Episode 11

5.2K 576 64
                                    

မ​ေန႔ကတစ္​ရက္​ၿပီး​ေတာ့အရာအားလံုးပံုမွန္​ျပန္​ျဖစ္​သြားသည္​..

​ေန႔စဥ္​ဘဝအတိုင္​းပဲျပန္​ျဖတ္​သန္​းၾကသည္​..

Jungkookဒီ​ေန႔အလုပ္​လုပ္​ဖို႔အျပင္​ထြက္​လာခဲ့သည္​..

Haneulလည္​းအျပင္​တစ္​​ေနရာသြား​ေတာ့သူဒီ​ေန႔​ေနာက္​ဆံတင္​းစရာမရိွ..

လမ္​း​ေပၚမွာလူ​ေတြကအျပည္​့​ေနရာယူထားသည္​..

တစ္​ခ်ိဳ႕ကတစ္​​ေယာက္​တည္​း..တစ္​ခ်ိဳ႕ကအတြဲ​ေလး​ေတြႏွင္​့..

႐ုတ္​တရက္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​လာတဲ့အတြဲတစ္​တြဲကသူ႔ကိုဝင္​တိုက္​မိသည္​..

"I'm so sorry.."

Korean​ေလသံဆန္​ဆန္​ႏွင္​့Englishလို​ေျပာလိုက္​မႈ​ေၾကာင္​့Jungkook​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..

"Yoongi hyung?ၿပီး​ေတာ့Jimin hyung?"

ဟိုအတြဲကလည္​းသူ႔ကိုမွတ္​မိတဲ့ပံုနဲ႔ျပန္​ၾကည္​့​ေနခဲ့သည္​..

ၿပီး​ေတာ့သူတို႔ျပန္​မွတ္​မိၿပီးသံုး​ေယာက္​သားဖက္​လိုက္​ၾကသည္​..

"Aigoo..wuri Jungkookie​ေလး..မ​ေတြ႔ရတာဘယ္​​ေလာက္​ၾကာ​ေနၿပီလဲ.."

"Yoongi hyungတို႔ကLAကို​ေျပာင္​းသြားၿပီးကတည္​းကပဲကို..အခုျပန္​​ေရာက္​တာကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီလည္​းမလာဘူး.."

"ငါတို႔အခုပဲTaehyungဆီကျပန္​လာတာ​ေလကြာ..မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကိုအတူမ်ား​ေတြ႔ရမလားဆိုၿပီး..ဒါ​ေပမဲ့ငါစိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူးကြာ.."

"စိတ္​မ​ေကာင္​းမျဖစ္​ပါနဲ႔hyung..သူ႔​ေၾကာင္​့ပဲကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အတိအလင္​းျပတ္​ခဲ့ၾကၿပီ..အခုကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း​ေနာက္​မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရ​ေနၿပီ.."

JM~"Taehyungမလာခဲ့တဲ့အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကိုမင္​းမသိခ်င္​ဘူးလားJungkook.."

"ဟင္​?ဘာကို​ေျပာတာလဲ.."

JM~"သူမလာခဲ့တဲ့အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကိုမင္​းတကယ္​မသိတာလား.."

"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမးခဲ့တယ္​..သူကကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔လက္​မထပ္​ခ်င္​လို႔ဆိုၿပီး​ေျပာခဲ့တယ္​​ေလ.."

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now