נ.מ קובי
היי אחים יקרים אני קובי דהן בן 19 בן למשפחת פשע כן כן אני הבן של איציק דהן העבריין ווואלה אני גאה בזה אני גאה באבא שלי ובכל מה שהוא עשה ועושה בחיים. אני הולך לרשת אותו יעני להיות ראש מאפיה בגיל 21 מחכה לזה אני אהיה שונה מאבא שלי. אני סטוציונר מכבד בנות שלא רוצות אבל אם הן זורקות אותן עליי אז מי אני שיגיד להן לא😉. עברתי לבאר שבע אחרי שגרנו ברחובות רצינו שינוי קטן ולאבא שלי יש כאן עסקים גדולים אז עברנו לכאן. לאמא שלי קוראים לילך והיא כל העולם שלי יש לי אחות קטנה בשם נועה בת 10 ואני שומר עליה כמו שצריך ,יש לי 2 חברים ממש טובים כמו אחים שלי הם שתי אחים אורי ועילאי כהן אנחנו עשינו הכל ביחד כל הילדות שלנו עברה ביחד הם יודעים עליי הכל וגם אני עליהם וזהו. יצאתי לחנוך את העיר אז יצאתי למועדון קטן וכשעליתי על ההסעה ראיתי את הדבר הכי יפה בחיים שלי יש לה עיניים כחולות ושיער שטני והשפתיים שלה אמאלה פשוט לתת בהם ביס כמה שהן מזמינות והגוף שלה פשוט אלוהי היא הסטוץ שלי להיום החלטתי ראיתי שהיא מסתכלת עליי קרצתי לה וחייכתי אני חייב לדעת עליה דברים היא מסקרנת אותיי יואו מה עובר עליי. אחרי נסיעה של חצי שעה 40 דקות הגענו למועדון וראיתי את הילדה הזאת הולכת עם חברה שלה לבר ושותה 3 שוטים והיא הלכה לרחבה זהו זה הסימן שלי הלכתי לרקוד איתה שמתי את הידיים שלה על המותניים שלה היא הסתובבה "שלום לך" אמרתי לה "שלום לךה החזירה לי " איך קוראים לך" שאלה אותי "קובי דהן, ולך?" החזרתי לה "ליאור לוי נעים להכיר" אמרה לי בחיוך אמא מה היא עושה לי בגוף "באמת נעים" אמרתי לה וקרצתי לה. המשכנו לרקוד והיא עושה סטורים איתי ואני איתה וחיבקתי אותה אני לא רוצה אותה לסטוץ אני רוצה שהיא תהייה שלי לכל החיים לא יודע מה עובר עליי אבל אני מתחיל להידלק עליה נראלי היא הלכה לבר ואני איתה היא רצתה להזמין גם לה מצחיקה זאתי "תביא לה קולה" אמרתי והיא חייכה "אני רוצה להתפרע היום" אמרה לי וואי וואי איך הייתי מתפרע איתה "אל תדאגי אפשר להתפרע גם בלי שתיה" אמרתי לה ונתתי לה את הקולה שלה והיא שתתה ואני רק בוהה בה כמו נער בן 13 שאף פעם לא ראה בת בחיים שלו חוץ מאמא שלו והמחנכת שלו "אני הולכת לשירותים דקה חוזרת אל תעלם לי" היא אמרה קורצת ונותנת לי נשיקה בלחי "אם את לא חוזרת תוך 5 דקות אני נכנס לבדוק גם אם זה לתוך התא" אמרתי לה "אין בעיה" היא אמרה והלכה. כשליאור הלכה אז הלכתי לבר והזמנתי שוט של וודקה נקי שתיתי וישבתי לחכות לה ופתאום אני רואה את דן מגיע עם איתן ושקד.
"אה אחי מה קורה?" שאל דן ונתן לי כיף וגם איתן ושקד עשו כך "ברוך השם אח יקר איך אתם?" שאלתי "השבח לאל תודה לשואל" אמר איתן ואני גיכחתי "מה למי אתה מחכה כאן? סטוצים לא יבואו לבד" דן אמר לי וקרץ "אני מת לקחת את הילדה שראיתי לסטוץ אבל לא נראלי היא תזרום אז סתם אתחבר אליה מקסימום ניהיה ידידים טובים לא מעבר" אמרתי ודן איגרף את הידיים שלו מה עובר עלייך בן אדם "את מי אתה רוצה לקחת לסטוץ? את ליאור?" איתן אמר ופתח את העיניים שלו "כן,אבל היא לא תזרום היא ילדה טובה כזאת" אמרתי "טוב תהנה בלי שטויות עם ליאור אנחנו מכירים אותה היא כמו אחות תיזהר לפגוע בה" אמר שקד ואני רק הנהנתי "ברור יש לך את המילה שלי" אמרתי "טוב אחי שמור על קשר" איתן אמר והם הלכו עברה חצי שעה איפה היא התחלתי לדאוג אז הלכתי לשירותים וכשנכנסתי ראיתי את ליאור עם אילון עילאי וילדה שאני לא מכיר "כן ומי אתה מר חתיך" אמרה הילדה "קובי דהן..מי את?" שאלתי אותה "לין מזרחי" אמרה ולחצה לי את היד ואני לה "באתי לבדוק איפה את עברה חצי שעה ימשוגעת" אמרתי לליאור ונעמדתי לידה והיא הסמיקה והשפילה מבט דיי מה הקטנה הזאת עושה לי "רגע רגע מה הולך פה" לין שאלה ואנחנו בעצמנו לא ידענו מה הולך פה..בנות היום פרק שלם מנקודת המבט של קובי דהן שלנו מה אומרות???
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...