan. Takda life dah selain makan.
YOU ARE READING
SU : Pervert Teacher | pjm
Fanfiction[ ON GOING ] Pervert Teacher | pjm Aku pon tak tahu apa dah jadi dengan story line selepas mengambil 9 bulan cuti shshhshssh Start : 021118 End : Tanya Jimin tu OHOHOH