פרק 6

3.5K 97 5
                                    

הבוקר קמתי וזה היה הבוקר הכי טוב שלי בעולם ראיתי את דן לידי פניו כל כך שלוות ויפות יציאת אלוהים פשוט קמתי עשיתי את הארגונים שלי לבשתי ג׳ינס כחול עם קצת קרעים גופיית בטן לבנה ועליונית אפורה ירדתי למטה והכנתי חביתות קפה סלטים והוצאתי גבינות מהמקרר סיימתי ועליתי לחדר להעיר את דן ״מאמי קום יש בית ספר״ אמרתי ונישקתי אותו יבשה בפה והוא פתח עין אחת ואז תקף אותי בנשיקות קטנות בצוואר ואני רק צוחקת ״יאללה קום קום ימעצבן״ אמרתי ״קמתי קמתי אמא״ אמר ״אני עדיין לא אמא לפי מה שאני יודעת״ אמרתי ״ואם זאת אמא לילדים שלי אז כן״ אמר והסמקתי ונתתי לו מכה בחזה שלו הוא נתן לי יבשה והלך לעשות את הארגונים שלו ואני ירדתי למטה והדלקתי טלוויזיה וראיתי מחכים לשמש ששמרתי משבת  ״איזה חתיך הקרם הזה״ מלמלתי לעצמי כשהוא מופיע על המסך ואז דן ירד עם ג׳ינס כחול משופשף וחולצה לבנה של Levi's והשיער שלו מסורק למעלה ואני רק נמסה ממנו ״בוקר טוב יפה שלי״ אמר לי ״בוקר טוב אהובי״ אמרתי לו ונישקתי אותו.
אחרי ארוחת בוקר וכל זה הגענו לבית ספר נכנסנו לשיעורים שלנו ובהפסקה כשיצאנו לקפיטריה הוא הלך לשקד ואיתן ואני הייתי עם אילון בספסל שלנו יש שם נקודת תצפית טובה מאוד עליו לראות מה הוא עושה... ופתאום משום מקום קפצה עליו ילדה ונישקה אותו ואני רק בשוק שהוא החזיק אותה ולא התנגד לנשיקה הדמעות יורדות מעצמם והוא ראה אותי והתנתק מאותה ילדה והוריד אותה והיא התחבקה איתו והוא לא החזיר חיבוק רק מסתכל עליי בפרצוף מצטער ואני רק במבט מלא דמעות ברחתי משם והוא נשאר שם עם אותה זונה אוףףףףףףףף למה דווקא לי זה קורה אלוהיםםםם לא סובלת כאלה ילדיםםםםם!!!!!!!!!

önlÿ mïnëWhere stories live. Discover now