Episode 1

15.1K 771 60
                                    

မနက္​ခင္​းက​ေတာ့ထံုးစံအတိုင္​းသာယာျမဲသာယာဆဲပါ..

Taehyungဆက္​အိပ္​ခ်င္​ခဲ့​ေပမယ္​့အလုပ္​သြားဖို႔အိပ္​ရာထရမည္​..

သူ႔အတြက္​​ေန႔တိုင္​းကပ်င္​းစရာ​ေကာင္​းတဲ့​ေန႔​ေတြျဖစ္​ခဲ့တာၾကာၿပီ..

အရင္​တုန္​းကလိုႏိုးလာတာႏွင္​့သူ႔ကိုရင္​ခြင္​ထဲထည့္​့ဖက္​ထား​ေပးၿပီးအနမ္​းတစ္​ပြင္​့နဲ႔ႀကိဳမယ္​့သူမရိွ​ေတာ့ကတည္​းကဘဝႀကီးကအခုလိုပါပဲ..

အတိတ္​ကို​ေတြးၿပီးျပန္​ခံစာ​း​ေတာ့​ေကာဘာရမွာလဲ..

တစ္​​ေယာက္​တည္​းမနက္​စာလုပ္​စားၿပီးအခန္​းအျပင္​ထြက္​လာခဲ့သည္​..

ဘာရယ္​မဟုတ္​..​ေဘးခန္​းကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့လူသစ္​​ေတြ​ေျပာင္​းလာ​ေနတာပဲ..

မ​ေန႔ကအိမ္​႐ွင္​ဦး​ေလးသူ႔ကို​ေျပာထားတာသူ​ေမ့​ေနခဲ့တာ..​ေအး​ေလ..အခု​တစ္​​ေလာဘာကိုမွအာရံုမွမရတာၾကာ​ေနၿပီ..

​ေျပာင္​းလာတဲ့လူ​ေတြကလူငယ္​​ေတြထင္​ပါရဲ႕..အိမ္​နီးခ်င္​း​ေတြနဲ႔ကသူနဲ႔သိပ္​အ​ေရာဝင္​​ေလ့ရိွတာမဟုတ္​..

"Haneul ah..ပစၥည္​း​ေတြအကုန္​ယူလာတာ​ေသခ်ာပါတယ္​​ေနာ္​.."

ဒီအသံ..

Taehyungစကား​ေျပာ​ေနတဲ့လူကိုလွည္​့ၾကည့္​့လိုက္​သည္​..

ဒီအသံကသူတစ္​ခ်ိန္​ကတရင္​းတႏွီးၾကားခဲ့ဖူးတဲ့အသံ..

သူထင္​တဲ့အတိုင္​းမွန္​​ေနျပန္​ပါလား..

အသံပိုင္​႐ွင္​ကိုသူ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသိတာ​ေပါ့..

"အင္​း..အကုန္​​ေသခ်ာယူလာပါတယ္​Jungkookရဲ႕.."

Jungkookဆိုတဲ့နာမည္​ကိုၾကားလိုက္​ရတာပိုလို႔​ေတာင္​​ေသခ်ာသြားခဲ့သည္​..

Taehyungရဲ႕Jeonအသံ..မဟုတ္​ဘူး..Taehyungမပိုင္​​ေတာ့တဲ့Jeonရဲ႕အသံ..

သူ႔​ေဘးမွာ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔..

​ေအး​ေပါ့​ေလ..သူလည္​းသူ႔ဘဝခရီးကိုဆက္​​​ေလွ်ာက္​ရမွာ​ေပါ့..

​ေကာင္​မ​ေလးကသူ႔ကိုျမင္​သြားပံုရသည္​..Jeonလက္​ကိုဆြဲၿပီးသူ႔ဆီလာ​ေနသည္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now