______9та глава_____

601 20 2
                                    

Два дни по-късно:
Все още не мога да повярвам. Ще се омъжвам. Когато казахме на мама и тате, те толкова много се зарадваха, че чак се разплакаха. Казахме и на Ан. Тя реагира по същия начин. А пък малката принцеса не спира да ме питата какви ще са ни роклите. Честно още не сме решили кога ще е сватбата, но мисля тази вечер да говоря с Кийрън. О, забравих да кажа с него се преместихме в новата ни къща, а мама и татко са в другата.
Сега се разхождам в парка заедно с Емели.
- Како, може ли захарен памук?
- Разбира се скъпа.- отидохме до количката за памук и взех един.

След 2ч. се прибрахме. Сега 19:30.
Започнах да правя спагети. След 40мин. бяха готови и сервирах.
- Идвайте да ядете.- извиках. 5мин. по-късно Кийрън дойде, като носеше малката на раменете си.- Сядайте, сготвила съм ви любимото.
- Ти си страхотна.- каза като ме целуна .
- Това го знам.- отвърнах и се засмях.

Като се наядохме седнахме в хола.
- Любов, кога ще направим сватбата?
- Хм, какво ще кажеш след четири месеца на 15.06?
- Идеално. Но трябва да измислим поканите.
- Ако искаш, още утре ще отидем да изберем.
- Добре. - след един час се качихме горе и приспах малката. Отидох в нашата стая.
- Ще бъдеш чудесна майка. - каза ми.
- Благодаря мили. Хайде да си лягаме.
- Мм, аз си мислех за нещо друго.- каза, след което ме притиснат с лице към стената и започна да целува врата ми. На там може да се сетите сами.

Събудих се от едни малки ръчички които ме гушкат.
- Добро утро, какооо.
- Добро. - казах и целунах челото ѝ.
- Како аз ще си ходя, защото бати каза, че имате работа. Мама ще мине да ме вземе.
- Добре, слънчице. - тя излезе от стаята, а аз станах да се оправям. Измих се и облякох:

Сложих си черен суичърСлязох долу, а там беше само Кийрън

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сложих си черен суичър
Слязох долу, а там беше само Кийрън.
- Тръгваме ли скъпа?
- Хайде.

Два часа търсихме нещо което да ни харесва, но ѝ да е различно от другите. Не след дълго открихме идеалната:

Unprectable/НепредсказуемаWhere stories live. Discover now