Imi schimb lenjeria uitanduma cum arat in oglinda deoarece stiu ca urmeaza sa raman in ea in fata tipului sexy. Nu stiu cum il cheama dar e brunet si inalt . Sunt entuziasmata si abea astept sa merg desi imi e jena si rusine pentru tot ce s-a intamplat ieri. Ma imbrac in culoarea mea obisnuita si sunt un taxi. Ma framant deoarece nu vreau sa intarzi iar cu 20 de minute inainte de programarea mea taxiul claxoneaza anuntandu-ma ca a juns. Vorbesc degajat cu doamna de la volan pe care o cunosc de atatia ani si cand ajung inima imi bate ca la sobolan . Imi e jena sa merg dar vreau sa il vad,sa aflu cine e si cum il cheama. Urc scarile decorate in rosu si argintiu si astept pe holul slab luninat. Dupa cateva minute din incaperea alaturata iese un baiat intre 20 si 30 de ani .
-Katherine? Poti veni la laser.
Ce? Unde e tipul brunet? Ma gandesc ca o sa imi faca el exercitiile dar nu il vad nicaieri prin incaperea asistentilor. Ma pun pe patul de laser dandu-mi jos bluza si rusinandu-ma de sani mei stupid de mici care abia se vad in sutien. Tipul incepe procedura si eu stau nemiscata uitandu-ma in jur si zambind cand o vad pe Ana intrand. E oarba dar isi face meseria de minune si desi sunt aici de 2 zile o indragesc deja. Aparatul bipaie si baiatul ma bate usor pe umar.
-Asta trebuie desfacut,spune el atingandu-mi usar sutienul.
Imi strand cu mana drapta bluza in jurul pieptului si cu stanga desfac stangace sutienul. Ana se apropie asezandu-se pe patul de vizavi.
-Cum esti ? Ai febra musculara?
-Putin ,recunosc eu .
-Esti gata!ma anunta tipul.
Ana se ridica si ma pofteste pe masa de masaj u de incepe sa imi chinuie corpul cu miscari dure si apasari . Un alt pacient vine la laser si o aud pe Ana spunand.
-Taylor ,ai pe cineva.
Deci tipul de azi e Taylor. Cum il cheama pe brunetul sexy?
Taylor vine si incepe sa discute pe maghiara cu pacientul iar eu ma intreb ce urmeaza sa fac. Ana termina masajul iar eu merg in sala alaturi de Taylor care ma intreaba ce am facut ieri . Ma bufneste rasul din cauza acentului sau dar sunt atenta la exercitiile pe care mi le arata. Ma supravegheaza cu atenti si toata sesiunea de exercitii dureaza o vesnicie. Ieri totul trecuse mai rapid.
Intr-un final ma incalt si plec din sala insotita de Taylor care tine sa imi spuna cat de varza sunt la gimnastica medicala. Parasesc cladirea destul de imbufnata si asteptand taxiul manintreb unde o fi tipul brunet. De ce nu e azi aici? Oare isi fac programul cum vreau si a vrut sa lucreze cu altcineva? Taxiul ajunge iar eu incep sa discut despre parfumuri cu soferita distragandu-mi atentia de la tipul care a refuzat sa apara azi.Alarma imi sparge timpanele si simt ca o sa vomit. Imi e cald si vreau sa mai dorm dar mi-am pus alarma mai rapid deoarece vreau sa ma relaxez putin inainte de a pleca iar la fizioterapie. Imi pun un episod din Merlin si imi dau seama ca e ultimul episod din sezonul 2 deci ar trebui sa fie unul bun. Urmaresc cu atentie acctiunea si tip de 40 de minute cat tine episodul gandul nu imi zboara nici o secunda la brunetul sexy. Nu imi fac prea masri asteptari deoarece ieri am fost dezamagita asa ca imi iau niste leghinti pe mine si un tricou . Parasesc casa luand acelasi taxi ca ieri si azi discutand cu doamna de la volan despre nesimtirea unor tarani care ii fac mizeri in masina. Parcheaza in fata clinici iar eu imi iau la revedere de la ea in mid politicos si urc scarile asezandu-ma pe un fotoliu din hol si trimitandu-i un mesaj lui Mare spunandu-i ca am ajuns desi probabil e in ora. Aud paksi din incapere si fats frumoasa cu barba deasa si cu o atitudine profesionala a brunetului apare si imi spune.
