-Öldd meg... Ha az életem függ tőle akkor is...-
Böktem ki a padlót bámulva. Kivettem a zsebemből egy kést, amit mindíg magamnál tartottam. Odatoltam elé, de ő ellenkezett.
-Nem! Nem foglak megölni! Felejtsd el!-
Kiabált rám, én meg megint bőgni kezdtem.
-Kérlek Armin bízz bennem! Nem halok meg tőle csak a...-
Nem tudtam végig mondani mert vissza változtam. Armin kikapta a kezemből a kést, és elrakta a zsebébe.
-Na kibeszélgetted magadat vele? Mert nem fogsz vele többet beszélni!-
Kiabálta a vámpír énem, majd megfordultam és én szorítottam Armint a falnak.
-Mi az hogy utoljára?!-
Nézett rémültem Armin.
-Az hogy pár perce van hátra. Enyém lesz a teste, a lelke, a vére, mindene!-
Mondtam, majd Armin megtette amit kellett.
-Lehet egy utolsó kérésem? Dögölj meg te szemét!!!-
Kiabálta teli torokból, majd a szívembe szúrta a kést. Én is éreztem, és rohadtul fájt, de nem haltam bele. Csak a vámpír aki bennem volt.
Ekkor már csak az volt a furcsa hogy a vámpír ösztöneim meg maradtak, de önálló módon. Ez azért mégis egy nagyon fárasztó eset volt, szóval akogy felébredtem volna el ájultam.
Armin elkapott, és kihúzta a kést belőlem. Ennyire emlékszem, aztán telljesen elhomályosodott minden...
(Armin POV)
Nagyon megrémisztett ez a vámpíros dolog. Nem tudom hogy túl éli e hogy megöltem a vámpírt belőle, de ha nem éli túl azt soha nem bocsátom meg magamnak.
Belé szúrtam a kést, és egyből össze esett. Láttam ahogyan a fehér pólóm átitatódik a vörös vérével. Elkaptam mielőtt a földön landolt volna, és kihúztam belőle. Nagyon vérzett. Nagyon nagyon. Így nem bírtam itt maradni az iskolában. Gyorsan ide hívtam Natalient, hogy segítsen Castielnek, én pedig Alexynek mindent elmagyaráztam, és elvittem az iskolából. Hozzánk.
Amikor haza értünk anyukám volt csak otthon. Először nem látott meg minket, és mosokatás közben kérdezgetett.
-Sziasztok! Hogy hogy ilyen hamar itthon va...-
Nem mondta végig mert ahogy meglátott engem elsikította magát.
-Mi a faszt csináltál Armin?! Hiszen te csupa vér vagy!!! És ez a kislány?! Te jesszusom! Ő is vérzik! Mi lett veletek??!!-
Kiabálta a látványunktól. Igazából nem akarom elmondani neki hogy Roxy vámpír...
-Khm... neked is szia. Semmi, hosszú történet... de most kéne nagyon sok törülköző, meg ágynemű, meg egy pár ruha ami esetleg jó rá... fent leszünk a szobámban.-
Válaszoltam nagyon nyersen, ő pedig csak pislogott egy ideig. Aztán el indult. Felvittem Roxyt, és letettem az ágyamra...
KAMU SEDANG MEMBACA
Csábításból jeles (BEFEJEZETT)
FantasiNoss, ez egy érdekes könyv lesz. A Csábításból jeles játék lesz a fő téma, de a történetet én találtam ki. Lesz benne minden, csak saját felelősségre! Kezd.: 2019. Január 25. Vég.: 2019. December 2. By.: Roxaaa27