Yorum yapar mısınız lütfen?
Miray'dan
"Ben kantine gidiyorum kankacım." İreme başımı kaldırmadan elimle git işareti yaptım.
Karnım çok ağrıyordu. Başımı sıraya koymuş başımı da kollarımla sarmış durumdaydım.
Canım çok fazla çikolata çekiyordu ama kılımı kıpırtacak gücüm yoktu. Sınıftakilerin anırmaları bile kulağıma kesik kesik geliyordu.
Her ay aynı şeyi çekmek acı verici.
O sırada birisi yanıma oturdu. Sıranın hafif öne gitmesinden anlamıştım. İrem kantinden gelmiştir diye düşündüm.
"Çok ağrıyor mu?" Ses hafif gelmişti. İremin sesi olup olmadığına karar veremedim ama ondan başkasının olacağını da düşünmedim.
"Yok ağrımıyor!" Dedim bağırarak ama sesimin fısıltı gibi çıktığımdan eminim.
"Bir şey ister misin?" Gözlerimi sinirle kapadım ve başımı kaldırdım.
"İstemiyorum dedim ya kanka."
"Bağırma bana kanka." Sesin İrem'den gelmediğini anlayıp gözümü açtım. Allah beni kahretmesin evimin direği olacak adama kanka dedim iyi mi.
"Pardon, İrem sanmıştım." Dedim. Adamın adını hatırlamıyordum. Bana gülümsedi ve cebinden iki tane çikolata çıkartıp verdi. Allahın bana gönderdiği koruyucu melek falan mısın?
"Al hadi kanka." Püüğ çocuğun kankası olmuştum.
"Neden?"
Tuhaf tuhaf baktı bana
"Tamam, çikolataları ver." Diyip elindekileri kaptım.
"Sağ ol." Diyip gülümsedim. Aklıma adını sormak gelince kendime kızdım. Adını bile bilmiyorum.
"Şey ben Mira, senin ki? Yani senin ismin ne?"
"E-"
"Kankaaa kantinde bir taş gördüm dedim sen insansan ben neyim? Ben insansam sen nesin. Çok yakuşukluydu. Vış vışş bize böyleleri nasip olmuyor." Diyip dizlerine vuruyordu.
Yanımdaki adını öğrenemediğim çocuğa baktım. Bana gülümsedi.
"Sen arkadaşınla ilgilen." Dedi ve göz kırptı. Sonra kıçını dönüp gittiHeeey ben daha senin adını öğrenememiştim ama.
"Kanka biliyon mu böyle sarı sa-"
"Ya İrem senin yüzünden adını öğrenemedim. Git kendine başka oturcak sıra bul. SUS." Diyip çemkirdim. İrem yüzünü asıp arka sıraya geçti.
O sırada sınıfa Kutay girdi.
Sanırım anomcum yani sanırım...
"Aybüke hoca grubundaki öğrencileri çağırıyor. " Dedi ve gitti.
Huh fazla kalmamıştı. Fakat az daha kalsaydı sanırım kalpten giderdim.
Kutay nasıl biri mi?
Yakışıklı, uzun, hoş ama boş. Gerçekten boş. Çok fazla futbol muhabbeti ediyor. Hatta bizim sınıfa girip en arka dörtlüyle oturup uzun süre maç muhabbeti yapıyorlar.
Cebimden bir tane çikolatamı çıkartıp yemeye başladım. O sırada hoca içeriye girsi ve derse başladık...
--
Cınım Kıtıycım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:13 •Texting•
Teen FictionAnonim: Kalbinin gölgesiyim Anonim: Göz yaşlarının gölgesiyim Anonim: İçindeki küçük kız çocuğunun gölgesiyim Anonim: Hiç büyütemediğin o yanının gölgesiyim Anonim: Beni fark etme sakın :) Anonim: Güzel kızım, elfida'm Anonim: Seni seviyorum