נ.מ ליאור
אחרי שאכלנו ארוחת בוקר אני אילון ולין ניקינו את הכלים שטפנו סידרנו את החדרים נכנסתי לחדר של קובי הוצאתי את התיק שהכנתי עם הבגדים שלי של אילון ושל לין והתלבשתי⬇️"אילון בואי קחי את הבגדים שלך יסתומה" צעקתי לה והיא ענתה לי "באה תפסיקי לצעוק" ואני צעקתי "לין גם את" והיא ענתה לי "דקה אני רצה" ואני גיחכתי ואמרתי לה "תיזהרי לא ליפול" והיא אמרה "נזהרת תודה שאמרת לי" והיא ואילון כבר היו בחדר הבאתי להם את הבגדים ואילון התלבשה ככה⬇️
ולין לבשה את זה⬇️
ופתאום שמענו מהדלת"אין ממש מסוכנות יש לנו כאן" הסתובבתי וראיתי את עילאי ואילון חייכה ואמרה "תודיע לכל הבנים שלא יתעסקו איתנו למה אנחנו משפחת פשע אנחנו" וחיבקה אותנו מהכתפיים והוא צחק ואני אמרתי "טוב יאללה יצאנו לבית ספר נעשה את הבגרות הזאת ונלך לקניון לאכול ולקנות בגדים" והבנות רק חייכו.
אחרי 5 דקות של התארגנות מהירה ירדנו למטה אמרנו שלום לבנים בנשיקות ומזמוזים יצאנו לרכב ונסענו לכיוון בית הספר.אחרי רבע שעה הגענו לבית ספר החניתי את הרכב בחניה ויצאנו לכיוון הכיתה כולנו באותה כיתה עשינו הכל כדי שניהיה ככה וכמובן שאילון הפעילה את הקשרים שלה אז זה היה יותר קל.
נכנסנו לכיתה התיישבנו ואני לצערי עם דן בכיתה ועם שקד ואיתן 🙄 רק מתה לסיים פה וללכת אין לי כוח לראות אותם אני והבנות אומרות 'בשם השם נעשה ונצליח' כמה פעמים והתחיל המבחן.אחרי שעה וחצי סיימתי והגשתי כל הכבוד לי בטוח מקבלת ציון מעל 10 ועוד מקבלת נקודה על שכתבתי את השם נכון. כזאת אופטימית לא תיראו עוד.
יצאתי החוצה ישבתי בספסלים מול הביניין והייתי בטלפון נכנצסי לאינסטגרם ועשיתי לייב ונכנסו לי ילדים שאני לא מכירה 🤦♀️ וגם דן נכנס בטח סיים את המבחן הדפוק אמרתי לעצמי וגם קובי נכנס אמרתי "גבר שלי מה קורה איפה אתה?" והוא כתב לי שהוא בסידורים ואמרתי בסדר הבנתי לבד איפה הוא הוא לא יכול לכתוב שהוא עכשיו בפעילות של המשפחה...אחרי חצי שעה אילון יצאה עם לין ואני אמרתי "ברוך שפטרנו איך עבר?" לין ואילון אומרות ביחד "זוועה ואצלך?" עניתי להם "ברוך השם לא פותחת פה לשטן" ולין גילגלה עיניים ואני רק צוחקת התחלנו ללכת לכיוון הרכב אחרי הליכה של 2 דקות הגענו התיישבנו הדלקתי מזגן למה חם לי פיצוצים התחלתי לנסוע לקניון הגדול בעיר.
אחרי רבע שעה הגענו החניתי את הרכב יצאנו נכנסנו בריצה ישר לרנואר כאילו אף פעם לא ראינו בגדים קניתי 3 ג'ינסים 2 חולצות טישירט 2 שורטים וחולצת בטן אחת כל אחת קנתה מה שהיא אהבה יצאנו והלכנו לpull&bear וככה עברנו שעתיים בכל החנויות אחרי כל המסע קניות הזה התיישבנו בגרג וקיבלתי טלפון
מ 'הגבר שלי❤'
אני- הלו?
הגבר שלי❤- מאמי איפה את?
אני- בגרג בקניון למה?
הגבר שלי❤- אני אורי ועילאי באים חכו לנו שם בי
והוא ניתק לא הבנתי מה קרה הוא היה כל כך מוזר טוב נדבר אחרי זה.
"תקשיבו משהו מוזר קובי התקשר אליי ושאל ישר איפה אנחנו ואמרתי לו שאנחנו בגרג והוא אמר שהוא עילאי ואורי באים לחכות להם פה לא מבינה מה הקטע הזה זה מוזר ממש כאילו משהו קרה" אמרתי לבנות ואילון אמרה "לא קרה כלום תפסיקי לחשוב תמיד רע בטח התגעגע לאישה שלו" ועשתה נשיקות באוויר ולין צוחקת ואני בלחץ ביקשנו תפריט והם הביאו לנו יותר נכון מלצר מאוד חתיך הביא לנו הוא עשה עיניים ללין אני ראיתי ולא רק אני גם אילון אחרי רבע שעה הבנים הגיעו התיישבו לידנו וקובי נישק אותי ואני התנתקתי ואמרתי לו "מה יש לך קרה משהו?" והוא אמר "רק התגעגעתי אלייך מה אסור?" ואמרתי לו "היית בלחץ כאילו קרה משהו..בטוח הכל טוב?" והוא רק הינהן והסתכל בתפריט אחרי 5 דקות החלטנו מה להזמין קראתי למלצר והוא בא וחייך ללין והיא הסמיקה ואורי? אורי עוד שניה קם לשפץ לבן אדם את הפרצוף אין הם חייבים להיות ביחד כל אחד נתן את ההזמנה שלו והמלצר הלך לא לפני שקרץ ללין תכלס מבינה אותו היא מושלמת היא הילדה המוצלחת בחבורה חד משמעית.
עילאי אמר לאורי "אח שלי מה יש לך אתה עצבני? כולה עשה עיניים ללין איפה כואב לך?" ואני הבנתי שהוא רוצה לעצבן אותו ואורי ענה לו "תקשיב לי טוב טוב יבן של זונה כדאי לך לסתום לפני שאני אקום ואת כל העצבים שלי יוציא על הפרצוף שלך תיזהר ממני" עילאי צחק וסתם ולין אמרה בלחש "מישהו פה במחזור.." ואורי אמר לה "כן הדם עלה לי לראש מה זה העיניים האלה מטומטם אני יהרוג אותו אין כבוד לאנשים בזמנים שלנו" ואנחנו רק צוחקים ואורי אומר "לא מצחיק יאללה איפה הדפוק הזה אני רעב" אחרי דקה המלצר הגיע והביא את ההזמנות וללין הוא הביא אחרונה והוא חייך אליה והיא אליו ולאורי עלה הדם למוח הוא דפק עם היד בשולחן ונשפך הקולה המלצר ישר התחיל לנקות ולין עזרה לו אחרי שהוא סיים לנקות והלך אורי אומר ללין " תגידי את בכוונה רוצה לעצבן אותי לא הבנתי" ולין אמרה "מה אתה רוצה תשלוט בעצבים שלך אחרת אף אחת לא תרצה אותך ככה" והוא רק סתם את הפה שלו ואילון נתנה כיף ללין וככה עבר לו היום בלי שום דבר מעניין אבל מה שהכי מעניין אותי מה זה היה הקטע של קובי עם השיחת טלפון..
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...