13. Vér kell, semmi más...

129 9 0
                                    

Levettem a pólóját hogy le tudjam a sebét tisztítani. Anya kb. hiper sebességgel futott be a szobámba, egy nagy kosárnyi cuccal.

Kivettem egy fehér törülközöt, és óvatosan letöröltem azt a vért ami lefolyt a mellkasán. Nagyjából az egész fellsőteste ázott a vérben. Anya aggódva figyelt.

-Mi történt veletek? Kisfiam, úgy nézel ki mint akit valami vámpír támadott meg!-

Erre a mondatra nagyot nyeltem. Nem akarom elmondani neki. Még a végén eltiltana a világtól is...

-Hát... hosszú, és siralmas dolog... de most az fontosabb hogy ő rendben legyen!-

Mondtam a végén kicsit aggódva. Nagyon féltem hogy bármi baja lesz...

-Alexy segíts már neki!-

Szólt neki anya, és adott neki is egy törülközöt. Mindketten próbáltuk felitatni a vért, de amikor már a 6. törülköző ázott össze, elkezdtem pánikolni.

Mit kéne csinálni? Ha elviszem orvoshoz mit mondok nekik? ,,Jahh bocs, csak szíven szúrtam egy késsel mert megharapott..." na persze! Egy- nem hinnék el. Kettő- lesittelnének három- azt mondanák hogy meghalt... pedig nem.

-Basszus nem halhat meg! Mit csináljunk?!-

Fogta a fejét anya. Rájöttem a megoldásra. Mivel vámpír... talán vér kellene neki... de biztos hogy nem az én vérem, mert anya megint kiakadna. Hmm... talán Alexy hozhatna a kórházból olyan zacskós vért... az megteszi...

-Alexy, figyelj...-

Hajoltam hozzá közel, hogy anya véletlen se hallja meg.

-Igen?-

Suttogott vissza.

-Tudod... lehet ha kapna vért akkor jobban lenne... nem tudnál hozni neki a kórházból olyan zacskós vért? Tudod azt amelyiket véradáskor adják be...-

Súgtam a fülébe, ő csak bólintott egyet, és kiment.

Csábításból jeles (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora