נ.מ ליאור
קמתי מהשעון המעורר שלי אז כיביתי אותו ועליתי לישון עוד פעם אחרי כמה דקות אני מרגישה כרית עפה עליי התעוררתי בבהלה ואני רואה את אדם צוחק עליי ומה עוד הוא עשה הוא צילם את זה! זהו הוא מת!
"בוא לפה יחמור מסריח בוא" צעקתי עליו והוא ברח למטה ואני אחריו "אין כמו ריצה על הבוקר עם אחותי היפה" הוא אמר וצחק עליי ואני פשוט תפסתי אותו ונתתי לו כאפה בראש ועליתי למעלה לא לפני שתקעתי לו פרצוף עצבני.
הגעתי לחדר ונכנסתי לאמבטיה צחצחתי שיניים , עשיתי מחליק מהיר , שמתי מסקרה אני לא אוהבת להתאפר והתחבשתי ככה⬇️שמתי בושם של Versace וירדתי למטה ראיתי את אדם יושב על השולחן ואוכל והוא אמר "הכנתי לך קפה" ואני עניתי "תודה" ואחרי שסיימתי באתי לצאת הוא עצר אותי ואמר לי "תקשיבי ליאור זה שאני לא אומר לך ומדבר איתך על זה זה לא אומר שאני לא אוהב אותך ודואג לך היית עם הרבה בנים בתקופה האחרונה ואני לא אהבתי את זה בכלל אבל נתתי לך ואת נפגעת מהם אחד אחרי השני וגם את זה אני חיפפתי כי חשבתי שתבואי לדבר איתי על זה אבל את לא באת ודיברת אז עכשיו אני פותח כאן את הנושא זה שאמא ואבא לא בארץ זה לא אומר שאין מי שישמור עלייך אני תמיד פה לצידך אז רציתי להודיע לך אחרי הבית ספר אין חברות ואין מסיבות היום אני אוסף אותך מהבית ספר והולכים לאכול ואנחנו הולכים לדבר על הכל אבל על הכל ויש לי גם כמה דברים לספר לך" הוא סיים ואני רק השפלתי מבט כי אני יודעת שהוא ידע על הכל ואני כזאת מפגרת שלא אמרתי לו אני סומכת עליו אל תבינו לא נכון אבל אני מפחדת שהוא לא ישתלט על עצמו וילך ויעשה בלאגנים אז אני שקלתי את זה ועכשיו כשהוא פתח את זה הרגשתי כאילו אבן ירדה לי מהלב ושלא אני צריכה לפתוח את זה עכשיו.
אמרתי לו "טוב, אבל אתה מקפיץ אותי לבית ספר" והוא רק צחק ואמר "טוב כפרה שלי ובואי יש לך 15 שעה להגיע מהר צאי צאי" אני מהר יצאתי עלינו למכונית והגענו לבית ספר אחרי 10 דקות לפני שיצאתי נתתי לאדם נשיקה בלחי חייכתי ויצאתי ראיתי בכניסה בדיוק את דן אני לבשתי על עצמי את המסיכה של הילדה הקרה והלכתי לכיתה.
נכנסתי לכיתה וראיתי את אילון ואת לין ישר קפצתי עליהן ואמרתי "יואווו החבורה שלמה עכשיו סופית!" והם צחקו וחיבקו אותי המורה נכנסה והתחיל היום.
אחרי 6 שעות של למידה הסתיים היום והלכנו הביתה בדרך לשער אני אומרת לבנות "תקשיבו אדם יודע הכל אבל הכל אלוקים יודע איך והוא עכשיו בא לקחת אותי ואנחנו הולכים לאכול ולדבר על זה. אני מפחדת איך אני אספר לו את כל זה בלי שהוא יעשה בלאגן?" ולין אמרה לי "תאמיני לי שאדם לא יעשה בלאגן אם תבקשי ממנו ותסבירי לו שטיפלת בזה כבר ושאין לך יותר הצקות וזה." ואילון הנהנה לחיוב ואני נאנחתי ופתאום אילון אמרה "רגע ליאור לא הזמנת את קובי אלייך היום לדבר?" ואני רק דפקתי את היד בראש ולא ידעתי מה לעשות איך אני יגיע בזמן ואמרתי "שיט שכחתי מזה לגמרי טוב אני אכתוב לו הודעה שיגיע ב7 אין מה לעשות אדם לפני הכל" והם הנהנו ואדם הגיע ויצא אלינו הוא היה לבוש ככה⬇️
אילון ולין השתגעו תמיד הם היו דלוקות על אדם ובתכלס מבינה אותם הוא חתיך כל כך וגבר אמיתי אם הוא לא היה אח שלי אז הוא היה חבר שלי "סגרו סגרו את הפה שלא תבלעו זבוב" אדם אמר ללין ולאילון ואילון כמו תמיד עם הטקט שלה אמרה "אתה תיזהר שאני לא אבלע אותך " אני ולין התפוצצנו מצחוק ואדם היה נבוך בקטע מפחיד ולין אמרה "היי היי את לא לוקחת לי אותו שמעת אותי?" וחיבקה אותו והוא אותה ואמר לה "יואו יואו איך התגעגעתי אלייך. מתי חזרת?" והיא ענתה לו "לפני שבועיים " והוא חייך אליה והיא אליו והוא צבט לה את הלחיים והיא רק צעקה "איה למה יזבל של פרות" ונתנה לו כאפה בראש וכל הילדים הסתכלו עליהם ואני ואילון רק צוחקות ופתאום נעצרתי ואמרתי "טוב חדל קשקשת בוא אדם יש לנו דברים לעשות ולדבר עליהם ואתן שתיכן נדבר בערב נרכל על אדם" והם צחקו ואילון אמרה "אם זה על אדם אז אין בעיה" וקרצה לו זאתי אין לה בושה והוא עוד פעם נבוך אין לי כוח אליהם כבר ולין פשוט לקחה את אילון ךפני שהיא באמת אוכלת לי אותו נכנסנו לאוטו ונסענו.
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...