Episode 9

4.8K 573 56
                                    

Jungkookနဲ႔Haneulတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ပဲTaehyungကို​ေဆးရံု​ေခၚလာခဲ့သည္​..

Haneulကအိမ္​ျပန္​သြားၿပီး​Jungkookတစ္​​ေယာက္​တည္​းကုတင္​​ေဘးမွာထိုင္​​ေစာင္​့​ေနခဲ့သည္​..

Jungkookမညာခ်င္​..အခုလိုျဖစ္​သြား​ေတာ့လည္​းသူTaehyungအတြက္​စိတ္​ပူမိသည္​..

သူထိုင္​​ေနစဥ္​မွာပဲဆရာဝန္​​ေရာက္​လာသည္​..

"ဆရာ..သူ႔အ​ေျခအ​ေနကဘယ္​လိုရိွပါသလဲ.."

"႐ုတ္​တရက္​အရမ္​းစိတ္​လႈပ္​႐ွားသြားလို႔shockရသြားတာပါ..ဘာမွႀကီးႀကီးမားမားမျဖစ္​ပါဘူး..ခဏ​ေနျပန္​သတိရလာမွာပါ.."

"Nae..​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​.."

"သူသတိရလာရင္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအ​ေၾကာင္​းၾကား​ေပးပါ​ေနာ္​.."

ဆရာဝန္​ျပန္​ထြက္​သြား​ေတာ့Jungkookကုတင္​​ေဘးမွာထိုင္​ရင္​းျပန္​စဥ္​းစားခန္​းဖြင္​့မိျပန္​သည္​..

ကုတင္​​ေပၚမွာျဖဴ​ေဖ်ာ့ၿပီးအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့လူကTaehyungမွဟုတ္​ရဲ႕လားလို႔သူ​ေတြးမိသည္​..

အရင္​တုန္​းကဆိုပန္​း​ေရာင္​သန္​း​ေနက်သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းအစံုကလည္​းျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေနခဲ့တာ..

ဘာကိုအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​လန္​႔သြားခဲ့ရတာလဲ..

Jungkookသူ႔ကိုယ္​သူအျပစ္​ရိွသလိုခံစားလိုက္​ရသည္​..

အရင္​တုန္​းကဆိုTaehyung​ေၾကာက္​​ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္​တိုင္​းသူ​ေဘးမွာရိွ​ေန​ေပးခဲ့သည္​..

အဲ့အတြက္​ဒီ​ေလာက္​ထိဆိုးဆိုးရြားရြားတစ္​ခါမွမျဖစ္​ဖူး..

ဟာ..သူနဲ႔ငါနဲ႔ကဆိုင္​မွမဆိုင္​​ေတာ့တာ..ဒါငါ့အျပစ္​မဟုတ္​ဘူး..

Jungkook​ေတြး​ေနရင္​းက​ေနTaehyungဆီကညည္​းသံသဲ့သဲ့​ေလးထြက္​လာသည္​..

Taehyungႏိုးလာခဲ့သည္​..

"Kim Taehyung..မင္​းႏိုးၿပီလား.."

Taehyungကသူ႔ကိုအားနည္​း​ေန​ေသာမ်က္​လံုးတစ္​စံုႏွင္​့ၾကည္​့​ေနသည္​ဟုJungkookထင္​သည္​..

ဒါ​ေပမဲ့အားနည္​း​ေနခဲ့တာလား..ဝမ္​းနည္​း​ေနခဲ့တာလားကိုသူမခြဲျခားတတ္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now