Konečná lidičky (jinak řečeno epilog..... Asi)

166 5 5
                                    

Tady už bude jen něco málo o postavách a happy and? Můžete to tak nazvat a nebo víte co? Já to udělám za vás a napíšu to tam jo? Xd

Jane a James utekli do zahraničí a koupili si tam dům. Časem se i vzali a teď spolu čekají dítě. Bude to nejspíš holka. Stále se navštěvují, jak s upíry, tak i se smečkou. Žijí život jako lidé.
Nikdo (ani ze smečky) neví, kde to vlastě bydlí.

Sparky a Ben se dali dohromady a teď se připravují na nástup na místo Jira a Keyli.Mají v plánu se taky vzít.

Jiro a Keyla se usmířili a jsou pyšní na své dvě dcery. Jiro přibral do smečky
Dva nové vlkodlaky (kluky), protože byl docela v oslabení.

Kirck po nemilé hádce s Rheou opustil smešku a Artixel nastoupil na jeho místo.  

Ciraell a Artixel dokončili svůj výcvik a vyučili Demona, který teď už může také občas bojovat.

Upíři a vlkodlaci žijí docela v míru, protože Jane a James.
Marka po zradě vyhnali z domu.
Ron a Tania se dali dohromady.

Jack se už může i proměňovat na člověka a stará se o něj krom Keyli i trochu Laura.

Lily si připadala strašně sama a tak si pořídili retrívra. John chtěl dítě, ale Lily ne tak to vyřešili prostě psem.

Kate chtěla odejít, ale vlkodlaci jí přirostli k srdci. Váhala, nakonec stejně odešla za svou rodinou na Slovensko. Našla si tam přítele Luka a teď bydlí s ním. Kromě Jane se z nikým jiným nevídá. Sem tam se živí vykládáním karet.

                       Happy and!

Tak to je oficiální konec! Snad moc netruchlíte xd
Ano, vím, že je jich víc, ale ti ostatní nikoho nezajímají. Třeba takovej Luis si před dvěma dny zlomil nohu, protože dělali s Ronem kravyny. Koho to zajímalo? Nikoho? Tak vidíte...
No to tady okecávám, že.
Snad se vám můj příběh líbil.
Děkuji vám, že ste tady se mnou byli. 
MOC JSEM SE U PSANÍ TOHOHLE PŘÍBĚHU BAVILA A DOUFÁM, ŽE VY TAKY!
Děkuji za přečtení a snad se uvidíme u dalšího příběhu!
Ahoj ;) ❤❤❤

Ve stínu vlka [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat