Vesnice

284 16 7
                                    

Ve výtahu
Steve zmáčkl přízemí a já věděla kam míříme. Garáž. ,,Tak na trénink hm? Co budeme dneska cvičit?"

,,Jak přemluvit Nicka, aby založil novou misi." Odpoví a z výtahu se ozve *cink* které nás upozorní, že jsme tam, kde chceme. Teda já sem nechtěla, to on. Vypadá to, jako v každém patře. Hodně dveří, ale když Steve vyrazil na konec chodby, věděla jsem kam jdeme. Před dveřmi se Steve zastavil a naklonil se ke mě ,,Kahlen jestli chceš vědět odkud pochazíš a kdo jsi vlastně zač, tak buď potichu ano?" nasadím tázavý pohled. ,,Nemyslím to zle, ale ... prostě buď v klidu." Do dveří první vstoupí on. Je to divný, protože často nechá mě, ať vstoupím první já. První, co vidím jsou všichni sedící avangeři pohromadě a stojící Nick Furry. Steve se rozhodnul si sednout na jednu z židlí a já opakuju jeho rozhodnutí. Je tu hlukot, ale Steve ani nepíp.

Nick Furry si sedne. ,,Prosím o pozornost!"

Cítím něčí pohled. Wanda. Vykulím na ní oči a ona se na mě zadívá ,,Co tu děláš?" zeptá se mě pomocí myslí.

,,Jen poslouchám." Ach! Blbá výmluva, ale asi to zabralo, protože obrátila zrak na Nicka.

,,Chtěl bych vám oznámit jednu dobrou zprávu a jednu špatnou zprávu. Rád bych oznámil nejdřív tu dobrou zprávu. Loki byl včera unesen Thorem zpátky na Asgard, takže jsou lidé na pár dní v bezpečí." Já, Natasha a Clint jsme se na sebe podívali. ,,Ta špatná je" nechal krátkou pauzu ,, že Loki dneska ráno opět utekl, ale ne na planetu zemi. Neví se, kdy se vrátí na zem a ani co tam vyrábí proti lidem."

,,Myslím, že se mise naplánovala sama." zašeptá mi do ucha Steve.

,,To, ale není možné." ozval se Clint a k němu se připojili ostatní .Nastal hotový rámus. Každý druhého překřikoval a já to dál nemohla snášet.

,,TICHOOO!" Všechny obličeje zůstali vyset na mě. ,,Copak se neslyšíte? Bojíte se hloupého a přiblblého nevlastního bratra Thora? Několikrát jste se toho chudáka zbavili a teď tady akorát ztrácíte čas tím, že se budete bát? Hrdinové světa? Idoly několik dětí a lidí na zemi?" Nick Furry vstal.

,,Kahlen má pravdu." Vítězoslavně jsem se pousmála.  ,,A proto Tony, Steve, Natasha, Benner a Clint to poletí prozkoumat. Hodně štěstí."

,,Počkat, počkat! Tak takhle ne. Já pojedu taky." ozvu se.

Nick zakývá hlavou na nesouhlas ,,To nepříchází v úvahu. Je to pro tebe moc nebezpečné."

,,Mám ráda výzvy." musím tam jet.

Natasha vstane ,,Kahlen má pravdu. Měla by tam jet. Má něco, co Loki chce. Mohli by jsme jí použít jako návnadu." Mrkne na mě a já jí věnuju děkovný úsměv.

Nick je neklidný. Nelíbí se mu představa že bych tam měla jet taky. V tom ale Wanda vyšle do jeho hlavy červený paprsek. ,,Tak dobře, ale dávejte na ní pozor." Nejradši bych začala skákat. Přiběhla jsem k Wandě a objala jí.

,,Děkuju! Jak jsi to dokázala?" zeptám se jí, ale už tak nějak tuším.

,,Tajemství kouzelnice." usmála se a objala mě. ,,Kahlen mám tě ráda."

,,I já tebe Wando."

Wanda se odtáhne a nechá svoje ruce na mích ramenou a řekne ,,Buď na sebe opatrná." kouknu se na Steva.

,,On mě nespustí z očí." usměju se a Steve k nám přijde.

,,Ještě nemáme vyhráno. Můžeme jít?" Zeptá se mě.

,,Jasně." Ještě zamávám Wandě a vyrážím. Těš se Loki, jdu si pro tebe.

O pár hodin ve vesmírné lodi
,,Kam to vlastně letíme?" Zeptám se Starka.

,,Na planetu Juko. Jsou tam draci, bytosti, jako lidi. Akorát v trošku jiném podání." Odpoví prostě.

,,A co tam pohledává Loki?"

,,To právě letíme zjistit." Koukne na mě. ,,A než bych zapomněl." Zapne automatického pilota, jde do malé skříně s šuplíky vedle něho a něco na ní naťuká. Asi kód. Jeden ze šuplíku se otevře. Tony vezme obsah šuplíku do ruky a podá mi to. Je to nějaký náramek a prstýnek dohromady. ,,Nasaď si to. Vždycky, když budeš v nebezpečí tak řekni "aktivovat brnění" a ze všech těchto věciček se vytvoří brnění. Je z netvrdšího železa, takže tě jen tak nikdo neškrábne a ani neovládne." Nestačím se divit. Koukám na ten šperk.

,,To je nádherný." Vezmu si to do ruky.

,,To mě jako žádáš o ruku?" Nasadím kamenitých obličej jako on

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To mě jako žádáš o ruku?" Nasadím kamenitých obličej jako on.

,,Haha velice vtipné." Otočí se k volantu. ,,Mimochodem ten obličej se ti nepovedl. Byla by jsi špatná herečka" Dělám, že jsem ty poslední dvě věty neslyšela a nasazuji si to.

,,Aktivovat brnění!"

Dívka z leduKde žijí příběhy. Začni objevovat