ואווווו
התנתקנו מהנשיקה ואוווו איזה נשיקה אני באמת אוהבת אותו ״אני אוהבת אותך״ אמרתי והשפלתי מבט לא רציתי לראות את המבט שלו ״גם אני אוהב אותך״ הוא אמר והרים את ראשי עם האגודל שלו והתנשקנו אני מאוהבת בילד הזה מהרגע הראשון שראינו אחד את השנייה וזה היה מושלם זה הרגע שאני אזכור לכל החיים אבל אני מפחדת שהוא יבגוד בי מאיפה לי לדעת אם הוא יבגוד בי או משהו כזה מלא מחשבות רצות לי בראש ואני מבולבלת ״חיים שלי את בסדר?״ דן שאל ״כן אני בסדר רק חשבתי על משהו..״ ״מה קרה?״ שאל ״אני מפחדת שתבגוד בי אולי אתה אוהב אותי אבל אתה בן ואתה אוהב את כל הקטע של הסטוצים והבנות וזה יפגע בי ממש ואני לא רוצה להיפגע עוד פעם״ את החלק האחרון של המשפט לא אמרתי שלא ישאל שאלות של למה ומתי וכל השאלות שיחזירו אותי לאחור למה שאני הכי רוצה לשכוח אני בן אדם מאוד עדין קל לפגוע בי ואם מישהו יעשה לי את זה האמון שלי בו יעלם כאילו לא היה.
״מאמי תכניסי לראש הקטן והיפה שלך אני לא יפגע בך או לא ירצה אותך את לא משחק את לא בובה של אף אחד ואני איתך עד המוות ואני אוהב אותך עד שזה כואב אף פעם אבל אף פעם אני לא יפסיק לאהוב אותך יפהשלי״ הוא אמר עם מבט רציני פשוט קמתי ונישקתי אותו ונפלנו ככה שאני עליו והוא מתחתיי ככה התנשקנו עד שנגמר לנו האוויר פתחתי את הטלפון וראיתי שהשעה כבר 12 בלילה איך הזמן טס ״מאמי השעה כבר 12 בוא נלך״ אמרתי והוא קם ולקח את היד שלי והלכנו הביתה.
כשהגענו אז התנשקנו ונפרדו ועליתי לישון עם חיוך מטומטם על השפתיים.
~~~~~~~~~~~
קמתי בבוקר התארגנתי לבשתי ⬇️לקחתי את הטלפון התיק והמפתחות למרצדס הלבנה החדשה שלי (קיבלתי לפני שבוע) ונסעתי לבית ספר כשהגעתי הלכתי ופתאום מישהו קפץ לי על הגב ומי אם לא ספיר הדבה?! ״רדי ממני ישמנה!!!!״ צעקתי עלייה ותלמידים התחילו להסתכל עלינו מוזר ואנחנו התפוצצנו מצחוק הלכנו למחששה להגיד לדן שלום כשהגענו ראיתי את שקד עם נלי מתנשקים עשיתי פרצוף נגעל ״רוצה גם?״ הוא שאל ״לא לא רוצה יש לי אחד וזה מספיק לי״ אמרתי והלכתי לדן התנשקנו וספיר הייתה בשוק כי היא לא ידעה והיא צעקה ״אעאעאעאעאעאעעאייאעאעע״ וקפצה עליי (עוד פעם) בסוף אני יהרוג אותה!!! ״די לקפוץ עלי!!!!״ אמרתי לה ודניאל צחק ״מה אתה צוחק?!?!״ שאלתי אותו ״כי את יפה כשאת צוחקת״ אמר לי הסמקתי וקברתי את הראש שלי בחזה הגדול שלו והוא רק צוחק החוצפן הזה ככה עבר לו היום שלנו הגעתי הביתה עם דן עליתי לישון איתו שנ״ץ וככה נרדמנו עד הבוקר כשאני בין הזרועות החמות שלו.....
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...