-Poti sa vi la laser.
-ok ,spun eu cu o goce jalnica.
Intu in sala si ma asez pe pat dandu-mi jos bluza . El se asaza in spatele meu si imi desface fara avertusment sutienul . Imi trage mai jos pantaloni si apoi incepe procedura. Ii simt respiratia pe pielea spatelui meu si stiu ca lucraza mai jos de omoplatul stang . Mi se face piele ge gaina si ma rusinez el coborand aproape de zona lobmara si apoi urcand pe clavicula drepta.
-Esti gata!sa iti fie de bine.
-Mersi.
Ana apare si incepe masajul fiind draguta ca de obicei si destinzandu-mi muschii incordati. Baitul vine inauntru cu un bartan unde incep o conversatie pe care o ascult cu mare interes.
-Va rog nu va mai miscati ca o sa va ard si o sa aveti probleme,spune el serios.
-Mai copile daca o sa ma arzi tu vei avea probleme!
-Ba nu,rade el si zambesc stiind ca nu ma poate vedea.
-James ,adu-mi cand termini niste servetele sa o pot sterge pe Katerine.
-ok.
James? Deci il cheama James . Rad in sinea mea si ma bucur ca proasta pentru nimic.
Batranul incepe o conversatie depre apa si costuri de purificare la care nu sunt prea atenta decat la rasul lui James.El anunta ca e gata apoi intra in separeul meu si ma sterge pe spate anuntand-o pe Ana ca se descurca. Imi inchide sutienul si i.i trage in sus pantaloni apoi pleaca lasandu-ma sa ma imbrac. Imi iau bluza pe mine si apoi iesi din separe si plec in camera asistentilor unde James sta pe sacun completand o hartie.
-Te astept afara? Intreb eu.
-Nu ,mergi in sala si incepe la spalie . Vin si eu imedeat.
Ma indrept nesigura spre sala incepand exercitiile la spalier. Cand ma intorc cu fata spre oglinzi vad o dunga mare si rosie pe fruntea mea de la masa de masaj si incep sa ma panichez. Ma masez usor dar aud pasi pe hol asa ca imi continui exercitiul si James intra cu caraghiosul lui halat pe umeri si asezandu-se gratios langa telefonul meu. Il admir pe furis in oglinda fiind surprinsa de doua ori si pasrandu-mi atentia pe explicatiile lui asupra exercitiilor. Se urca peste picioarele mele iar si ma ajuta sa imi ridic bazinul. Pe buze ii apare un zambet mic si ma strange putin de solduri apoi se ridica si continua sa se invarta in jurul meu ca u leu in cusca . Termin exercitiile pe saltea apoi mai am doar cumpana dar cand incerc sa ii copiez miscarea cad pe o parte a saltelei. El se incrunta iar u reiau exercitiiul.
-Nu ai stabilitate!spune el oarecum enervat.
Nu raspund pentru ca nu stiu ce as putea spune si imi termin exercitiul fiind anuntata ca am terminat pe ziua de azi. Pornesc in spatele lui pe ho si ii aud vocea .
-O sa imi dai numarul tau saptamana viitoare,vreau sa iti trimit cevA.
-bine,spun eu ascunzandu-mi exatzul.
-daca uit,aminteste-mi!
Il aprob si imi iau geaca plecand ca si ieri doar ca fiind in culmea fericiri din cauza informatiilor pe care le-am aflat despre acest James .
CITEȘTI
Emotional
Non-FictionEddad e singurul prieten a lui Katerine,bunicul ei. Cei doi incearca sa creeze o cale sigura pentru Katerine,dar lucrurile nu raman la fel pentru todeauna.O intorsatura groaznica face ca tot ce au construit sa se dezmembreze in 1000 de bucati