Месеците минаваха. Малката растеше и разбираше нови неща. Нямам си идея какво ще стане когато доведе гадже в къщи. Кийрън сигурно ще полудее. Хах. Днес е сряда и трябваше още преди 10 мин. да съм в склада, но се забавих, защото не си намерих телефона. Изведнъж чух, че звъни от кухнята. Вдигнах:
- Идвам Викторе!
- Моля те ела бързо!- чух изстрели и веднага затворих. Взех на бързо един пистолет и се качих в колата. Карах много бързо.
Щом пристигнах веднага затичах към склада. Щом влязох всичко беше тъмно. Вратата зад мен се затвори. Вдигнах пистолета готова да стрелям. Вървях бавно на зад , когато се блъснах в нещо. Извадих телефона си и пуснах фенера. Насочих го към нещото. Щом го осветих, то скочи върху мен. Беше нещо което не е много тежко или поне не си е отпуснало цялата тежест. В този момент лампите светнаха, а върху мен имаше някой с костюм на клоун. Човека се изправи и ми подаде ръка. Разбира се не я приех. Изправих се и се огледах. Навсякъде имаше балони, маси с храна и алкохол. Човека си свали маската и видях, че това е Виктор. Преди да мога да кажа нещо, изкочиха всички мои близки и приятели(разбира се тези които знаят за професията ми).
- Честит рожден ден, Емелийс!-Боже! Бях забравила за собствения си рожден ден.
- Хора толкова много ви благодаря. Честно да си кажа изкарахте ми акъла!
- Но си струваше.- добави Кийрън и ме целуна
- Мамоо, честит рожден ден!
- Благодаря ти съкровище!Седяхме около 2ч. там и после си тръгнахме, защото щяхме довечера да излизаме. Малката я оставих при майката на Кийрън.
2ч. по-късно
С Кийрън бяхме готови. Кийрън беше с черни прилепнали дънки и черна риза, а така изглеждах аз:
Какво исках да си покажа татуировките? Като грим си сложих тъмно червено матово червило, очна линия и спирала.
Вечерта мина доста бурно. Хах. Може би се досещате за какво говоря. Но както и да е.
Сутринта се събудих от гадене и веднага отидох в тоалетната. Явно бях събудила Кийрън. Той хвана косата ми, за да не я изцапам.
- Как си мила?
- Не знам. Но имам предположение. В най-горния шкаф има тест за бременност, дай ми го.
- Мислиш, че си бременна ли?
- Почти съм сигурна.
- Ама то няма как да стане за седна вечер.
- Че то само една ли вечер е било.- казах и се засмях, като и той. Той ми даде теста.
След 5мин. беше готов, но ме беше страх да го погледна.
- Кийрън ела ти да видиш пръв.
- Дообрее.-щом го отвори се усмихна широко- Е-емелийс, теста е положителен! Пак ще ставам баща!- вдигна ме във въздуха от радост.10г. по-късно.
Неутрална гледна точка
Времето се нижеше. Анабел вече е на 13г. Отдавна не е малка. Но явно и тя ще върви по пътя на родителите си. Вече стреля перфектно и се бие като възрастен мъж. Идеална е.
Кийрън и Емелийс имат още две деца.
7 годишният Адриан. И 5 годишната Анастасия.
Макар и в опастност да живеят, те остават заедно и се обичат. Минаха през какво ли не. Но, ето че стигнаха до техния край. Сега е време малките да напишат своята история.КРАЙ
Знам, че края се забави, но случайно изтрих главата. Та това е края на историята на Емелийс и Кийрън. Знам, че е кртака, но нямах идея как да я завърша.Не съм решила дали ще има епилог или продължение. Времето ще покаже. А аз искам да ви благодаря за почти 500те четения. Без вас нямаше да стане реалност. Благодаря Ви много, че бяхте до мен!❤️💕❤️💕❤️
YOU ARE READING
Unprectable/Непредсказуема
FantasyЕмелийс е 19 годишно момиче, на пръв поглед обикновена. Живее в Лондон и се опитва да разбере истината, която я мъчи цял живот. Кийрън е 22 годишен загадъчен и красив мъж. В тази история няма да се разказва за типичното, невинно и мило момиче и...