Capitolul 6

4 3 0
                                    


Imi inchid cartea si o pun pe marginea patului.Ma dor ochii si imi bubuie capul. Sunt treaza de la 7 dimineata iar acum e 3 dupa amiaza si tot ce am fcut azi a fost sa citesc.Ma ridic din pat amortita,azi e ziua care dupa spusele lui Mare o sa fie geniala.Sunt amortita asa ca ma duc in bucatarie unde imi fac o cafea si apoi ma spal si incep sa ma pregatesc pentru festival.Merg la Mare intrand peste ea ca de obicei si o vad stramband din nas cand imi vede imbracaminte-a complet neagra.

-Prea mult negru!

Marai spre ea cand imi arata un tricaou cu umeri taiati roz si ma forteaza sa imi pun un crop-top verde care arata ok cu parul meu portocaliu.Ochii imi sunt rosii si umpflati ca de obicei.Ea incearca sa imi desfaca cocul de la spate dar o opresc spunand:

-Hai sa nu ne apucam de sporturi extreme,o luam incet.

Ea rade si se da cu rimel si un ruj care ii sta foarte bine.E inalta si are un corp frumos si un par lung ondulat.Are ochii verzui si parca poarta mereu creion pe pleoapa de jos.Ma vede holbandu-ma la ea ,dar continua si apoi suna un taxi ca sa plecam spre festival.

Odata ajunse ne-am intalnit cu Vlad care era bine dispus si am plecat la apartamentul lui ca sa ma pierdem vreme pana ce incepea distractia. Eu aceptasem sa vin din 3 motive:

1.Imi placea sa stau cu ei

2.Ai mei m-au obligat sa ies din casa

3.Aveam o intalinire.

Un tip pe nume Smurf mi-a cerut sa ne vedem si eram destul de incantata.Era dragut si destept dar nu aveam sperante pentru ca nu ma vedeam intr-o relatie.Ma uitam la Mare care se urcase in bratele lui Vlad care radea.Nu as fi putut fi atat de distractiva si tolerabila ca ei chiar daca as incerca. Uneori ma intreb cum de ma suporta si ei.Cred ca s-au obisnuit cu perioadele mele de,,taci si lasa-ma in pace,,

Ei isi amintesc ca sunt acolo si incerca sa faca conversatie dar vad ca Vlad ar vrea sa continue ce face cu Mare. Ea crede ca trebuie sa se imparta si nu imi place,nu imi place sa stau intre ei. Vlad nu e prietenul meu de mult timp dar mi-a castigat increderea destul de repede,e genul ala de prieten care tace si actioneaza. Mare e atta de diferita acum fata de scoala generala.Mai fumoasa,mai amuzanta,mai ea.

Imi verific telefonul vazand un measj de la Smurf prin care ma anunta ca va ajunge in 30 de minute. Discut detasat cu prieteni mei cand vad pe telefon numele tatalui meu.

-Da.

-Vin-o acasa,bunica ta nu se simte bine!

-Vin!

Privirea mi se schimba si imi iau geaca in tip ce prietenii mei spun diverse lucruri pe care nu le aud. Sun un taxi si fug in fata blocului asteptand sa apara. Vlad a venit jos cu mine,Mare era in sosaoni.Ma uit in toate partile si nu stiu ce imi trece prin cap,dar stiu ca daca urmeaza sa se intample acealsi kuru ca si cu bunicul de data asta trebuie sa fiu acolo.Vlad pare tulburat,nu l-am mai vazut asa niciodata.Se uita la mine si imi vine sa il iau in brate sau sa ii trag un pumn.Ma intorc,nu vreau sa ma vada plangand.Simt niste maini in jurul meu si stiu ca e mare,Vlad nu ma luat niciodata in brate. Nu stiu ce se intampla cand vine taxiul dar incerc sa ma adun in drum spre casa in asa fel incat atunci cand ajung sunt destul de calma.Bunica sta pe pat,ma asigura de mai multe ori ca e bine dar are privirea pierduta si repeta aceleasi lucruri.Nu am dormit toata noaptea,mergem din 303 in 30 de minute sa verific daca mai rspira.In dimineata urmatoare totul era mai bine,ea era mai ok.

Gandindu-ma la cele intamplate stiu ca as fi facut orice sa pot fi langa bunicul in ultimile momente.Ma uit la tavan asteptand ceva,nu stiu ce.Vad ca ma suna Lara dar nu ma chinui sa ii raspund,o sa il sune pe tata.Mare imi trimite un mesaj.

,,Esti bine?E bine?,,

Raspund cu un ,,da,, si apoi incep s aplang ,fara motiv,ca de obicei. Ma uit pe geam si imi vine sa il sparg de frustrare. E frustrant ca nu sti de ce plangi,de ce te comporti ca o nemernica cu toata lumea,de ce esti o irascibila.

Inchid ochii si imcerc sa ma culc dar deschid ochii uitandu-ma toata seara la tavan,prin intuneric. Nu am dormit nici in acea seara..

EmotionalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum