2. Első nap a suliban...

459 16 0
                                    

Nem rég sípolt az az átkozott ébresztőm. De ma nem ronthatja el a napomat még ez sem.

Nagyon izgulok, ugyanis ez az első napom az Amorisban. Igazából csak azért izgulok miatta, mert elvileg egy nagyon jól össze szokott társaságba kerülök, és ha nem lesz jó az első benyomásuk rólam, akkor évekig rohadhatok a szarban. De ez nem történhet meg!

Kikászálódtam az ágyamból, gyorsan felöltöztem. Felvettem egy pár fekete magassarkút, egy fekete piros emós pólót, és egy fekete rakott szoknyát. Egész jól festettem:

Lerohantam a honyhába, megcsináltam gyorsan egy vajas-pirítóst, majd felmentem fogatmosni, és sprintben futottam a kijárat felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lerohantam a honyhába,
megcsináltam gyorsan egy vajas-pirítóst, majd felmentem fogatmosni, és sprintben futottam a kijárat felé.

Bezártam az ajtót, a lakáskulcsomat bedobtam a táskámba. Gyalog mentem, mivel a suli csak egy utcára volt a házamtól. Jót tesz egy kis séta. Elővettem a fülesemet meg a telómat, és bekapcsoltam egy rock zenét.

Szépen lassan sétáltam a járdán, amikor egy vörös hajú, szürke szemű fiú véletlen nekem jött. Na mindegy, előfordul nem?

Pár perc múlva oda is értem, és mondhatom jó sokan voltak... de nem baj, erről szól egy iskola. Bementem a kapun, majd az ajtón is.

Tudtam hogy az első dolgom megkeresni az igazgatónőt, mivel semmit nem tudtam hogy hol van. Szerencsére megjegyeztem azt hogy hol az igazgatói, még akkor amikor beiratkoztam.

Párszor körül néztem mielött benyitottam volna az ajtón, mend kopogtam... volna, de valaki megszólalt mögöttem. Egy pillanat alatt megpördültem, és ilyedten meredtem a nálam alacsonyabb ősz hajú nénire. Fhuu, a frászt hozza rám...

-Sakamaki kisasszony? Már mindenhol kerestem! Itt vannak a papírjai, a többit majd a DÖK elnök elmondja. Az ott a DÖK terem, de most nekem sürgős dolgom van, szóval ne itt ácsorogjon, menjen oda!-

Hadarta el, én pedig elvettem a papírokat, és mentem a terem felé. Ott bekopogtam, és egy szőke fiú nyitott ajtót. Sokkal magasabb volt nálam, legalább egy 20cm-rel volt nagyobb.

-Szia, te vagy az új diák? Nataniel vagyok, a DÖK elnök.-

Kérdezte mosolyogva. Kicsit elmosolyodtam, majd én is beszélni kezdtem.

-Szia, igen, az új diák... A papírjaimért jöttem, mármint a beiratkozásom miatt... meg a többi dologért...-

Beszéltem össze-vissza, majd egy mappában kezdett matatni.

-Te vagy Roxy, ugye? Nos, itt vannak a papírjaid, egy két dolog még hátra van...-

Magyarázta, majd át nyújtott egy lapot az órarendemmel, és egy papírt egy tollal, amit nekem kellett aláírnom. Gyönyörűséges írásommal alá írtam, majd vissza adtam neki.

-És mi kell még?-

Kérdeztem miközben az órarendet olvasgattam.

-Hát először is kell egy igazolvány kép, meg 25$ a befizetési díj. Ha ezek megvannak, akkor általában itt, vagy a folyosón megtalálsz, de most menj, mert mindjárt csengetnek!-

Ezeket leírtam egy lapra, hogy el ne felejtsem, majd békésen távoztam. Egész helyes volt ez a Nataniel, vajon milyen lehet a többi fiú?...

Csábításból jeles (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now