נ.מ ליאור
״טוב אז אני יתחיל... אני רוצה שתדע שאני מהתחלה הרגשתי אליך משהו אבל אז הגיעו כך מיני בנים שניסו את מזלם איתי אבל אני נפגעתי לא הם וזה מה שהכי עיצבן אותי שהפנאי מתנהגת כמו זונה תמימה שמאמינה לכל מה שגבר חתיך יגיד לה אז חשבתי שעם נועם זה יהיה אחרת ואז זה הכה בי שאתה אהבת חיי האמיתית מהתחלה לא הפסקת להילחם עליי ואני אוהבת אותך יותר מהחיים שלי בבקשה תסלח לי על כל מה שעשיתי לך אני מפגרת סתומה זונה שרמוטה מה שעברת בגללי זה לא היה הוגן אז אני רוצה אותך ולא הולך לאבד אותך לעולם.״ אמרתי לו והוא היה בשוק ולא ידע מה להגיד ואני הבנתי את הרמז ועליתי למעלה אני ידעתי שהוא חושב עליי את זה והוא לא אוהב אותי אני יודעת אוףף למה החיים שלי בזבל????נ.מ דן
אני הייתי בשוק ממה שהיא אמרה זה לא נכון היא לא זונה ולא שום דבר היא המלאך שלי הנסיכה שלי ואני כאן כדי לשמור עליה ולהגן עליה מכל בן זונה שחושב על לפגוע בה אני אסרס אותו את הנועם הזהה!!!!
עליתי לחדר שלה ״אני לא יודע מה חשבת לעצמך שאת קוראת לעצמך זונה את הכי לא כזאת את הקטנה שלי הנסיכה שלי המלכה שלי המלאך שלי מה את לא! את תמיד תיהיה כזאת ותישארי כזאת אני אוהב אותך ואני רוצה שתיהיה אישתי האמא לילדים שלי שירוצו לנו בין הרגליים ושאת תאהבי כל אחד ואחד מהם אף פעם אל תורידי בערכך את יפה ומושלמת וכל מי שלא רצה אותך מפגר כי נסעה הרכבת מהתחנה ובאה אליי ואף פעם אני לא אתן לה לעזוב כח היא האור שלי בחיים האלה ואני לא אתן לאף אחד אותך שמעת אותי??״ אמרתי לה ואת הסוף צעקתי עליה ואז פשוט נישקתי אותה באגרסיביות ונפלנו למיטה ״אני אוהבת אותך לולי שלי״ אמרתי לה ״אני אוהבת אותך באבי שלי״ היא אמרה לי והורדתי את בגדים ועליתי לישון כשבין הידיים שלי ישנה המלכה שלי אבל יש משהו שהיא חייבת לדעת היא לא מכירה אותי באמת ואני לא יודע איך אני הולך להגיד לה שאבא שלי הוא ראש עולם התחתון ואני הולך להיות ראש עולם התחתון בגיל 18 מה אני עושה???
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...