נ.מ ליאור
יצאתי מהכיתה עם דמעות בעיניים הייתי בהלם סבבה אני לא רוצה שידעו שאנחנו ביחד אבל לא מתנהגים ככה לכל ילדה גם היא לא בת זוג שלך אבל אני אני בת הזוג שלו מה אתה מדבר אליי ככה מי אתה בכלל? נכנסתי לשירותים שהיו צמודים לכיתה שלי נשענתי על הקיר ופשוט הנחתי לעצמי לבכות לשפוך למה זה לא בושה לבכות ופתאום נפתחה הדלת ואילון נכנסה "אם אני היום לא תולה אותו מהביצים שלו לא קוראים לי אילון אזולאי!" אמרה עצבנית ואני גיכחתי והסתכלתי עליה והיא הסתכלה עליי בהלם "את באמת בוכה בגלל הבנזונה הזה?!!" אמרה לי ואני חייכתי עם שפתיים סגורות והשפלתי מבט והתחלתי לבכות ואילון התיישבה לידי וחיבקה אותי "אחותי אני פשוט לא מבינה מה יש לו..אני לא ידעתי שזה מה שהוא חושב עליי בכלל מה עשיתי למה נתתי לו להיכנס לי לחיים היה לי טוב בלעדיו לא רוצה אותו בחיים שלי יותר" אמרתי לה "תספרי לי מה היה היום בבוקר" אמרה לי וסיפרתי לה.
"חיים שלי אני לא מבינה למה רצית להסתיר את הזוגיות שלך איתו את אוהבת אותו אז למה?" שאלה אותי "אני לא יודעת הרגשתי לא מוכנה לחשוף את הזוגיות שלנו בפני כולם זה מרגיש לי מוזר פתאום זוגיות את יודעת שלא היה לי חבר עוד מהיסודי וגם זה נגמר אחרי יומיים ונפגעתי והתאהבתי ונפגעתי ועוד פעם התאהבתי ונפגעתי אז פחדתי להיות איתו בזוגיות גלויה לכולם אז הסתרתי והנה עוד פעם התאהבתי ונפגעתי" עניתי לה והיא הנהנה "יאללה תכונני הולכים למועדון עוד יומיים שמעתי שיש מסיבה במאיו (mayo) אז נקנה כרטיסים ונלך קצת לשכוח ממנו לא יקרה לך כלום תאמיני לי" אמרה לי ואני לא ידעתי מה לענות מצד אחד אני רוצה לשכוח ממנו ומצד שני הוא יהיה שם אני יודעת אתם יודעים מה זין עליו אני הולכת! "יאללה הולכות" אמרתי "ישששששש" צעקה ואני השתקתי אותה "הולכים לדפוק את הראש" היא אמרה ואני רק צוחקת עליה.
היה צלצול וקמנו ויצאנו החוצה למסדרון כולם מיהרו לצאת החוצה להספיק את כל ההפסקה זאת הייתה הפסקה של 5 דקות. אני מרגישה שידיים מושכות אותי מהמותניים לצד שאף אחד לא יראה ואני רואה את דן "יפה שלי אני מצטער על מה שהיה בשיעור לא הייתי צריך להגיד לך את זה אני אוהב אותך ולא באלי לריב איתך אני באמת מצטער" אמר והוא מנשק לי את הצוואר ואת הלחי אחרי כל מילה הרחקתי אותו ממני "דן תקשיב נראלי לקחנו את זה מהר מידי ואני צריכה לחשוב על זה עוד אנחנו צריכים להיפרד אני אוהבת אותך אבל פגעת בי וזה לא משנה לי אם זה היה משחק או משהו אחר לדעתי אמרת לי בדיוק מה שאתה חושב אז אני רוצה הפסקה של כמה חודשים לראות מה המצב איתי בבקשה תבין אותי" אמרתי לו ולא מורידה את העיניים שלי מהעיניים הכחולות שלו "אני מבין אותך ואם את מרגישה שאת רוצה זמן לחשוב אז בסדר אבל לא חודשים אני אשתגע אני אתן לך כמה ימים" אמר לי ואני הרמתי את הגבה שלי "תכבד את הדעה שלי כבר אני רוצה הפסקה של כמה חודשים דן לא של כמה ימים אז תכבד ותשחרר" אמרתי לו עצבנית "אני אתחרפן את לא מבינה את זה אני אשתנה למה שהייתי ואפילו יותר גרוע" הוא אמר העיניים שלו נהיו כחולות כהות והוא איגרף את ידיו "אני לא זוכרת בכלל שהשתנת בכלל תמיד היית זבל ותמיד תישאר זבל" התעצבנתי שיחררתי את עצמי ממנו והלכתי "ואני לא יחזור על זה אנחנו נפרדנו אין יותר אנחנו זהו" הסתובבתי ואמרתי לו והלכתי לאילון שחיכתה לי למטה. כל הכבוד חשבתי לעצמי עשיתי את זה עמדתי על שלי.
סיפרתי לאילון הכל והיא פשוט הייתה גאה בי כמו שאמא גאה בבת שלה שעשה את הצעדים הראשונים שלה בחיים האלה ואני רק צחקתי ממנה.
היום עבר מהר וחזרתי הביתה החלפתי לפיג'מה של מיקי מאוס לקחתי את לוקי בידיים שלי נעלתי את הדלת של החדר ועליתי לישון.
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...