╚» 𝙎𝙝𝙞𝙩𝙩𝙮 𝘾𝙡𝙖𝙨𝙨 «╝

3.6K 360 526
                                    

Hai sorry for the late update and asyik tangguh update

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hai sorry for the late update and asyik tangguh update. Lately I've been through something that me myself can't even explain it.

SKIP - hari berikutnya -

Seoyun POV

"Weh lepasni masa apa Kook?" Soalku kepada Jungkook.

Jungkook yang tengah kemas beg tu terus berhenti.

"Eh ada masa lagi ke lepani? Bukan balik eh?" Jungkook menggaru bontotnya yang aku syak tetiba rasa gatal sebab semut gigit.

Katanya semalam dia duduk atas sarang semut. Mungkin ada lagilah semut yang bermalam dekat bontot dia.

Kalau korang pon entah-entah nak apa bermalam dekat situ 🌚

"Lepasni masa En.Park" Sampuk si Samuel budak baru kelas aku.

Comel budaknya. Kalau boleh aku nak masuk minang dia ngehehehe. Tapi tak jadi sebab kejadian semalam.

"Huwaa! Macam mana boleh lupa?! Subjek feberet aku tu!" Sorak Jungkook.

Iya lah sejak daripada malam semalam dia cerita dekat aku yang dia asyik baca buku Sains.

Bak kata dia seronok wuhh ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )

Tapi kan weh kenapa lepasni masa En.Park?

(ಥ﹏ಥ)

Baru aku layan perasan sebab sekarang masa En.Park tetiba dia dah ketuk pintu kelas.

Asal cepat sangat dia masuk kelas ni? Cikgu lain selalunya ambik masa 10 minit nak sampai kelas TT

"Bangooonn"

Harini bukan Min Yoongi yang ucap tapi Min Yoongay , kembar Yoongi yang kedua. Kembar pertama dia ada , tapi tido.

when kau malas nak ambik watak lain be like

Yoongi > Yoongs > Yoongay

"Selamat kdisiwbduakfiwhw cikgu!" Ucap Yoongay , dia malas nak tengok jam tu. Aku kenal sangat dia.

Aku tengok jam

'12:29'

Petang lah kan😙

"Selamat petang cikgu!" Ucapku dengan bangganya.

SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now