Probudila jsem se, až ve chvíli, kdy mě Stark hodil obrovskou silou na zem za mříže. V jeho očích jsem viděla jen prázdnotu a zlost. Tohle není pravý Stark.
,,Au! Co to do tebe vjelo?!" Zařvu na něj.
Tony se otočí. ,,Bejt tebou držím tu tvojí ledovou hubu jinak tady budeš do konce života." a zajde.
,,To je všechno, co umíš hm? Ty... Ty... Železný netvore." Přiblížím se k železným tyčím. Chytnu je. A v tom dostanu elektrický šok. ,,A-a-a-a-a-a." Spadnu.
,,Ach Kahlen. Ty jsi tak neponaučitelná." řekne moc dobře známý hlas.
,,Loki, co jsi provedl s Wandou, se Starkem a ... Stevem?" hlas se mi třese jak zvon a v očích mám slzy. Loki mě našel.
,,Zeptej se sama sebe." A ukáže okolo sebe. Světla se rozzáří do modré barvy a můj pohled zůstane vyset na dvou lidech zamrzlých ledem. Ihned si zakryji ústa.
,,Hooooo... Co jsem... Proboha... Co jsem to provedla?"
,,Zmrazila jsi je . Nevím, na jak dlouho a jestli jsou na živu, každopádně, jak dobře víš neumíš rozmrazovat, takže je stejně nezachráníš." Usměje se. To bych jim nikdy neudělala. Musel mě zmanipulovat a použít je proti nim, abych jim ublížila. Své sestře.
,,TY HAJZLE!!!!" všechno okolo mě spline v modrou barvu. Je to tu zase. Zase se ocitám mimo realitu.
Ve snu
,,Pyre? Pyre? Jsi tu?" Slyším tep. Né můj, ale něčí jiný. ,,Halo?" Podle okolí hádám, že jsem někde v horách. Hodně vysoko. Fouká tu vítr, padá sníh a myslím že by tady normální člověk nepřežil, ani sekundu. Já ale ano. Po pár krocích najdu jeskyni. Konečně ho uvidím. Ale počkat! ,,Co se ti to stalo?"
,,To Loki. Pořezal mě. Tedy on ne, avšak jeho drak ano." Zhluboka dýchá, ani nevím, jak dlouho bude žít. On... On umírá.
,,Ššš kliiid to bude v pořádku. Spolu to zvládneme ano?" Hladím ho po hlavě. Je překrásný. Nehodlám o něj přijít.
,,Kahlen... Rozmrazit Steva a Wandu dokážeš i bez mojí pomoci. Stačí jen..." Nadechne se, vydechne a nadechne. "Roztát led dokáže i práva láska. Zkus se tímhle pravidlem řídit.,, Naposled se jeho hrudník zvedne a z očí mu spadne kapka slzy. ,,Bylo mi ctí... Královno ledu."
,,Ne. Nenennenenenene. Pyre!!! Neeeeeeee. Prooooč?!!!!"
V realitě
Zhluboka dýchám a v očích mám slzy. Nemůžu uvěřit, že se to stalo. Třeba ne. Třeba to byl jen takový ten sen, jak se zdá každému člověku. Loki mě ale přesvědčil v opak.
,,Tvého draka je mi líto. Bojoval za tebe statečně, ale né moc dobře. Vím jaké to je. Ztratit ty nejmilejší" řekne.
,,To ty jsi nikdy nevěděl." Odseknu a zvednu se. Jsem připravená k boji. Napřáhnu svoje ruce a tvořím led.
V tom ale uvidím v okně za Lokym Clinta. Usmál se a ukázal zdvižený palec a zalezl.
,,Ani nevíš, proč tu jsi. Chci se s tebou spojit. Jestli budeš se mnou spolupracovat, tak možná rozmrazím tvoji sestru a Steva."
,,Tak fajn... Budu s tebou spolupracovat, ale nejdřív je rozmraž , ať mám potvrzení, že svůj slib dodržíš a já ti budu slibovat, že s tebou budu bok po boku bojovat."
,,Tak takhle. Hmmm . Jdeš na to fikaně Kahlen, ale na to ti neskočím." Do místnosti vejdou dvě postavy zahalené v dlouhých hnědých oblečení s kapucemi. ,,Postarejte se o ty dva." Zavelí Loki. První větší postava vezme Steva a druhá menší postava Wandu. A odejdou.
Loki se otočí, aby se ujistil, že jsme v místnosti sami. Já toho okamžitě využiju. Vyšlu na jeho záda ledové a tvrdé koule. Jedna z pěti ho zasáhne přímo na záda a on se otočí. ,,Ty zmije!" Rychlostí blesku Lokiho sebere ze země nějaká zářící síla a za pár vteřin je pryč. Jak se objevila, tak zmizela. Určitě to byl jeho bratr Thor.
,,Díky Thore." Řeknu si.
Dveře do místnosti se otevřou a hned do nich vyjdou ty dvě postavy s kapucemi. ,,Kdo jste?" Řeknu jim. Ony sundají kapuce a ihned poznám, že je to Clint a Natasha.
Natasha se otočí ke Clintovi. ,,Říkala jsem, že nás nepozná."
,,Blahopřeju Natasho. Teď ale takové štěstí podle mě mít nebudeme." Řekne Clint. ,,Kahlen musíme odsud vypadnout. Venku na nás čeká taxi."
,,Pokud jsi si nevšiml jsem za mřížemi pane chytrej." Založím si ruce, tak jak to vždycky dělal Steve. Steve ... Chybí mi, jak mu asi teď chudákovi je?
,,Myslel jsem že s tím si poradíš, když jsi zničila Tonyho nezničitelná pouta. Pojď už a nedělej hloupou."
Cccc já mu dám hloupou! Rychle zamrazím mříže, rozdrtím a vyšlu na něho ledovou a tvrdou kouli. Než Clinta koule zasáhne stihne uhnout.
,,Máš skoro dobrý reflexy, jako já, ale lepší než Loki." řeknu.
ČTEŠ
Dívka z ledu
FantasíaTato kniha je o 17 cti leté dívce, která byla se svýma rodičema a s jejím bratrem, na natáčení dokumentu o ledních medvědech. Ovšem pak se to nějak vymklo z rukou a jeden z 5 medvědů se na ně vrhl. Všechny zabil, až na Kahlen, která utíkala a utíkal...