______15та глава_____

409 15 0
                                    

Месеците минават, а малката расте и става все по хубава. С Кийрън се редуваме за ходенето ни в склада. Всичко върви супер. Мама, татко и Ан идват постоянно. Емели толкова много се радва на Анабел. Играе си с нея. Кийрън не съм го виждала никога толкова щастлив, аз също съм на седмото небе.

3г. по късно.
Анабел вече е на 3г. Говори, ходи и прави много бели.
Сега аз и тя седим в хола и си играем. Не знам защо, но от известно време не се чувствам сигурна. Не знам какво става, но ме хваща много страх когато детето е при мен и усетя тази тръпка. Чувството е от горе долу две седмици. От тогава задължително нося по два пистолета в мен.
- Мамо! Гладна съм!
- Добре,миличка ела да отидем в кухнята!

Качих я да седне на масата.
- Какво ти се папка принцесо?
- Ами...искам...- тя си сложи пръстчето на бузата като потупкваше. Толкова е сладка!- Искам да ми направиш от твоите сандвичи! От, този големия!
- Готов е след малко!
Започнах да го правя. Стана много тихо. Анабел не говореше. Чух приглушени стъпки зад мен и веднага се обърнах, държашта все още нож в ръка.
- Леле, по-полела!
- Кийрън изкара ми акъла!
- Миличка, какво ти има? Тези дни си неспокойна!- дръпнах го към мен, за да не чуе детето
- От две седмици имам чувството,че някой ни наблюдава. А знаеш, че това ситиво никога не ме лъже. Кийрън страх ме е за детето!
- Спокойно! Искаш ли да сложим камери и да ги свържем към телефоните ни и компютъра. И ще сложим камери и вътре в къщата. Във всяка стая. Съгласна?
- Да! Благодаря ти!

На следващия ден сложихме камерите.
- Е, готово. Скъпа, Виктор ми каза, че другата седмица има нещо като прим на Мафията. Трябва да присъства и Анабел.
- Забрави! Тя няма да стъпи там!
- Всички от нашите хора ще са там. Няма да я изпуснем от поглед. Наредил съм ако някой който не познават или не трябва да я доближа да действат незабавно.
- Ахх. Добре така да бъде. Но! Тя няма да се отдалечи от нас на повече от метър и половина! И това не подлежи на спор!
- Ок!- каза той и вдигна ръце в знак, ще се предава.

Денят на приема.
Разбрахме, че е имала дрес код. И той бил бяло. Аз пък не исках да сме като всички, за да мога ако стане нещо да различа Кийрън и детето. Избрах да сме в черно. Каква ирония, всичко в бяло само ние черно.
Ето как бяхме облечени:

  Ето как бяхме облечени:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Unprectable/НепредсказуемаWhere stories live. Discover now