Capitolul 24

0 0 0
                                    

Lucrurile mergeau atat de bine! Aveam un loc de munca care imi placea extrem de mult ,Smurf si cu mine vorbeam zilnic si totul era perfect. Uitasem pana si de toata tarasenia cu Vlad. Dar cum orice lucru bun e urmat de 10 rele ....sa incep istorisirea.
Am renuntat la locul de munca pentru ca spatele meu a decis sa nu mai coopereze si tratamentul se apropie. Smurf se comporta ca si un copil ,facandu-ma sa fiu din ce in ce mai confuza . Mare are probleme cu Vlad si ma simt absolut inutila,deoarece am avut deja destul,si stiu ca il iubeste. Dar sa mor eu daca nu imi vine sa ii spun sa se duca naibi cand vad ca o lungesc atat fara sa faca nimic. Dar totusi incerc sa vad partea buna a lucrurilor. Incerc sa ma conving ca totul va fi bine,incerc sa ma bucur de tot ceea ce am in jurul meu.
  Stau de 3 ore in pat gandindu-ma ce naiba sa fac si cum sa incep conversatia pe care va trebui la un moment dat sa o port cu Smurf. Incerc sa evit momentu pentru ca stiu care va fi rezultatul. Decid ca o sa ies afara ,camera ma face prea claustrofobica. Ma afund in fotoliul de pe terasa si ma gandesc la tactica pe care mi-a sugerat-o mama. Ea spune sa incerc sa ii dau motive de gelozie sau ingrijorare ca sa vad cu mreastioneaza. Asa ca atunci cand ma intreaba ce fac incerc o metoda stupida care sper sa ma ajute.
-Acum o sa ma pun in pat....
-Deja?Nu e atat de tarziu.
-Nu ma simt bine. Cred ca ar fi mai bine sa ma culc
-Esti ok?
-Da,nu iti bate capul. Cum a fost la munca?
-Ocupat . Ai luat ceva pastile?
Inima imi sare din piept la cest mic gest. Stiu ca nu inseamna nimic dar mi-am permis pentru o secunda sa cred ca vorbeste serios,dar ca sa pun capat a tot ce se intampla continui mascarada .
-Da. Ati avut mult de munca?
-Da,au fost in jur de 200 de persoane....
Celelate cuvinte se estompeaza. Stiam ca daca nu o sa ii dau un raspuns cert o sa schimbe subiectul cu prima ocazie si asta a facut. Daca imi era cu adevarat rau putin ii pasa. Si da,stiu ca asta e replica calasa a 2 a dar e adevarat. Cand ai un interes real fata de cineva  esti investit. Si el nu a fost,niciodata.
Tot ce am facut de un an si ceva a fost in zadar. Toate eforturile de a ne vedea,de a incerca,de a construi si de a reface au fost doar din partea mea.
  Eu am un talent. De fiecare data cand sunt pe varful norilor si totul imi merge perfect,fac ceva ce activeaza efectul domino si totul se duce dracului! Stiu,nu e prea eldgant,dar sincer in ultima perioada uratul imi pare de o frumusete iesita din comun. Poate devin Bacovia zilelor noastre. Sa speram ca macar asta va iesi bun din toata situatia asta. Noi? De parca voi cei care cititi,ati putea schimba ceva....

EmotionalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum