Obrajii ma dor de atata ras . De 30 de minute incerc sa imi fac exercitiile dar nu reusec,deoarece Christian a decis sa imi povesteasca cu a fost prin copiind la examenul de liceenta.
-Nu pot sa cred ca ai incercat ! Rad eu.
-Hei,trebuia sa imi iau examenele !
El se uita la mine intinzandu-mi o mana.
-Cred ca ajunge pe ziua de azi.
Eu zambesc si plec.
Zilele se treminau la terapie. Scoala a inceput,babul facut de noi a trecut si el. Craciunul a trecut ,si acum e luna ianuarie. Noutati? Nu,nu prea multe.
Tata si mama divorteaza,eu trebuie sa am grija de bunica non stop,sunt prinsa intr-un triunghi amoros si viata devine insuportabila. Nu multe noutati.
Credeam ca am lucrurile sub control. Credeam ca totul e in mainile mele si pot sa imi ghidez viata asa cum doresc,dar aparent eram foarte departe de adevar. Ceea ce urmeaza sa va spun e unul dintre cele mai infricosatoare licruri pe care le-am trait. Dar ca sa intelegeti,trebuie sa o iau de la inceput.Dimineata asta era una buna. Bunica era bine dispussa,mi-am batut cafeaua si urma sa merg la Mare sa o ajut. Azi ,toti prietenii nosti veneau la ea pentru o petrecere si aveam sa dormim la ea. Ora 14 a venit si odata ajunsa la Mare ,fiind singurele in casa am decis sa ii povestesc cum sta treaba cu unul dintre baietii care avea sa vine la petrecere. Colegul nostru Dan ,era un baiat maruntel si politicos cu care eu si Mare ne intelegeam foarte bine. Inca din clasa a 9 el parea atras de mine,dar nu a fost nimic concret pana acum . On ultimele zile vorbisem cu el despre o potentiala relati car imi suradea. Singurul lucru care ma ingrijora era Smurf. In ciidat zecilor de dati in care si-a batut joc de mine,inca tineam la el. Capitotul cu el nu era inchis,si in spatele creierului meu stiam asta. Sriam ca ce aveam sa fac era gresit! Stiam ca o sa fie rau! Stiam ca o sa regret. Dar nu stiam ca o sa descopar o parte a unor prieteni buni de ai mei pe care nu doaream sa o vad.
-Pai atunci actioneaza! Spune Mare .
Eu mi-am lasat capul intr-o parte.
-Imi e frica. Nu cred ca e ceea ce trebuie sa fac.
Ea isi da ochii peste cap si imi spune tot ce imi spuse in ultimele 3 luni. Asa ca decid sa merg cu valul. Si mama,ce m-am mai dus!
Toti prietenii nostri ajung ,ne punem sa facem gratarul si totul e super. Soarele contrasta superb fului care se ridica dinspre gratar iar Raul dadea glumele lui bune si ne facea pe toti sa radeam in hohote. Odata cu gratarul diind gata,am plecat sa mancam ,iar apoi a inceput petrecerea. Am inceput sa dansam si sa bem! Primul steag rosu!
Stateam in livingul urias a lui Mare dansand si dadand shot-uri de alcool. Elias era deja foarte bine distrat si a inceput sa ia toate felele la sarutat. Ea incercam sa ma eschivez,pentru ca desi eram usor ametita de alcool,veadem si simteam totul limpede. M-am asezat pe canapea cand o mana m-a tras in sus ,si de o data eram pe pieptul lui Dan. Pentru o secunda am fost incrodata,dar apoi am ramas relaxata langa el. Eram confortabila in preajma lui,ne stiam bine si aveam incredere in el. Al doilea steag rosu! Elias a luat-o pe Ana si au plecat de pe canapea lasandu-ma pe mine si pe Dan singuri. Si aici incepe cosmarul.
