Episode 7

4.8K 595 41
                                    

ဘာလိုလိုနဲ႔Christmas​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီပဲ..

ႏွင္​း​ေတြအရမ္​းက်​ေနၿပီးရာသီဥ​တုက​ေအး​ေနသ​ေလာက္​အနီ​ေရာင္​ဆန္​တာက​ေလာ့စ္​အ႐ုပ္​ႀကီးနဲ႔Christmasသစ္​ပင္​စိမ္​းစိမ္​း​ေလး​ေတြက​ေတာ့​ေနရာတကာမွာအရမ္​းကိုလွ​ေနခဲ့တယ္​..

လူ​ေတြကဒီလိုအခ်ိန္​​ေတြမွာhot chocolateတစ္​​ေယာက္​တစ္​ခြက္​စီနဲ႔မီးဖို​ေဘးမွာထိုင္​..မိသားစု​ေတြစကား​ေတြ​ေျပာၾက..ရယ္​ၾက​ေမာၾက..လက္​​ေဆာင္​​ေတြအျပန္​အလွန္​​ေပးၾကနဲ႔..ၾကည္​ႏူးစရာႀကီး​ေပါ့..

Taehyungက​ေတာ့သူ႔အိမ္​​ေလးထဲမွာပဲChristmasသစ္​ပင္​​ေလးတစ္​ပင္​နဲ႔လက္​​ေဆာင္​ထုတ္​​ေလး​ေတြပံုထားလိုက္​တယ္​..

မႏွစ္​ကဒီလိုအခ်ိန္​တုန္​းကJeonနဲ႔တူတူရိွ​ေနခဲ့တာ..အခု​ေတာ့သူတစ္​​ေယာက္​တည္​း..

Jeonကhot chocolateသိပ္​မႀကိဳက္​ဘူး..အာ့​ေၾကာင္​့Taehyungကႏွစ္​တိုင္​းChristmasဆိုရင္​Jeonကို
​black coffeeပဲ​ေဖ်ာ္​​ေပး​ေလ့ရိွတယ္​..

Taehyung​ေဖ်ာ္​​ေပးတဲ့black coffeeကတစ္​ျခားဟာ​ေတြနဲ႔နည္​းနည္​း​ေလးမွမတူ..

Coffeeခြက္​​ေအာက္​​ေျခမွာchocolate​ေတြအမ်ားႀကီးထည္​့ၿပီး​ေဖ်ာ္​​ေပးတာ..

Jeonကအဲ့လိုcoffeeမ်ိဳးအရမ္​းႀကိဳက္​တာ..အခု​ေကာHaneulကJeonကိုဒီလုိcoffeeမ်ိဳး​ေဖ်ာ္​​ေပးပါ့မလား..

Taehyungစိုးရိမ္​​ေနမိခဲ့တယ္​..

Jungkookတို႔အခန္​းမွာHaneulကcakeတစ္​လံုးဖုတ္​​ေနတယ္​..

"Jungkook! Game setကိုခ်ၿပီးဒီကိုလာခဲ့.."

"ဘာလဲ..Haneulရဲ႕.."

"ဒီမွာcake..​ေဘးခန္​းကTaehyungဆီကိုပို႔​ေပး.."

"ဟာ..မ​ေပးခ်င္​ပါဘူး.."

"Jungkook​ေျပာ​ေတာ့ခင္​တဲ့လူဆို..မ​ေပးရင္​႐ိုင္​းရာက်မွာ​ေပါ့..သြား​ေပးလိုက္​ပါ.."

"သြား​ေပးၿပီးျပန္​လာရင္​ကိုယ္​့ကိုcoffee​ေဖ်ာ္​​ေပးမွာလား.."

"အင္​းအင္​း..သြား.."

Jungkookလည္​းကိတ္​မုန္​႔ဘူးပိုက္​ၿပီး​ေဘးခန္​းကိုထြက္​လာခဲ့သည္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now