Episode 14

5.2K 514 42
                                    

Jungkook​ေဆးရံုခန္​းထဲမွာထိုင္​​ေစာင္​့​ေနခဲ့တာႏွစ္​ရက္​တိတိရိွ​ေန​ေပၿပီ..

Taehyungက​ေတာ့ႏိုးမလာ​ေသး..

ဆရာဝန္​ကComaဝင္​ႏိုင္​​ေလာက္​တဲ့အ​ေျခအ​ေနမဟုတ္​လို႔​ေျပာထား၍Jungkookနည္​းနည္​း​ေတာ့စိတ္​သက္​သာရာရသြားသည္​..

Yoongiနဲ႔Jiminကသူတို႔တစ္​လွည္​့စီ​ေဆးရံု​ေစာင္​့​ေပးမည္​ဆိုတာကိုJungkookလက္​မခံ..

Taehyungႏိုးလာရင္​သူ​ေဘးမွာရိွ​ေနမွာရမွာမဟုတ္​လား..

ဒီ​ေန႔ဆိုရင္​ႏွစ္​ရက္​​ေျမာက္​​ေန႔ရဲ႕ညဘက္​..

Taehyungရဲ႕လက္​သြယ္​သြယ္​​ေလး​ေတြကိုဆုပ္​ကိုင္​ရင္​းJungkookစကား​ေတြတစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေျပာ​ေနမိသည္​..

"Taeရယ္​..ႏိုးလာပါ​ေတာ့​ေနာ္​..ကိုယ္​့ကိုတစ္​လွည္​့ျပန္​မုန္​း​ေပး​ေလTae..ကိုယ္​့ကိုစိတ္​ဆိုးဦး​ေလ..ကိုယ္​နားမလည္​ခဲ့တာ​ေတြကိုTaeကိုယ္​တိုင္​႐ွင္​းျပ​ေပးတာကိုယ္​ၾကားခ်င္​​ေသးတယ္​Taeရဲ႕..ထလာပါ​ေတာ့​ေနာ္​..ကိုယ္​Taeကို​ေတာင္​းပန္​ရဦးမယ္​.."

JungkookသူTaehyungအ​ေပၚအခုတစ္​​ေလာလုပ္​ခဲ့တာ​ေတြကို​ေတြးရင္​းအရမ္​း​ေနာင္​တရသည္​..

သူသာႀကိဳသိခဲ့ရင္​Taehyungဆီခ်က္​ခ်င္​းျပန္​လာခဲ့မွာပါ..

"ႏိုးလာပါ​ေတာ့Tae..ကိုယ္​့ဆီကိုျပန္​လာပါ.."

Taehyungရဲ႕လက္​ႏုႏုကိုJungkookဖြဖြ​ေလးနမ္​းလိုက္​သည္​..

ၿပီး​ေတာ့Taehyungလက္​​ေလး​ေတြကိုဆုပ္​ကိုင္​ရင္​းခုတင္​​ေဘးမွာ​ေခါင္​းခ်လိုက္​သည္​..

႐ုတ္​တရက္​Taehyungလက္​​ေလး​ေတြလႈပ္​လာသည္​..

Jungkookအစကသတိမထားမိ​ေပမယ္​့တျဖည္​းျဖည္​းသူကိုင္​ထားတဲ့Taehyungလက္​​ေတြကသူ႔လက္​ထဲက​ေန႐ုန္​းထြက္​လာသည္​..

"ဟင္​?Tae..ႏိုးၿပီ​လား.."

Taehyungက​ေဖ်ာ့​ေတာ့စြာJungkookကို​ေခါင္​းၿငိမ့္​့ျပသည္​..

"ခဏ​ေလး..ကိုယ္​ဆရာဝန္​​ေခၚလိုက္​မယ္​.."

Jungkookဆရာဝန္​သြား​ေခၚမလို႔လုပ္​​ေနခ်ိန္​Taehyungကလက္​ကိုလွမ္​းဆြဲထားလိုက္​သည္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now