פרק 16

2K 82 16
                                    

נ.מ דן
ליאור עלתה לאוטובוס ואני רק חשבתי איך אני מזיין אותה נמרצות על המושב לידי מה היא עושה לי הילדה הזאת היא לא מבינה כמה אני אוהב אותה ולא עשיתי את זה בכוונה יצא לי כל מה שאמרתי ממש אבל ממש לא בכוונה אני לא חושב עליה את זה אוף איזה טעות עשיתי באלי להרביץ לעצמי! התחלתי להתעצבן על איך שהיא התלבשה אם לי זה עשה את זה מה זה עושה לבנים האחרים פה?
הסתכלתי עליה והיא עליי ואני קרצתי לה והיא גלגלה עיניין ואני רק צחקתי בלב אין זאת האישה שלי!! "אחי איך הסכמת לה לצאת ככה מהבית?" אמר לי איתן "אני לא יכול להגיד לה כלום נפרדנו" אמרתי לו בעצבים "מה נפרדתם? למה?" שקד אמר "בגלל מה שאמרתי לה בשיעור אז היא חושבת שזה היה מוקדם מידי שניהיה ביחד וביקשה כמה חודשים הפסקה לחשוב" אמרתי מרעיד את הרגל "והתכוונת לזה? אני בעצמי הייתי בהלם כשאמרת לה את זה אחי מי אומר דבר כזה גם אם זה בצחוק" איתן אמר לי ושקד הנהן "טוב יאללה זה היה בלי כוונה אל תשגעו אותי גם ככה אני מתחרט על זה בואו היום נדפק את הראש ונשכח מהכל" אמרתי ומזגתי עוד כוס וודקה היום אני הולך לשכוח ממך ליאור לשכוח בדרך שלי..

נ.מ ליאור
שמעתי מה שדן אמר לאיתן ולשקד וגלגלתי עיניים שיצטער עד מחר אני הולכת לגרום לו היום להצטער על זה שהוא הכיר אותי בכלל הוא כל כך הולך להתעצבן עכשיו אני שולטת במשחק מאמי😏
אנחנו נעצרים באזור האחרון שלנו לפני אנחנו נוסעים ופתאום עולים 2 בנים והם מסתכלים עלי ועל אילון אחד תפס את העין שלי הוא גבוה עם גוף שרירי ועיניים שחורות ועצמות לחיים ושיער אמא פשוט להעביר עליו את היד ולעשות לו נעימי כאילו אלוהים נגע בו והוא הסתכל עליי וקרץ ואני הסמקתי והשפלתי מבט השני היה גם גבוה עם עיניים חומות ועצמות לחיים ושפתיים עבות אבל בקטנה ושיער מתולתל שמתי לב למבט שלו על אילון וחייכתי לעצמי סוף סוף תמצא לה מישהו נורמלי וגבר אמיתי אמרתי לעצמי. הסתכלנו אחת על השנייה אחרי שהם עברו לסוף "אפשר לדעת מה זה הדבר הזה?" אילון אמרה לי בהתלהבות ואני חייכתי "אני ראיתי את המבטים ביניכם" אמרתי לה וקרצתי והיא הסמיקה "בואי ראיתי איך הילד עם העיניים הכחולות בהה בך ועוד קרץ" אמרה לי ונתתי לה דחיפה קטנה "שתקי כבר ביום רק דופקות את הראש אין בנים" אמרתי לה והיא צחקה "מקובל עליי" אמרה.
אחרי חצי שעה בא אלינו איתן "רוצות לשתות?" שאל אותנו "לא תודה" אילון אמרה והסתכלה עליו "טוב הפסד שלכם" אמר לנו והלך אוקיי הוא מוזר... ואחרי 10 דקות בא דן גלגלתי עיניים " מה אתה רוצה" אמרתי לו "רק לשאול אם אתן רוצות לשתות" אמר לנו "אם אנחנו אמרנו לא לפני 10 דקות למה אתה חושב שאנחנו נגיד עכשיו?" אילון אמרה לו "כן או לא מה קשה לענות" אמר "לא וממש לא אם זה בא מהידיים של אחד החברים שלך ושלך" אמרתי לו והייתי בטלפון ונכנסתי לאינסטגרם כאילו לא יודעת שהוא מעליי ועשיתי לייק לילד שאני עוקבת אחריו הוא העלה תמונה עם בגד ים ורשמתי לו על התמונה "אמא איך התגעגעתי אלייך❤" ודן נשף בעצבים והמשיך לעמוד לידי "אתה זז או להזיז אותך?" אילון אמרה לו ואני צחקתי ממנה והוא הלך.
אחרי חצי שעה הגענו למועדון ונכנסנו אני ואילון הלכנו ישר לבר הזמנו 6 שוטים של וודקה נקייה 3 לי ו3 לה הורדנו אותה אחד אחרי השני והלכנו לרחבה לרקוד התחלנו לרקוד והרגשתי עיניים עליי הסתובבתי לראות מי מסתכל ואני רואה את דן יושב מסביב לשולחן עם כל החברים והזונות שלו שילך להזדיין מה אני חושבת עליו המשכתי לרקוד עם אילון והרגשתי ידיים על המותניים שלי הסתובבתי וראיתי את הילד עם העיניים השחורות "שלום לך" אמר לי "שלום לך" עניתי לו "איך קוראים לך?" שאלתי אותו "קובי דהן ולך?" שאל אותי "ליאור לוי נעים להכיר" אמרתי לו בחיוך "באמת נעים" אמר לי וקרץ והמשכתי לרקוד איתו וחיבקתי אותו ועשינו סטורים ומי אם לא מר דן עדיין מסתכל עליי וראה לי ראשון את הסטורים כמו סטוקר אמיתי הלכנו לבר ובאתי להזמין שתייה "תביא לה קולה" אמר קובי ואני חייכתי אליו "אני רוצה להתפרע היום" אמרתי לו "אל תדאגי אפשר להתפרע גם בלי שתייה" הוא אמר ונתן לי את הקולה שתיתי אותה "אני הולכת לשירותים דקה חוזרת אל תעלם לי" אמרתי לו קורצת ונתתי לו נשיקה בלחי "אם את לא חוזרת תוך 5 דקות אני נכנס לבדוק גם אם זה להיכנס לתוך התא" הוא אמר "אין בעיה" אמרתי לו והלכתי.
נכנסתי לשירותים ובדקתי אם קיבלתי ולא קיבלתי איזה מזל (רק הבנות יבנו על מה אני מדברת) יצאתי שוטפת ידיים ואני מסתובבת ורואה....

היי אני צריכה את העזרה שלכן:
יש לי בעיה בוואטפד זה לא נותן לי לראות כמה אנשים קראו לי את הפרק הזה ואת פרק 15 וזה מעצבן אותי😑
מישהו יודע איך לסדר את זה?

önlÿ mïnëWhere stories live. Discover now