Azi e vineri si sunt fericita deoarece ziua de ieri a fost minunata. Ma imbrac stiind ca azi o sa lucrez cu Tayler . As prefera sa lucrez cu James dar lucreaza in ture asa ca azi ma pricopsesc cu Tayler. Imi fac aceeasi rutina luandumi hainele si acelasi taxi ajungand cu 20 de minute mai rapid si asezandu-ma pe fotoliu. Scrolez pe instagram cautand ceva interesant si ma amuz de o poza a lui Paul Vedere care e un actor foarte bun.
-Buna. Poti sa intri la masaj.
Voce lui Taylor ma anunta ce am de facut asa ca ma indrept spre locul cunoscut si o salut pe Ana incepand o discutie degajata . Vocea ei suna potrivit varstei dar din cauza problemelor de sanatate arata de 30 de ani. Am auzit ca are un copil si un sot orb. Copilul e sanatos si ma bucur,e o femeie tare draguta. Ma maseaza si eu aud o voce lina si placuta spunand.
-Ana,noi plecam . Ne vedem luni.
E vocea lui James care intra in separeu imbratisand-o pe Ana. E imbracat in negru si are o geaca rosie care arata suferb cu parul lui negru. Ma saluta si apoi iase insotit de o tipa blonda. Iubita lui probabil. Dupa ce termin masajul merg la laser si rad de Tayler care e atat de rusinos incat ma bufneste rasul. Imi desfac sutienul si il las sa isi faca treaba uitandu-ma la perdeaua din fata mea si injurand in gand pe pentru ca vreau mai multe informatii despre James. Taylor se ridica si ma anunta ca sunt gata . Imi iau bluza pe mine si il astept afara el fiind politicos si lasandu-ma pe mine in fata . Ajunsi in sala incep exercitiile si gleznele mele pusca in continu. El nu spune nimic in prima faza dar apoi se uita amuzat la mine si spune
-Unde pusca? Rade el.
-Peste tot,spun eu evitand sa ii dau un raspuns concret.
Imi termin exercitiile si realizez ca trece mult mai geru ora cu el decat cu James. Oare de ce...Taxiul parcheaza in fata clinici. E 11:45. Mai am timp asa ca discut cu doamna Robinson despre carti si cand termin discutia realizez ca e 12 si fug pe scari asezandu-ma pe fotoliu. James iese din camera si ma cbeama inauntru pentru laser. Ii trimit un mesaj rapid lui Mare spunand ca imi bate inuma ca la sobolan apoi merg inauntru. Ma dezbrac si el incepe procedura apropiindu-se periculos de mult de pielea mea. Tremur si imi simpt inima in gat.
-De ce iti bate inima atat de tare? Ma intreaba el punandu-mi mana pe spate in zona inimi.
-Nu stiu,intreab-o.incerc sa fac o gluma fara rezultat si ma rosesc vizibil. Ma uit in vitrina din dreapta vazand cat de aprope e de mine. Daca m-as da un centimetru mai in spate m-ar atinge . Incerc sa ma calmez vazand ca Ana intra.
-Buna. Cum esti Katerine?
-Bine,mersi. Tu ce mai faci?
-La munca . Mereu,rade ea trist.
Ii simt rasul din rasuflare pe spate si zambesc fara motiv apoi el imi ridica pantaloni sus si imi inchide sutienul.
-sa iti fie de bine.
-Mersi.
-Haide,spune Ana.
Ma urc pe masa de masaj si aproape adorm in timpul masajului si cand sunt gata James o ia inainte-a mea spre sala. Il urmez el fiind foarte relaxat azi si vorbaret .
-Unde esti la liceu?
-Aici.
-Dupa,ce vrei sa faci?
-Facultate si apoi job.
Se lasa o tacere ciudata si ma bag in seama.
-Nu prea sunteti obisnuit sa lucrati cu pesoane de varsta mea,nu?
