Тиждень пролетів непомітно, сьогодні уже п'ятниця, повний місяць. Надворі, як і прогнозувалося, похолодало, тому довелося обрати більш теплий одяг.
-Мамо, можна ми сьогодні заночуємо у Кейт?- поцікавилась я, адже ми домовились цей повний місяць провести у домі дівчини.
-Чому?
-Просто так, піжамна вечірка.
-Ні, я вже і так дозволила вам поїхати на вихідні у заміський будиночок Ліама, тим паче я не вірю, що це буде вечірка. Я знаю, що сьогодні повний місяць.
- Звідки?
Ми доволі недавно розповіли мамі всі таємниці нашого теперішнього життя, але я не думала, що вона почне копати глибше. Її обізнаність починає мене лякати.
- Тепер я знаю все, тому ви залишаєтесь вдома.
Чудово...Ну нічого, ми щось придумаємо.***
Після школи ми вирішили пройтися по крамницях, щоб вибрати подарунок на день народження Ліама.
Ми пройшли уже близько ста крамниць, та ніяк не могли визначитись з тим, що сподобається другу.
-О, Скай, пам'ятаєш Ліам якось казав, що він любить фотографувати? Може придбати йому цю камеру?- запитала сестра, обертаючи в руках річ.-Точно, я думаю він оцінить.
- Ну тоді беру.
-Ти ще не вибрала що придбаєш?-розрахувавшись, поцікавилась сестра.
-Ні.
Я досі кружляю біля прилавків у пошуку подарунку.
Коли я вийшла з чергової крамниці, мою увагу привернула вітрина магазинчику, де були різні пробники, баночки, піпетки і зазначалося, що можна самому створити парфуми. Я подумала, що це досить оригінальний подарунок, тому зайшла. Мене зустріла приваблива дівчина, яка провела мене до столика і пояснила що робити. Залишилося вибрати і змішати аромати. Я вибрала аромат шоколаду, амбри і кориці. Пахнуло досить непогано, тож я розрахувалась і вирушила на пошуки Кейсі.***
- Ми вдома! - прокричала я, коли ми зайшли до будинку.
- Придбали подарунок? - мама визирнула з кухні.
-Так, я подарую парфуми, а Кейсі фотоапарат.
-Дай подивлюсь,- мама полізла до наших пакунків.
Їй усе дуже сподобалось, тому ми були спокійними за свій вибір.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: За межами реальності
FantasíaСкай Морган - звичайна школярка, яка мешкає у Хартфорді. Жителі цього міста жили спокійним та мирним життям, проте одного дня, звичний лад, було зруйновано чимось незрозумілим та надприродним. Що зробить Скай, коли зіткнеться з неможливим? Як впора...