╚» 𝙉𝙚𝙬 𝙏𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙧 «╝

4.3K 429 688
                                    

"Bangoooon" Arah ketua kelas 5A-5 , Min Yoongi secara malas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Bangoooon" Arah ketua kelas 5A-5 , Min Yoongi secara malas.

"Good Morning Sir Sheeran" Sapa Yoongi sebaik sahaja Sir Ed Sheeran memandang mukanya.

"Ahisiwjsgaksialkau Sir Sheeran" Ulang pelajar kelas 5A-5 yang tak reti bercakap dalam English sepatah haram pon.

"Okay , class seat down now" Arah Sir Ed Sheeran sambil duduk di atas meja guru dihadapan kelas.

Kakinya disilangkan untuk nampak lebih bergaya dihadapan anak muridnya.

"Tak style woi!" Jerit Jeon Jungkook separa berbisik walaupun Sir Sheeran tu tak paham Korean tapi dia takut harini si Sheeran tetiba paham pulak.

"Bodoh lah kau Kook!" Marah Seoyun yang mengetuk coconut head disebelahnya.

"Hey you two back there!" Tegur Sir Sheeran sambil menunjuk ke arah Seoyun yang sedang menarik rambut Jungkook.

"W-we?" Soal Jungkook gagap.

"Yes you and your girlfriend"

"Eh! She?! My girlfriend?! Euw no! She's not my girlfriend! Never!" Bentak Jungkook , memang tak lah dia nak dekat yeoja yang ganas macam tu.

"Well ... whatever I don't care if she is or not. Now I want you guys to go pick up the new teacher at principal's office"

Jungkook dan Seoyun memandang sesama sendiri , tidak faham dengan apa yang baru dikatakan oleh Sir Sheeran.

"Aku tak paham dia cakap apa tapi aku rasa dia nak kita pergi bilik pengetua. Sebab aku dengar dia sebut principal" Ujar Jungkook , cuba nak acah pandai dekat situ.

Mentang-mentang English dia dapat 1 markah tinggi daripada Seoyun iaitu 5%. Seoyun pulak 4%.

"You guys may go. Oh and one more thing , you need to come to my room at 9 a.m."

Jungkook menjeling Sir Sheeran kemudian terus keluar daripada kelas meninggalkan Seoyun yang masih mengelamun.

Ehem

"Jeongguk already left" Tegur Sir Sheeran.

"Jungkook munafik memang macam ni suka tinggal orang" Marah Seoyun yang berlari mengejar Jungkook.

Jimin

"Maaf , Tuan tapi Tuan akan mengajar kelas 5A-5 , iaitu kelas yang saya dengar ceritalah kelas yang paling teruk dalam sekolah ni. Budak dalam kelas tu tak silap saya semua jahat , tak ada langsung yang berdisiplin--"

"Tapi budak perempuan tu ada dalam kelas tu kan" Potong Jimin. Dia sebenarnya risau sebab Taehyung ni agak bodoh buat kerja.

"A-ah dia ada. Lepas saya bayar pengetua sekolah tu duit yang Tuan bagi , saya terus tanya dia pasal Seoyun. Subjek Sains dia teruk sangat jadi baguslah kalau Tuan nak ajar. Tuankan pandai subjek tu" Puji Taehyung yang menayangkan senyuman yang lebar tapi sebenarnya tak berapa ikhlas sebab dia saja nak bagi Jimin kembang.

SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now