Частина 34

660 49 2
                                    

*День балу*

Вчора ми з Кейсі цілий день провозилися з організацією балу, на який я взагалі не мала бажання йти, поки Томас мене не запросив. Кейт зараз має підійти до нас і ми разом будемо готуватись до сьогоднішнього вечора. Крісу ще не можна ходити на вечірки. Він ще не зовсім одужав, тому Кейт запросив на бал якийсь милий хлопець з паралельного класу. Безумовно, вона не хотіла йти, але ми з Крісом вмовили її все- таки трохи розважитись. Свою сукню я навіть ще не бачила - її для мене вибрала Кейсі. У неї, звичайно, хороший смак, проте не такий як у мене, тож я трохи хвилююсь.
Кейсі розкладала на столик косметику, коли у двері подзвонили.
- Я відчиню! - повідомила я, вибігаючи з кімнати.
За дверима, як і очікувалося, стояла Кейт. Я привіталась з нею і запросила у дім.

- Ну, хто перший?- запитала сестра, вказуючи на стілець перед дзеркалом. Сьогодні вона вирішила попрацювати нашим особистим візажистом та перукарем.
- Давай я,- Кейт зайняла своє місце.
Щоб не було нудно чекати, я заварила собі заспокійливий м'ятний чай та поринула в роздуми.

 Щоб не було нудно чекати, я заварила собі заспокійливий м'ятний чай та поринула в роздуми

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Роздуми про Томаса. Чому він запросив саме мене? У школі є безліч красивих дівчат, які з радістю б пішли з ним, а він вибрав мене. Ці думки гріли душу.
Відколи я почала так трепетно ставитись до цього хлопця? Колись я думала про нього, тільки коли придумувала план його викриття чи...вбивства. І таке бувало, в пориві гніву, звичайно. Ну а зараз, коли думаю про нього, на тілі відразу з'являються сироти.
- Кейсі, ще довго?- з роздумів мене вивів голос Кейт.
- Останні штрихи... Готово!- радісно викрикнула сестра, зробивши останні помахи пензликом для макіяжу.
Кейт оглянула себе в дзеркало.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Надприродні: За межами реальності Where stories live. Discover now