Толкова много се радвам, че ще ставаме майка и баща. Все още се замислям какво щеше да стане ако не ме бяха простреляли,но се старая да не се напрягам. Сега аз и Кийрън седим в хола. Аз седнала в него,а той ми гали корема.
- Моите две момичета. Толкова много ви обичам.
- И ние теб. Нямам търпение да се роди.
- Аз също. Трябва да започваме с обзавеждането на стаята.
- Мда. Искаш ли другата седмица да започнем да в правим.
- Не. Аз ще започна. Забранявам ти да си близо до боите и тежките неща. Миризмата на боята може да ти навреди, както и ако вдигаш тежко.
- Еее, моля те де!
- Категорично не!
- Стига де! Аз искам да боядисвам.
- Забрави!
- Оф.
- Дано детето няма твоя характер.- каза като прехапа устни.
- Че защо не. Тъкмо ще се изнесеш от тук и ще стане женско царство.- казах и се засмях
- Така ли стана! Сега ще видиш ти!
Той ме затисна към дивана и започна да ме гъделичка.
- М-моля т-те спри. Н-не мога Щ-ще се н-напишкам.- той започна да ме целува. А на мен ми мина една мисъл и се засмях.
- Какво смешно има? Кажи ми та и аз да се посмея?- каза ми усмихнат
- Представих си как момиченцето ни ще се роди красива като майка си, с характера на майка си и как като стане на 18г. ще спорите за гаджета и тя ще ти опонира, че е голяма, но ти ще казваш обратното. Накрая на теб ще ти писне и ще започнеш да я гъделичкаш, за да млъкне.- след като го казах той ме погледна намусено, но после се усмихна.
- Мда, това ще става наистина.- каза и се усмихна- искаш ли да излезем някъде?
- Хайде, аз ще се кача, за да се оправя.
- Добре.Качих се в стаята и се изкъпах. След това си сложих спирала. Така сега облеклото. Избрах това:
Облякох се по-топло,защото все още е малко студено.Коремчето започна малко да ми личи. Не ме разбирайте погрешно нямам търпение да видя корема ми голям.
Слязох долу и тръгнахме. Първо ходихме на кино, после се разхождахме в парка. Прибрахме се и си направихме вечеря, ядохме и легнахме да спим.
1седмица по-късно.
Днес ще ходим да избираме цветовете за стаята.
Избрахме кремаво кафяво, а мебелите в бяло.2 седмици по-късно.
Стаята стана страхотна:
6 месеца по-късно.
Емелийс вече е родила.
Преди месец станахме майка и баща официално. Имам най-красивата дъщеря. Дори не съм и мечтала, че ще е толкова красива:Казва се Анабел. Исках да е свързано с нея.Толкова съм радостна.
Сега всички сме вкъщи и си играем с нея.
- Имам идея. Хайде да наредим разни неща на масата и да видим какво ще хване. Ще гледаме първите три неща които си вземе.
- Аз съм съгласна.- казах и всички се съгласиха с мен. Сложихме пари, химикал за писателка,обувките за танцьорка, спирала за гримьорка и пистолет,че на къде без него. Кийрън я гушна и я постави пред масата. Тя започна да маха с ръчички. Взе си парите.
- Умна е дъщеря ми.- каза Кийрън. Второ, обувката. А на трето място пистолета.
- Знаех си.- извика Виктор
- И аз си мислех, че ще вземе него.- казах аз- Макар, че не ми харесва много това, ще я обуча хубаво.
Всички се засмяха. Играхме си с нея цял ден и накрая всички останаха вкъщи.Хора мисля да напиша още няколко глави и да завърша историята, за това главите ще са по кратки.
Съжалявам ако има грешки!❤️💕
YOU ARE READING
Unprectable/Непредсказуема
FantasyЕмелийс е 19 годишно момиче, на пръв поглед обикновена. Живее в Лондон и се опитва да разбере истината, която я мъчи цял живот. Кийрън е 22 годишен загадъчен и красив мъж. В тази история няма да се разказва за типичното, невинно и мило момиче и...