╚» 𝙄 𝙒𝙖𝙣𝙩 𝙃𝙞𝙢 «╝

3.7K 357 625
                                    

Hiii Happy 10K reads and 2K votes ❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hiii Happy 10K reads and 2K votes ❤️❤️

Ddum

"Seoyun! Saya kata tunggu!"

Jimin mencekakkan pinggangnya , persis mak-mak gitu.

Seoyun mengangkat kepalanya memandang Jimin yang berdiri statik di hadapannya.

Patut benda yang dia langgar tadi macam agak mencucuk kepala dia , rupanya bahagian tu 🌚

Hmm tu tu lah 🌚👌🏻

Tak paham? Tak apa kejap lagi tahu 😌

"Awak buat apa ni?" Soal Jimin perlahan.

Malu beb crush sendiri terlanggar belalai gajah dia >_<

Sebelum Seoyun menjawab , dia mengubah dulu kedudukannya kepada melutut.

"Awkward siot position diorang" Bisik Yoongay kepada dua lagi kembarnya , Yoongi dan Yoongs.

Yoongi hanya mengangguk manakala Yoongs tidak bersetuju , katanya dia masih innocent macam Jeon Jungkook.

Memang betul daripada kedudukan mereka berdua sekarang ni mungkin boleh buat orang salah faham.

Seoyun yang duduk melutut dengan bahagian muka dia betul-betul berhadapan dengan kawasan kemaluan Jimin.

TAH AKU TAK RETI NAK TERANGKAN 😂

"Ermm...okay kelas boleh bersurai. Kamu , Seoyun ikut saya pergi bilik guru" Jimin mengusap lehernya bila murid kelas 5A-5 tu semua pandang semacam je.

"Terima kasih En.Park!"

SKIP

Bilik Guru

"Kenapa kamu nak lari tadi" Soal Jimin , riak wajah tu sengaja kawal. Biar nampak serius gitu.

MCM DADDY MATERIAL GITU!

"Ohhh saya... saya nak kena balik cepat. Kan En.Park yang suruh saya cari bahan pembentangan. Semalam kan tak sempat jadi saya nak cari balik ni lah. Kalau takda apa-apa lagi saya bali--"

"Duduk situ dulu"

"Arr... ada apa-apa lagi ke En.Park nak cakap?"

"Tadi apa rasa langgar dick saya?" Soal Jimin selamba badak mak nenek dia ja.

Seoyun lantas bangun daripada kerusi dan berjalan ke arah pintu keluar tanpa menjawab soalan Jimin.

"Saya bali--"

"Malu eh?" Soal Jimin yang sudah memeluk Seoyun daripada belakang.

BACKHUG WEH!

"Le-lepaslah En.Park. Apa ni?"

"Tak nak... mana boleh lepas. Haritu dah kiss kalini nak hug pulak" Ujar Jimin manja lalu menbenamkan mukanya ke leher Seoyun.

"Le--"

Terus Seoyun mati kata-kata bila tangan Jimin menjalar ke seluruh badan dia.

Dia kaku , dia tak tahu nak buat apa-apa. Padahal dia tahu yang dia sedang diraba.

Jimin peraba siot

"Please...please stay macam ni untuk beberapa minit ja" Rayu Jimin , tah suara dia kedengaran sedih sangat jadi Seoyun pon biarkan sahaja mereka berdua begitu buat beberapa minit.

SKIP - lepas beberapa minit -

Jimin melepaskan pelukannya tadi dan memandang Seoyun yang sudah blushing teruk.

Dia tersenyum sinis melihat Seoyun yang sudah merah seperti tomato.

"Ermm..." Seoyun mengangkat kepalanya , memandang Jimin yang sekarang sudah tersenyum macam budak kecil.

"Dah lah awak boleh balik. Jangan lupa cari bahan tu. Petang ni kalau sempat datanglah bilik saya. Saya boleh bagi tunjuk ajar. Bye" Ucap Jimin sambil tu dia sempat wink sekali ke arah Seoyun.

Keluar sahaja Seoyun daripada bilik guru , Jimin terus membasuh tangannya yang masih terdapat sedikit kesan something yang sendiri author tak nak reveal lagi pftt--

Seoyun POV

Bongoklah Jimin 😭

Kenapa dia macamtu. Dah raba aku pastu boleh merayu nak peluk untuk beberapa minit.

Eh tapi kalau dia bongok.....

Kiranya aku lagilah bongok kan? Sebab aku bagi dia peluk aku😤

Tapi kan kenapa aku rasa selesa bila dalam pelukan dia?

His manly scent

Wangian dia , membuatkan aku ketagih.

His warmth

Kehangatan badan dia buat aku rasa selesa dan kalau boleh aku nak lebih lagi ;")

Bukan pelukan dia ja , tapi....

Aku nak dia.

I want him.

Arghhh! Kim Seoyun! Kau pikir apa ni?!

Petang ni perlukah aku pergi bilik dia?

10% diri aku kata jangan , lagi 90% kata pergi.

Pergi?... Mungkin aku pergi.

TBC

Jimin : Kau rasa aku ni baik sangat ke nak guna cara bersih untuk dapatkan something *smirk*

Jimin : Kau rasa aku ni baik sangat ke nak guna cara bersih untuk dapatkan something *smirk*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin : Anyone nak tolong lapkan my sweat💦

SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now