פרק 8

3.1K 90 7
                                    

נ.מ דן
כשליאור הלכה עם הילד הזה נועם😒 הרסתי את הספסל שהם ישבו עליו והלכתי לביניין שלי וראיתי את ליאור ונועם עומדים ומדברים והוא מחבק אותה ונתן לה פיקה בשפתיים מהההה!!!!!?????
ליאור לא התנגדה והיא הסתובבה וראתה אותי עצבני ממששש
ליאור נכנסה ללחץ והתחיל לרוץ אליי אני רק הסתובבתי והלכתי לעדן
״בואי את באה איתי״ אמרתי לה ״לאן מה אתה רוצה?״ שאלה אותי ״בואי אני צריך זיון בשירותים את באה או לא!!??״ אמרתי לה והיא רק הנהנה ובאה איתי לשירותים נכנסתי וישר הפשטתי אותה והתחלנו באמצע שמעתי דלת נפתחת ונסגרת...

נ.מ ליאור
כשראיתי את דן נלחצתי ממש והתחלתי לרוץ אליו והוא הסתובב והלך אז הלכתי לשירותים ישבתי על הרצפה ובכיתי בשקט.
שמעתי דלת נפתחת ונסגרת ושמעתי גניחות ואז שמעתי ״תזיין אותי חזק דן״ והבנתי שזה דן ועדן פשוט קמתי ויצאתי מהשירותים בבכי חזק הלכתי לספיר וסיפרתי לה הכל היא התעצבנה ואמרה לי ״בואי נלך לאדם״ קמנו והלכנו למחששה וכשאדם ראה אותי הוא בא ושאל ״מה יש לך חיימשלי???״ וספיר סיפרה לו הכל ״איפה הוא?!!!״ הוא שאל אותי עצבני ״בשירותים״ לחשתי הוא קם והלך לשם ואני רק נשארתי לבכות.

נ.מ אדם (כן כן פעם ראשונה)
קמתי והלכתי לשירותים ובדיוק דן יצא עם הזונה שלו באתי אליו ופשוט נתתי לו מכות והוא התחיל להחזיר לי והזונה צרחה עד שחברים שלי באו והפרידו בנינו ואמרתי לו ״עוד פעם אחת תפגע בה אני יתלה אותך מהביצים אל תנסה אותי!״ צעקתי ופירקתי על הפרצוף שלו והלכתי לליאור שלי ראיתי אותה מחבקת ילד ולא הבנתי מיזה ואז הבנתי זה נועם הילד של ראש המאפייה מה הוא עושה איתה?!?!?

נ.מ נועם
אני לא יודע מה קורה לי כשאני ליד ליאור אני מרגיש צורך להגן עליה ואם לא אני משתגע הלכתי למחששה לעשן וראיתי אותה שם מקופלת ובוכה באתי חיבקתי אותה והצחקתי אותה והיא סיפרה לי מה קרה ואני קיבלתי את הקריזה על ההומו הזה שמענו גיכוח קטן הרמנו את הראש שלנו וראיתי את אדם לא הבנתי מה הוא קשור אליה עד ששאלתי ״מי אתה בשבילה?״ והוא ענה לי ״אח שלה הגדול״ ואני הייתי בשוק והלכתי הביתה נכנסתי לאבא שלי וסיפרתי לו הכל והוא אמר לי ״בן יקר שלי אתה מאוהב״ ואני לא ידעתי מה לומר ״מה לא יכול להיות אני צריך עוד שנה להיכנס להיות ראש המאפייה אני לא צריך עוד אהבה על הראש שלי!״ אמרתי לו ״תקשיב גם אני ואמא שלך היינו ככה אבל אל תדאג זה לא יהיה על הראש שלך לך אליה ותגיד לה את כל הסיפור חיים שלך ואם היא תתרחק אז גם אתה תתרחק ותשכח אותה ואם לא אז תציע לה ותבוא אלינו איתה אני מת לראות אותה״ הוא אמר לי עם חיוך ואני רק הלכתי לעשות מה שהוא אמר לי לא לפני שחיבקתי אותו ואמרתי לו ״תודה אבא ״ והוא החזיר והלכתי לליאור שלי!

önlÿ mïnëWhere stories live. Discover now