Episode 15

7.7K 595 38
                                    

ျပကၡဒိန္​​စာရြက္​​ေတြတစ္​ရြက္​ၿပီးတစ္​ရြက္​​ေႂကြလြင္​့ခဲ့ၿပီး​ေနာက္​အခုဆိုအခ်ိန္​​ေျခာက္​​လ​ေတာင္​ၾကာခဲ့ၿပီ..

Jungkookကသူငွါးထားတဲ့Taehyung​ေဘးအိမ္​ကိုဆက္​မငွါး​ေတာ့ဘဲအရင္​တုန္​းကအတိုင္​းTaehyungရဲ႕တိုက္​ခန္​းထဲမွာ​ေျပာင္​းလာ​ေနသည္​..

Haneulကလည္​းSarahနဲ႔အရမ္​းကို​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့ၾကသည္​..

Yoongiနဲ႔Jiminက​ေတာ့LAနဲ႔Seoulကိုသြားလိုက္​ျပန္​လိုက္​ႏွင္​့..

Taehyungကစာဆက္​​ေရးျဖစ္​သည္​..အခုဆိုနာမည္​ႀကီးစာ​ေရးဆရာတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေပါ့..

Jungkookက​ေတာ့အရင္​ကတည္​းကသူလုပ္​ခဲ့တဲ့Studio​ေလးကိုပဲဆက္​ၿပီးဦးစီးခဲ့တယ္​..

သူတို႔အားလံုး​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရႊင္​ပဲ​ေပါ့..

သူတို႔​ေျခာက္​​ေယာက္​စလံုးဒီ​ေန႔လက္​ထပ္​ပြဲတစ္​ခုမွာ​ေရာက္​​ေနၾကတယ္​..

JiminကYoongiရဲ႕Tieကိုျပင္​​ေပးရင္​းျပံဳး​ေနသည္​..

"Hyung..​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့သူတို႔​ေတာင္​လက္​ထပ္​သြားၾကၿပီ​ေနာ္​.."

"Jiminieကအားက်လို႔လား.."

"ဘယ္​လိုလုပ္​အားက်ရမွာလဲ..ကိုယ္​​ေတြကအားလံုးထဲမွာအရင္​ဆံုးလက္​ထပ္​ခဲ့တာႀကီးကို..အားမက်ပါဘူး​ေနာ္​..သူတို႔ကသာကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကိုအားက်ရမွာ..hehe.."

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ျပံဳးရင္​းနမ္​းလိုက္​ၾက​ေသးသည္​..

ထိုစဥ္​အ​ေနာက္​ကလူတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အသံ..

"​ေဟ့..လူပ်ိဳရံႏွစ္​​ေယာက္​ကဘာ​ေတြတြတ္​ထိုး​ေနၾကတာတုန္​း.."

သူတို႔လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့Jungkookနဲ႔Taehyung..

ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးsuitအျပည္​့အစံုႏွင္​့အရမ္​းကိုၾကည္​့လို႔​ေကာင္​းၾကသည္​..

YG~"ဒီႏွစ္​​ေယာက္​​ေကာreadyပဲလား.."

"အဆင္​သင္​့ပါပဲ​ဗ်ာ..ပြဲစ​ေတာ့မယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔readyလုပ္​ထားရ​ေအာင္​.."

JM~"okie okie.."

Churchထဲမွာလူစံုတက္​စံု​ေရာက္​​ေနၾကၿပီ..Fatherလည္​း​ေရာက္​ၿပီ..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now