Частина 20

745 47 6
                                    

- Доброго ранку,- привіталась я до мами, коли спустилася на кухню.
-Сніданок на столі, я запізнююсь на роботу, тому сьогодні з вами не посиджу,- повідомила мама, шукаючи щось очима,- ти не бачила мій телефон?
-Бачила...У тебе в руці.
-Ох, я сьогодні така розсіяна. До нашого кафе приїжджає якась перевірка і я вся на нервах. Сьогодні буду пізно. Бувай,- сказала мама і, поцілувавши мене в щічку, вийшла з дому.
- Нік прислав тобі адресу?- запитала я , коли сестра сіла за стіл.
- Ага,- сонно промовила вона.
Чесно кажучи, апетиту не було, але нам потрібні сили.
Ми домовилися зустрітися з друзями за годину до бою ,на нашому місці, щоб обговорити ще якийсь план дій.
Суперечка мала відбутись о 20:00, тож, маючи ще вдосталь часу, ми вирішили прибрати у будинку. Це заняття хоч якось відволіче нас від поганих думок.
За домашніми турботами, ми й не помітили, як настала 18:05 . Час збиратись. Я підібрала собі одяг, в якому мені буде максимально зручно рухатись , також вдалося віднайти шкіряні рукавички, щоб було зручніше стріляти.

 Я підібрала собі одяг, в якому мені буде максимально зручно рухатись , також вдалося віднайти шкіряні рукавички, щоб було зручніше стріляти

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

З Кейсі проблем не було, вона також одягла звичайний, зручний одяг:

Ми , як нам здавалося, швидко дісталися до нашого місця, проте всі уже були присутні

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ми , як нам здавалося, швидко дісталися до нашого місця, проте всі уже були присутні. Мабуть, це наша традиція, завжди запізнюватись.
-Нарешті ви прийшли,- зрадів Кріс,- Кейсі ми вирішили , що ти будеш сидіти в машині і спостерігати. Якщо побачиш, що нам капець, тоді вже приєднуєшся. Просто, твої крики впливають і на нас.
- Та добре,- відповіла сестра. З виразу її обличчя було зрозуміло, що вона трохи засмутилася..
- Я думаю, що нам варто прийти швидше зазначеного часу. Мені потрібно знайти місце, з якого буде зручно стріляти,- сказала я.
- Добре,- погодився Кріс.
- О , дивіться, що я знайшла,- прокричала Кейсі, витягуючи з тумбочки свою «невбивчу зброю», під назвою електрошокер,- я візьму це, провсяк випадок, тільки, куди треба нажимати...
- Ай, Кейсіі...- закричав Томас, падаючи на підлогу.
- Ой, Томасе,- сестра підбігла до хлопця, якого щойно вразив струм,- я не хотіла, я не думала, що воно стріляється.
- Кейсі!- звернувся до дівчини Ліам.
- Що?
- Може ти все-таки покладеш електрошокер на місце?

Надприродні: За межами реальності Where stories live. Discover now