פרק 24

1.7K 73 14
                                    

נ.מ קובי
אחרי שליאור אמרה לי שהיא אוהבת אותי הלב שלי יצא מהמקום שלו וחזר לאותו מקום אני מרגיש שהיא האחת שלי אני לא הולך לוותר עליה אני יודע שדן אוהב אותה אבל ויש אבל גדול אני חושב בקטע של אבבה רק על עצמי לא מעניין אותי שדן אוהב אותה או שהיו לה עוד הרבה לפני אני אדאג שלא יהיה אף אחד אחריי ורק אני אהיה לה כל החיים אני אוהב אותה באמת ואני לא אתן לאף אחד לקחת אותה או לפגוע בה למה הוא מת.
הישיבה נמשכה עד 2 בלילה והיה צחוקים ודן הזה לא הפסיק להסתכל עליי ועל ליאור כאילו עשיתי לו משהו ואני יודע מה עשיתי לקחתי לו את אהבת חייו ואני שם עליו זין הוא פגע בה שילמד איך להתנהג לנשים ונשים יתייחסו אליו בכבוד בחזרה.
שמתי לב שאורי מסתכל הרבה על לין יש שם משהו ואני אבדוק את זה,אילון ועילאי ניראים צמודים ואיתן מסתכל עליהם מוזר גם את זה אני אבדוק ליאור נרדמה עליי ככה שהיא ישבה עליי והראש שלה על החזה שלי ואני מחבק אותה אמא הריח שלה מה הלוז איתו אפשר לדעת?????
אמרתי "טוב תקשיבו הבנות מעולפות פה וליאור כבר נרדמה בואו נתקפל.לין אילון עילאי ואורי תלוו את החברה ותסדרו פה אני ישים את ליאור בחדר שלי ואני יבוא לעזור לכם." אמרתי לכל אחד ביי ונתתי חיבוק גברי ושרמוטות שבאו איתם אמרתי רק ביי הרמתי את ליאור כמו כלה ועלינו לחדר שלי שמתי אותה על המיטה הורדתי לה את הבגדים ושמתי לה את החולצה שלי לא אשקר שלא ראיתי משהו ועלו לי מחשבות לראש אבל אני אתן לה את הזמן שלה היא צריכה אותו היא לא משחק בשבילי היא הדבר האמיתי, כיסיתי אותה וירדתי למטה ראיתי שהחברה הלכו והכל מסודר עליתי למעלה להכין 2 חדרי שינה שהם יעלו לישון סידרתי להם שם הכל הבאתי בגדים לבנות והבנים גם ככה ישנים עם בוקסרים.
ירדתי למטה ואמרתי "יאללה תעלו לחדרים שלכם אילון ועילאי בחדר אחד ולין ואורי בחדר שני אין להתווכח ללכת פשוט לישון לא להזדיין בבקשה תודה לילה טוב שותפים" ועליתי לחדר אין עליי אני קופידון אני צריך להגיע לגן עדן עם זה שאני משדך את הזוגות האלה.
נכנסתי לחדר וראיתי את ליאור ישנה באלכסון על כל המיטה נאנחתי הרמתי את הראש שלה שכבתי מהר במקומו ושמתי את הראש עליי נישקתי לה את הראש ועלינו לישון.

נ.מ ליאור
קמתי בבוקר והרגשתי שאני ישנה על משהו מוצק לא הבנתי מה זה חשבתי שזה כרית ואז זה התחיל לעלות ולרדת הסתכלתי מעליי וראיתי את קובי הוא נראה כמו מלאך קטן איזה חתיך הוא אני לא יכולה נישקתי את השפתיים שלו בקטנה ונכנסתי לשירותים התקלחתי התבשמתי בבושם שלו ברור התלבשתי בבגדים של קובי⬇️

וירדתי למטה הכנתי טוסטים, סלטים, חביתות ופסטה שמנת פטריות בסך הכל לקח שעה אני אוהבת לבשל זה מרגיע אותי וזה כיף פשוט להיות במטבח השעה הייתה 11 בבוקר עליתי למעלה לחדר של קובי והוא שכב על הבטן והשיער שלו מבולגן הוא היה נראה כל כך חמוד פשוט לאכול אותו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

וירדתי למטה הכנתי טוסטים, סלטים, חביתות ופסטה שמנת פטריות בסך הכל לקח שעה אני אוהבת לבשל זה מרגיע אותי וזה כיף פשוט להיות במטבח השעה הייתה 11 בבוקר עליתי למעלה לחדר של קובי והוא שכב על הבטן והשיער שלו מבולגן הוא היה נראה כל כך חמוד פשוט לאכול אותו התקרבתי אליו התיישבתי על הגב שלו והתחלתי לשחק לו בשיער ונישקתי אותו על הלחי ואחרי שראיתי שהוא לא קם התקרבתי לאוזן שלו וצעקתי "אההה חוטפים אותיייי!!!" הוא קם בבהלה העיף אותי על הרצפה והוציא אקדח משום מקום והתחיל לחפש מי צעק ואני? אני רק בוכה על הרצפה מצחוק ואני רואה את כולם נכנסים לחדר בבהלה וגם אורי עם אקדח מה עובר עליהם לא מבינים צחוקים קובי ראה אותי ופשוט אמר לי "את לא נורמלית את צריכה אשפוז בכפייה" ונשכב על המיטה ושם את הידיים על הפרצוף אורי הביט בי כאילו הוא הולך לרצוח אותי ואילון ולין התקרבו אליי ופשוט הורידו לי כאפות בראש אני רגילה לזה קמתי מהרצפה אחרי 5 דקות ואמרתי "בוקר טוב לכם הכנתי למטה ארוחת בוקר אם אתם לא יורדים תוך 6 דקות אני אוכלת לבד בהצלחה השעון מתקתק" וירדתי למטה אחרי שהכנתי קפה שטפתי את הכלים שהכנתי איתם את האוכל והרגשתי ידיים על המותניים שלי ונשיקות על הצוואר נאנחתי ואמרתי "קובי דיי" והוא רק המשיך והתחיל למצוץ לי את הצוואר ואני רק נאנחת וגנחתי "קובי" בקטנה והוא הפסיק וחייך אליי הלכתי למראה וראיתי מה הוא עשה הוא עשה לי היקי בן של כלב וכלבה באתי אליו ואמרתי לו "מילא היית עושה קטן לא בגודל חצי מהצוואר יחיה" והוא רק צחק והושיב אותי עליו ואמר "בוקר טוב לך נסיכה שלי" בקול הצרוד שלו והרגשתי רטט בגוף חיבקתי אותו והתקרבתי אליו וטרפתי לו את השפתיים והוא זרם איתי ולקח שליטה פתאום שמענו "בוקר טוב זוג חרמנים כיך לדעת שאתם ביחד" אילון אמרה והתנתקתי ממנו וחייכתי וקברתי את הראש שלי בחזה שלו והוא רק נישק לי את הראש ואמר לי באוזן "כל בוקר תנשקי אותי ככה" ונשך לי אותה.
ישבנו והתחלנו לאכול ארוחת בוקר.

היי
אני יודעת שלא העלתי מלא זמן פשוט חזרנו ללימודים ויש מבחנים ועבודות ולחץ של סוף שנה מצטערת
אנסה להפעיל כמה שיותר💋
אוהבת❤

önlÿ mïnëWhere stories live. Discover now