Bapak ahh , aku taekejut! Aku tak tahu ramai menunggu update ff ni😂
Hah bagi satu sebab kenapa korang suka sangat ff ni 🌚 Sapa tak bagi aku takmo kawan.
SKIP - petang -
"Bongoklah macam mana sia sperma ni masuk dalam uterus?! Macam mana pulak dia boleh bercantum? Asal tetiba dia nak bercamtum do?"
Seoyun menggaru-garu kepalanya yang tetiba banyak kutu.
Ha readers yg pro bab ni boleh terangkan kat Seoyun tu , dia masih noob bab ni.
Dia bangun dan berjalan ke arah balkoni biliknya. Nak ambik udara segar tapi lain pulak jadinya bila dia ternampak satu figura dekat bawah tengah lambai ke arah dia.
"Hah bangang! Apa benda sia tu!" Seoyun menutup matanya bila dia perasan figura tu ada rupa macam hantu sikit.
"Seoyuuuun! Ni saya lah! Kenapa awak tutup mata?!" Soal figura tersebut , tanggannya masih melambai ke arah Seoyun.
"Aku keluar nak ambik udara bukan nak tengok hantu huwaa"
"Seoyun! Ni saya Jimin!" Jerit Jimin bila dia tengok Seoyun dah nak tutup pintu.
"Eh? Jimin? Siapa tu?.....Macam biasa dengar...." Seoyun berfikir sambil tangan tu masih menutup matanya.
Maklumlah sejak makin berumur ni ingatan dia dah tak berapa kuat jadi dia cepat lupa.
"Jimin ehh....Jimin! Oh En.Park!" Seoyun cepat-cepat membuka matanya dan melambai ke arah Jimin yang dah fed up.
"Ada apa-apa yang saya boleh tolong ke?" Soal Jimin.
"Tak--Eh! Ada!"
"Ha jomlah pergi bilik saya" Ajak Jimin yang kemudiannya mendapat persetujuan daripada Seoyun.
SKIP - Bilik Jimin -
"Awak nak air tak?" Soal Jimin , ada lah jugak ciri hsuband material dekat situ. Pandai bancuh air -,-
"Boleh jugak. Lagipun saya dah tak minum air 4 jam tau sebab cari semua benda ni" Selamba Seoyun menjawab.
Dia nak meraih simpati Jimin , sebab suruh dia cari semua bahan tajuk tu seorang diri. Padahal Jungkook ada ja untuk jadi partner dia tapi Jimin ni menolak sangat untuk dia berkumpulaj dengan Jungkook.
"Kalau macamtu duduk dulu , saya buatkan air" Ujar Jimin , sempat jugak dia wink guna mata sepet dia tu.
"K En.Park" Seoyun baring ke atas katil Jimin dengan selamba.
Sambil tu usya sekeliling bilik Jimin. Haritu dia datang , bilik tu tak berapa lawa sangat. Sekarang dah nampak mewah sikit dah ceh.
Jimin
YOU ARE READING
SU : Pervert Teacher | pjm
Fanfiction[ ON GOING ] Pervert Teacher | pjm Aku pon tak tahu apa dah jadi dengan story line selepas mengambil 9 bulan cuti shshhshssh Start : 021118 End : Tanya Jimin tu OHOHOH