1.9

14.8K 791 93
                                    

Anonim'den

"Cemreee" diyip merdivenlere yöneldim.

"Ne sarışın?" Gözlerimi devirdim. Şu sarışın işi çok olmuştu yahu!

"Kaan geli-" mutfağa girmemle koca bir kahkaha atmam bir olmuştu.

Arkadan cırtlak bir ses duyduğumds kahkaham yarıda kesilmişti.

"Batırmışsınız mutfağımı." Gözlerimi devirdim.

"Mutfağa girip yemek yaptığın mı var?" Diye soru yönelltti Cemre.

"Sus kız annenizim ben sizin."

"Annemizin öyle mi! Sanki babamla parası yüzünden evlenmediğini bilmiyoruz. Para avcısının tekisin." Dedi Cemre.

"Noluyor burda?" Harika! Babam yine cici karısını savunup 17 yıllık kızıyla oğlunu bir kenara atacaktı.

Cici annemiz Arzu hanım (!) Yalanlan ağlama süsü verdi.

"Kızınla oğlun yine üstüme geldiler!" Diyip babama yalandan sarılıp ağlamaya başladı.

Babam Cemre'nin yanına ilerledi. Ne yaptığını kestirmeye çalışırken tokat atacağını havaya kaldırdığı elinden anladım ve yanına koştum. Elini havada tutarken geri kıvırdım. Babam elini kurtarıp bana tokat attı. Tokatın etkisiyle yana çevrilen yüzümün acısını bırakıp Cemre'nin hıçkırığına takılmıştı aklım. İkizimdi sonuçta. Birbirimize hiç benzemeyen bir candan meydana gelen iki insan.

"Baba..." sesim güçsüz çıkmıştı. Bana ilk defa tokat atmıyordu ama canım her zamankinden fazla yanmıştı. Aslına bakarsak vücudumdaki acı değilde kalbimdeki babamın yeri koparılmış gibi acıyordu.

"Yürüyün gidin odanıza!" Baba demeye utandığım kişi arkasını dönüp çıktı. Arzu denen o kadın eliyle 'oh olsun' işareti yaptı ve o da babamın peşinden gitti.

Anında Cemre üstüme atladı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.

"Annemi özledim ben." Ben de.

"Aaa Cemre üstüm hep un bak benim mükemmel kıyafetlerimi un yapıyorsun." Diyip sahte bir şekilde güldüm. Cemre geri çekildi ve o da hafif tebessüm etti. Kesinlikle gülüşü en çok yakışan üçüncü kişiydi. Birincici annem, ikincisi Ay parçasıydı.

Elini yanağıma koydu. "Kızarmış burası sarışın." Omuz silktim.

"Boşver. Gel hadi bana kıyafet bul. Kaan gelicek." Dedim. Gözlerini devirdi.

"Ahh sizin şu sidik yarıştırmanız yok mu?" Diyip söylenerek merdivenleri çıkmaya başladı. Güldüm ve peşinden gitmeye başladım.

--
Hikayenin ismi Anonim beyimizin ailevi sorunlarıyla ilgili. Merak edenler  için 😋

00:13 •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin