_______6та глава______

662 23 1
                                    

Днес беше събота. Станах към 06:30, Кийрън още спеше, а не исках да го будя. Извърших сутрешните си процедури и се облякох така:

 Извърших сутрешните си процедури и се облякох така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Отидох на първия етаж и започнах да правя палачинки. След 10мин.  бяха готови. Оставих ги на плота и си взех ябълка, за да закуся. В кухнята влезе Изабел.
  - Емелийс защо не ме изчака, аз щях да ги направя?
  - Спокойно Изи седни и хапни. Палачинките са за вас. О да знаеш приятеля ми е тук. Казвам ти го, за да не се изплашите като го видите. А и също така той работи същото като мен.
  - Ок. А защо не хапнеш от палачинките?
  - Ще сляза да тренирам, за това.
  - Добре.
 
Отидох долу в тренировъчната зала. Ох бях забравила за нея.
  - Емелийс, не е това което си мислиш. Бях принудена. Нямах избор.
  - Да и аз нямах. И не си хаби думите. Знам всичко. Знам, че си в съюз с бащата на Кийрън. По-добре замълчи.
  - От къде знаеш всичко това?
  - Вчера те проследих и чух всичко.
  - Значи все пак наистина си била умна. Мислех си, че си глупава. Но ето че съм грешала.
  - Защо ме предаде?
  - Знаеш ли какво е да си в сянката на някого, а ти да му вършиш цялата мръсна работа!
  - Какво си вършила ти!? Единственото нещо с което ми помагаше бяха стратегиите ми при някое убийство. Никой не те караше да стреляш!! Каква мръсна работа си вършела бе!? Твойте ли ръце са оцапани с кръв? Не мога да повярвам колко си неблагодарна!!
  - Ти си една надута курва!-исъска ми тя. Е тука прекали. Ударих и шамар.
  - Ти ли ще ми кажеш каква съм аз?
  - Ти си една надута курва без родители. Родителите ти са мъртви!! Сама си!- не издържах и я застрелях в главата. В този момент Кийрън влезе.
  - Емелийс защо я застреля?
  - Аз...аз...просто не издържах.-казах и се разплаках. Той ме прегърна. Качихме се горе. Аз звъннах на Виктор да се оправи с трупа ѝ. Останалата част от деня я прекарах с мафията, за да видим някакви добри оферти. И се оказа, че има. Още утре ще има оферта. Тя е такава: ние им отнасяме наркотици, а те ни донасят първокласни оръжия. Какво обичам да съм обурудвана с най-доброто.

Unprectable/НепредсказуемаWhere stories live. Discover now