Ma trezesc cu un chef inexistent de a ma ridica din pat. Ma rasucesc intrebandu-ma de ce naiba sunt inca in pat si dorindu-mi sa fiu la scoala. Ii scriu un mesaj lui Mare si ma gandesc cat de banala va fi ziua de azi deoarece azi o sa fac exercitiile cu Taylor.Ma imbrac in cele mai banale haine simtind pe ele miros de dezinfectant si de ulei de masaj. O sa imi fie dor .
Iau acelasi taxi si ajung la clinica uitanduma foarte interesanta de tapetul de pe pereti. E bej cu model rosu iar podeaua si accesoriile sunt de un rosu aprins . Imi aminteste mereu de Fifty shades . Taylor apare zambind si poftindu-ma la laser. Nu vorbeste cu mine pe parcursul proceduri apoi marg la masaj unde Ana ma intreaba cu cine am venit azi. Noi folosim aceeasi firma de taxi.
-Cu doamna Robinson.
-M-a intrebat daca vi si azi. Mai ai azi si maine nu?
-Nu ,mai vin si luni.
-aha.
Isi termina masajul salutandu-ma politicos si fiind atat de draguta incat imi vine sa o iau in brate. Plec insotita de Taylor in sala und3 fac exercitii si el ma i treaba cum ma simt si ce ar trwbui sa fac dupa ce nu o sa mai vin aici.
-Inti in vacanta apoi?
-Da. De vineria viitoare. Voi?
-Noi?rade el. Noi suntem aici si de sarbatori.Eu sunt aici de revelion iar James si Ana sunt de Craciun
-oh.
Ce urat. Nimeni nu merita sa fie la munca de sarbatori.Continui exercitiile si pentru prima data de cand vin aici ma simt atat de bine si relaxata incat rad cu tot sufletul la glumele idioate ale acestui om care imi va lipsi. Doua zile...doar atat.
Am un sentiment atat de ciudat,vreau sa vin aici dar nu vreau. Vreau sa termin cu toate astea dar nu vreau.
Termin cu exercitiile plecand acasa. Imi pun un episod din Merlin si realizes ca sunt la sezonul 4 . Ma uit atenta vorbind degajat cu Vlad. Azi e ziua lui si nu se grabeste sa imi raspunda la mesaje. Imi trimite o poza cu Mare si zambesc la vederea pozei. Ma cheama sa ma duc si pentru prima data in viata mea fac ceva spontan si neplanuit miscandu-mi fundul intr-un taxi si ajungand langa restaurantul clinici unde fac recuperare. Ironic as fuck!
Ma duc spre masa lor zambint . Vlad se uita dubios la mine si mareste ochii cand imi dau jos geaca . Se uita la mine ciudat si il intreb din priviri ce se petrece.
-Arati foarte obosita. Ai niste pungi uriase sub ochii si ai slabit...mult.
-Mersi ,spun eu nestiind ce sa ii raspund.
Ne continuam discutia refuzand sa mananc pitzza si apoi mergem intr-o plimbare lunga pana in oras in care vorbim de obsesia mea bolnavicioasa legata de James si de ce se mai intampla pe la scoala. Pe parcursul plimbari ma uit constant la cat de bine ii vine lui Vlad cadoul de la Mare si zambesc stiind cat s-a chinuit sa caute cadoul perfect. Intram intr-un magazin razand si certandu-ma cu Vlad deoarece vrea sa imi faca cinste cu un energizat iar eu nu vreau.Ma las convinsa de el deoarece azi nu vreau sa ne certam. Mergem in parcul unde am petrecut festivalul in urma cu cateva luni si stam discutand chestii intime despre relatia lor si mancand pitzza . Imi trec prin cap mai multe scenari si oarecum stiu ce apropo bate Mare. Sunt sigura ca o sa imi spuna la un moment dat.Intr-un final plecam acasa deoarece e doarte frig si ii propun lui Mare sa mearga maine cu mine la fizioterapie deoarece e ultima zi cu James si vreau sa fie acolo. Imi promite ca se va gandi la asta si dupa ce ajungem acasa la cateva ore distanta vine la mine vorbind de relaria ei cu Vlad si de ziua de maine.E vineri . Ultima mea zi cu dragul de James. Nu i.i pasa cat de ridicol suna si cat de stupid e,azi e ce vreau eu in mintea mea. Ma uit peste niste poze postate pe facebook de catre el si ma uit la el...nu o sa il mai vad de azi inainte. Poate niciodata. E o obsesie bolnavicioasa si nejustificata dar el e singurul motiv pentru care am mers oarecum de buna voie la acest tratament.Ma ridic din pat luandu-mi hainele si plecand acasa la Mare. Azi o sa vina cu mine si sincer imi e frica sa nu clachez . Merg la ea discutand despre naiba stie ce. Gandul meu era doar la James si la vocea lui. Ne pregarim de mers iar Mare pare sa regerte decizia facuta. Ajungem iar eu incep sa ma enervez. Incep cu exercitiile pe care le fac cu celalat tip. Nu cu James...ma uit la Mare care imi intelege problema dar prezenta ei ajuta . Ma duc apoi la laser care e facut de James.
-Esti ok?ma intreaba
-Da.
-Exercitiile pe care ti-le-am trimis sunt ok?
-Da. Nu pot spune nimic altceva sau o sa izbucesc in cele mai nejustificate si stupide hohote de plans.
-Sa ai grija . Mentine-ti pozitia dreapta.
-Bine.
Ma anunta ca sunt gata si acum stiu ca totu s-a termint.
Ana ma pofteste pe masa de masaj iar eu incer ca imi memorez vocea nevoasa a lui James in minte. Loveste cu putere un aparat de cafea si vorbeste foarte irascibil cu Ana care rade. Asta e James fara cafea. Inchid ochii absorbind cuvintele lui ca un burete si ma uit la el atent cat timp ma imbrac.
-Pa!spun eu.
-Pa!spune el nepasator.
Ies uitandu-ma la Mare care e mirata sa vada ca sunt gata. O iau inaintea ei muscandu-mi obrazul fortandu-ma sa nu plang. O mit spunandui ca imi pasa mai putin decat ma steptam si plecam acasa. Mergem la mine acasa si ma bucur cand ma roaga sa plec sa fac niste sandwish-uri. Plec lasandu-mi lacrimile sa curga in timp ce pun in aparat painea si incercand sa ma calmez. Plec in camera infulaecand sandwish-uri le .
-Ce e? Intreaba Mare.
-Nimic. Raspund eu cat de credibil pot.
Ne hitam pa TVD iar eu tot de vad pe ecran e fata lui James si vocea lui nevoasa spunand ca vrea cafea.
Oh,frate. Zilele aste o sa fie un infern.
CITEȘTI
Emotional
Non-FictionEddad e singurul prieten a lui Katerine,bunicul ei. Cei doi incearca sa creeze o cale sigura pentru Katerine,dar lucrurile nu raman la fel pentru todeauna.O intorsatura groaznica face ca tot ce au construit sa se dezmembreze in 1000 de bucati