Episode 12

5.3K 577 47
                                    

Jungkook​ေသြး႐ူး​ေသြးတန္​း​ေတြျဖစ္​ကုန္​ၿပီ..

အခုမွသူတို႔ျပန္​အဆင္​​ေျပရမွာ​ေလ..

အခုမွသူတို႔​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရ​ေတာ့မွာ​ေလ..

ဘာလို႔လဲ..ကံၾကမၼာကဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​ထိရက္​စက္​ရတာလဲ..

မ်က္​ရည္​​ေတြမ်က္​ႏွာ​ေပၚစီးက်​ေနတာ​ေတာင္​သတိမထားမိဘဲခ်စ္​ရတဲ့Taehyungဆီကိုသူ​ေျပးလာမိသည္​..

ကားသမားကိုambulanceျမန္​ျမန္​​ေခၚဖို႔​ေအာ္​ထုတ္​လိုက္​သည္​..

"Tae..Tae..ကိုယ္​့ရဲ႕Tae..သတိထားပါဦး.."

Taehyungကသတိလစ္​​ေနၿပီ..ambulanceျမန္​ျမန္​​ေခၚ​ေပးပါ..

"Tae.."

ခဏ​ေန​ေတာ့ambulance​ေရာက္​လာသည္​..

ခ်က္​ခ်င္​းTaehyungကိုambulance​ေပၚတင္​ၿပီးသူကိုယ္​တိုင္​Taehyungလက္​ကိုကိုင္​ရင္​း​ေဆးရံုကိုသြားၾကသည္​..

​ေဆးရံု​ေရာက္​​ေတာ့အ​ေရး​ေပၚခြဲခန္​းဝင္​ရမည္​တဲ့..

"ဆရာ..သူ႔ကိုအစြမ္​းကုန္​ကု​ေပးပါ​ေနာ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​က်သ​ေလာက္​႐ွင္​းပါ့မယ္​..ဆရာရယ္​..ကူညီပါ​ေနာ္​.."

ဆရာဝန္​ရဲ႕လက္​ကိုဆြဲၿပီး​ေတာင္​းပန္​​ေနသည္​မွာJungkookအ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လို..

"ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အ​ေကာင္​းဆံုးလုပ္​​ေပးပါ့မယ္​..အခုခြဲခန္​းျမန္​ျမန္​ဝင္​ဖို႔အ​ေရးႀကီးတယ္​..မဟုတ္​ရင္​အသက္​မီမွာမဟုတ္​ဘူး.."

ခြဲခန္​း​ေ႐ွ႕မွာJungkookအ႐ုပ္​ႀကိဳးျပတ္​..

လက္​ထဲက​ေသြး​ေတြကိုလည္​း​ေဆးမပစ္​ရ​ေသးဘူး..

တစ္​နာရီ​ေလာက္​ၾကာၿပီ..သူခြဲခန္​း​ေ႐ွ႕တြင္​ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​​ေနဆဲ..

"​ေက်းဇူးျပဳၿပီး..ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔Taeနဲ႔ကို​ေပါင္​းစည္​းခြင္​့​ေပးပါ..​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.."

Jungkookတုန္​တုန္​ယင္​ယင္​ႏွင္​့ခြဲခန္​းထဲကိုၾကည္​့လိုက္​..ထိုင္​​ေနလိုက္​ႏွင္​့ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိ..

အဲ့အခ်ိန္​​ေရာက္​လာတဲ့Yoongiနဲ႔Jimin..

YG~"Jungkook..​ေကာင္​​ေလး..အဆင္​​ေျပရဲ႕လား.."

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now