Dan m-am strans la pipt si cu ajutorul maini drepte mi-a dat capul pe spate . Se apleca sa ma sarute dar m-am ferit. Nu chiar la timp. Buzele lui au ajuns pe partea inferioara a buzelor mele.
-Saruta-ma calumea! A spus el in soapta.
M-am tensionat toata. S-a aplecat iar ,dar de data asta i-am anticipat miscarea si am sarit de pe canapea. El a marait feustrat.
Am plecat in camera unde am intrat intr-o conversatie animata cu Mare si inca doua fete . Vorbeam despre cat de greu va fi sa dam admiterea la facultate.
Stateam in fund pe patul din camera lui mare cand Ana a intrat in camera cu ochii rosii.
-Esti ok? M-am grabit eu sa o intreb.
-Da..a spus usor.
Lumea in inceput sa danseze in living dar eu nu prea ma simtem in chef de dans ,asa ca m-am asezat in dresing,cautandu-mi ceva de purtat pentru diseara. Am gasit o pereche de pantaloni scurti albastri si un tricou larg alb. M-am schimbat in ele si exact cand am tras in jos tivul tricoului Dan a intrat pe usa.
-Hei,a spus el.
M-am intros uitandu-ma la fata lui care era mai rosie decar de obicei. Ochii ii erau rosii ,si avea ceva ii ei. Dorinta,asta era.
Mi-am vazut de treaba ,iar el sa asezat pe canapeaua din dresing.
-Nu stam putin de vorba? Intreaba el.
Ma gandeam ca avem cate ceva de povestit asa ca m-am asezat. El si-a pus mana pe picorul meu ,si am inceput sa vorbesc,dar nu am apucat sa spun multe.
El m-a prin de tricou tragandu-ma peste el,iar cu mana dreapta in ceafa mea mi-a apropiat fata de a lui. Ma -am ridicat cu greu,iar el zambea intr-un mod care imi dadea fiori. S-a aplecat iar ,da am incercat sa ma trag.
-Te avertizez,sunt extrem de incantat de ce se intampla!
Vorbele astea au ramas in aer iar el m-a sarutat iar si inca o data ,si inca o data,ajungand cu mama in josul abdomenulhi meu.
In tot timpul saruturilor am fost blocata. Simteam ,dar simteam frica. Simteam ca nu e bine si stiam ca daca nu faceam ceva acum aveam sa regred mai tarziu. Am incercat sa ma misc dar el si-a strans mana pe abdomenul meu iar panica mi-a incins maruntaiele.
Si atunci a aparut al treilea steag! Un steag urias !
Atunci ingerul meu pazitor a trimis un ajutor si usa s-a deschis. Raul a intrat intrerupandu-l si dandu-mi mie timp sa ma ridic.
Am murmurat o scuza plecand direct spre baie,urmata de Mare.
Si atunci am simtit ca ma sufor. Ochii imi ardeau de lancrimi si gatul imi era blocat. Nu puteam sa respir si nu vroiam sa fac o scena. Trebuia sa ma linistesc. Am vorbit cu Mare si fetele timp de 30 de minute in care am plans ca ultima distrusa .
Restul seri e in ceata. Nu ceata alcoolului,in ceata intamplarii. Fiera secunda imi aducea aminte de frina pura simtita in momentul in care bucele lui erau peste ale mele iar mana lui ctriera pe trupul meu. Imi era frica sa raman aproape de el singura,imi era frica de ce se putea intampla daca eram si eu beata.
Si imi e frica ca ticmai am facut 10 pasi in spate ! 10 pasi in spate cu mine insami!
CITEȘTI
Emotional
Non-FictionEddad e singurul prieten a lui Katerine,bunicul ei. Cei doi incearca sa creeze o cale sigura pentru Katerine,dar lucrurile nu raman la fel pentru todeauna.O intorsatura groaznica face ca tot ce au construit sa se dezmembreze in 1000 de bucati