נ.מ ליאור
הסתכלנו על דן שקד ואיתן והם היו נראים עצבניים ואילון אמרה "מה מה?" ואיתן אמר "מה זה אתן עוברות לחול?!" ואני אמרתי "כן עם הבנים שלנו" ודן אמר לי "מה זה עם הבנים שלנו! לאן אתם עוברים?" ולין אמרה "טוב תקשיבו ותקשיבו לי טוב חיים בסרט קשה אנחנן לא חייבות לכם דין וחשבון על כל דבר שאנחנו עושות אלה החיים שלנו ואם אנחנו נרצה אנחנו נישאר שם כל החיים זה לא עיניין שלכם אז תתחילו להרגיע כי אתם מעלים לי את העצבים סבבה? סבבה יופי ביי" והיא לקחה את הידיים שלנו והכניסה אותנו לשירותים וראינו שם את עדן ודנה הן הסתכלו עלינו בפרצוף נגעל ואז אילון אמרה "בנות שלא מועילות בחיים ומיותרות לאנושות יאללה צאו צאו" ודנה אמרה "לא רוצות לצאת אתן תצאו אנחנו היינו לפניכם פה" ולין אמרה לה "לא מבינה את רוצה לצאת עם מכות שאפילו המייקאפ שלך לא יצליח להסתיר אם את לא רוצה אז תחפפו מפה יש הרבה בנים בחוץ שרוצים זיון מהיר אז לכו ופתחו רגליים" ועדן אמרה "אין בעיה בואי דנה יש איזה 3 בנים שהם חתיכחם משהו מפחיד ויש להם זין ענק קיצר זיון פצצה" ודנה אמרה לה "איך קוראים להם?" ועדן חייכה אלינו ואמרה "קובי דהן,עילאי כהן ואורי כהן" לי עלו העצבים ואמרתי "תתחילי להגיד קדיש זונה" והתנפלתי עליה עם מכות נתתי לעדן בעיטה לבטן כאפות לפרצוף המכוער שלה והעפתי אותה לקיר אילון ולין התנפלו על דנה ופוצצו אותה מכות מה לעשות אני אמרתי שאני נהיית חיה רעה אם מדברים על המשפחה שלי או על הבן זוג שלי פתאום הרגשתי שמושכים אותנו וראיתי את דן מחזיק אותי ואיתן את אילון ושקד את לין הם הוציאו אותנו החוצה למאחורי הביניין שלנו הידיים שלי היו עם דם וככה של אילון ולין דן צעק עליי "תגידי את שפויה בראש שלך מה יש לך ממתי את כזאת ימשוגעת" ואני אילון ולין הסתכלנו עליהם באדישות ושקד אמר לנו "הידיים שלכם מלאות בדם מה עשיתן להן" ולין אמרה "הורדנו להן מכות למה מגיע להן שיגידו תודה שלא הרגתי אותן" ואיתן אמר "מאיפה למדתן להרביץ ככה ואני אמרתי "יש הרבה דברים שאתם לא יודעים עלינו" ודן חייך אליי והיה צלצול מזל שהוא בא נכנסנו לכיתה התיישבנו במקומות שלנו והיה שיעור ספרות המנהל רוני נכנס ואמר "ליאור,אילון ולין למשרד שלי עכשיו" הסתכלנו אחת על השנייה ויצאנו הוא הסתכל על הידיים שלנו וככה גם המורה והם הזדעזעו.
נכנסנו למשרד והתיישבנו מולו "בואו תספרו לי למה בדיוק יש לכן דם על הידיים ולמה באו אליי שתי תלמידות והן אמרו שהרבצתן להן והן נראות רע ונשלחו לבית חולים" אני אמרתי לו "רוני אתה מכיר אותנו וגם את ההורים שלנו ואתה יודע שלא נעשה את זה סתם הן קיללו אותנו והתגרו בנו אז הרבצנו להן" והוא אמר "אני מכיר אותכן את צודקת ואני יודע שאתן לא זאת סתם ככה אבל להרביץ ברמה כזאת זה כבר משוגע טוב בגלל שאני יודע שההורים לא בארץ ובעסקים בחול אני אשלח אותכן הביתה להשעיה מחר אתן באות בבוקר ומבקשות סליחה" ולין התפרצה "אני לא הולכת לבקש מהן שום סליחה שילמדו לדבר איתי ורק אז אני יגיד להם סליחה" והוא אמר "זה לא ניתן לוויכוח ואני יודע שההורים שלך בארץ אז תגידי תודה שאני לא קורא להם" והיא אמרה "אתה יכול לקרוא להם אבל אתה יודע שאמא שלי תצדיק אותי כמו בכל הפעמים לא חבל זאת סתם פגישה שהיא על הזמן הפנוי שלך" והוא נאנח ואמר "יאללה הביתה וסליחה מחר בבוקר ביי" ואנחנו יצאנו ושמנו לב שאיחון לא דיברה מאז המכות ואני יודעת שהיא עצבנית ככה היא שהיא עצבנית היא שותקת והיא תתפוצץ עוד 5 דקות.