Rade si isi ia ochii din telefon apoi raspunde privindu-ma in oglinda eu executandu-mi exercitiile cu bastonul.
-Nu . Toti am ramas socati cand ai aparut.
Stiam eu! Se comporta atat de prietenos cu toata lumea doar cu mine sunt ciudati si rezervati. Imi fac exercitiile cu bastonul apoi incep cele cu mingea.
-Da-mi numarul tau.
-ok
Ii dictez numarul isr el imi ia telefonul punandu-si numarul in el . Imi trimite ceva si imi explica unul dintre exercitiile mai complocate. Ma hit la el in oglinda cu scuza ca sunt atenta la pozitia picioarelor lui dar numai la picioare nu ma uitam. E atat de frumos.
Stiu ca e o iluzie idioata dar vreau sa ma bucur de ea cat pot.E luni si in week-end mi-a lipsit locul asta. El e motivul pentru care vin aici cu placere. Ma concentrez pe exercitii si ma imbufnez cand termin dar stiu ca miercuri voi fi iar cu el .plec fericita ca am numarul lui iar el mi-a trimis un mesaj cu lincuri de la diferite exercitii.
Zambesc intrand in taxi si plecand acasa.Ziua de marti nu aduce multe surprize. Aceleasi proceduri . Sunt intinsa pe spate pe saltea cu Taylor care face mutre din cauza pocnetului glezmelor mele da din cap si spune.
-Ca o baba.
Rad si nu ma gandesc prea mult la asta continuand sa rad cu el si de el apoi plecand acasa si gatind ceva . Am chef de .ulte azi doarece maine fac exercitiile cu James si ma intristez putin deoarece mai am doar 2 zile cu el apoi termin.gatesc niste tocanita si branza si catofi apoi plec in cameara mea si i.i bag castile in urechi. Ma gandesc la ce s-am intaplat azi si la vorbele lui Taylor si nu stiu de ce dar ma simt bolnava si criticata. Incep sa lacrimez ascultand piesa mea priferata si adormind greu .E miercuri si incerc sa ma inveselesc stiind ca azi o sa ma vad cu James. Fac aceeasi rutina de care m-am cam sarurat luandu-mi lenjeria mea preferata. Ajung ca de obicei fiind chemata la laser de catre James. Se pregateste sa inceapa dar intra un coleg de al lui si spune.
-Du-te la unde scurte. O fac eu.
El se ridica si pleaca fara sa obiecteze iar eu ma imbufnez dar ma gandesc ca o sa fac exercitiile dupa cu el asa ca incerc sa nu ma enervez prea tare. Ana imi face masajul apoi plec alaturi de James in sala si incep exercitiile. Tipul de adineauri intra iar spunand
-James,trebuie sa mergi sus.
-Am treaba cu ea.
-Ma descurc eu,spune el.
James ofteaza exasperat si paraseste camera fara sa spuna nimic apoi tipul incepe sa imi explice ceva . Eu strang spalierul atat de tare incat incheiturile mi se albesc . Sunt ata de iritata incat imi vine sa ii trag un pumn tipului astuia . Fac exercitiile aratate de el si imi vine sa ii sterg zambetul ala idiot de pe moaca aia de fraier. Sunt atat de iritata ca l-as putea pulveriza cu cate injraturi imi vin in minte. Sangele imi fierbe in vene si ma grabesc sa plec atunci cand ma anunta ca exercitie sunt gata . Penultima mea zi cu James e dusa naibi. Ii scriu lui Mare care rade de mine si nu ma ajuta delor. Sut atat de nervoasa ca vreau sa plang dar ma abtin asteptand taxiul si incercand sa nu zbier odata ajunsa acasa.
CITEȘTI
Emotional
Non-FictionEddad e singurul prieten a lui Katerine,bunicul ei. Cei doi incearca sa creeze o cale sigura pentru Katerine,dar lucrurile nu raman la fel pentru todeauna.O intorsatura groaznica face ca tot ce au construit sa se dezmembreze in 1000 de bucati