נכנסנו לכיתה והמורה שלנו נועה אמרה לנו "בסוף השיעור אני רוצה לדבר איתכן" ולין אמרה "אנחנו מושעות עד מחר בבוקר אז זה לא אפשרי אנחנו צריכות לצאת מבית ספר עכשיו" ונועה אמרה "טוב מחר בבוקר אני רוצה לדבר איתכן" ואנחנו הנהנו לקחנו את התיקים שלנו ויצאנו מהבית ספר לכיוון האוטו נכנסנו לאוטו והוצאתי מגבונים וניקינו את הידיים שלנו ואז אילון התפוצצה ואמרה "חבל שלא שברתי לזונה הזאת את הפרצוף והיא הייתה מתה לא באשפוז" ואנחנו צחקנו ואמרתי "בואו נלך לאושר ונזמין סושי" והם הסכימו שמנו שירים ויצאנו מבית ספר נסעתי כמו משוגעת לין עוד שניה הקיאה ואילון רק צעקה ועשתה סטורים אחרי 10 דקות היינו בבית שלו נכנסנו לבית עם המפתח שיש לי ראינו שאין אף אחד בקומה למטה אז עליתי למעלה נכנסתי לחדר של קובי ולא היה שם אף אחד אוקיי מוזר התקרבתי למשרד ושמעתי משם קולות פתחתי את הדלת וראיתי את קובי עצבני ממש ואת עילאי ואורי ואת דנה ועדן והשרמוטה הזאת עדן התיישבה בדיוק על קובי ודנה נמרחה על עילאי לא הבנתי מה הן עושות פה אילון ולין נכנסו וצעקו "מה הן עושות פה?!" אורי ועילאי החליפו צבעים וקובי הסתכל עליי והעיף את עדן מעליו והיא נפלה ואני רק היו לי דמעות בעיניים והבטתי בו במבט מאכזב אחרי שלין צעקה על אורי ואילון הורידה לעילאי כאפה שלי אפילו כאבה לראות אותה התקרבתי לעדן תפסתי לה בשיערות ואילון אותו הדבר לדנה ואני אמרתי לה באוזן "מעכשיו אני השטן שלך זונה את מבינה אותי ועוד פעם אחת אני רואה אותך בסביבה שלי אני יוריד לך מכות חתיכת שרמוטה והעפתי אותה על הקיר התקרבתי אליה וקובי תפס אותי מהמותניים ואני רק צעקתי עליו "אל תיגע בי יחתיכת ילד מגעיל חשבתי שאתה אחר חשבתי שאתה לא תיפגע בי אתה הבטחת לי את זה אין לך מילה אל תתקרב אלי יותר בחיים שלך אתה מבין אותי?!" והורדתי לו כאפה לקחתי את התיק שלי אילון ולין לקחו גם ולין אמרה "אני מאוכזבת ממכם" ויצאנו מהמשרד וגם מהבית נכנסנו לרכב כשהבנים אחרינו דופקים לנו בחלונות שנפתח ושזה לא כמו שזה נראה אני נעלתי את הדלתות ונתתי גז אילון התחילה לבכות ולי ירדו כמה דמעות מהעיניים לין רק קיללה אותם ואני אמרתי לבנות "תתכוננו מחר בלילה אנחנו טסות למיאמי אין לנו יותר מה לחפש פה" והן הנהנו נכנסנו אלי הביתה נעלתי את הדלת הראשית ואת השער שמי שיכנס יוכל להיכנס רק דרך כפתור שאני יכולה להפעיל מהבית נכנסתי לחדר שלי לקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח.
YOU ARE READING
önlÿ mïnë
Teen Fiction״למה דווקא אני אה???״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״כי את רק שלי ליאור״ ונישק אותי התנתקתי ממנו ״אני לא שלך״ אמרתי לו... היי כולם קוראים לי ליאור אני בת 17 מה יש לי עוד להגיד?.. כסף לא חסר לי, ההורים שלי הם בעלי עסקים והם אף פעם לא בבית , אני כל הזמן לבד...